۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

کاهش 40 درصدی تولید شمش روی در بندرعباس

مدیر مجتمع تولید روی در بندرعباس گفت: در شش ماه نخست امسال دو هزار و 200 تن شمش روی در این کارخانه تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد کاهش یافته است.
کاهش 40 درصدی تولید شمش روی در بندرعباس
کد خبر: ۸۸۷۳۵
سید محمد رضا انجوی روز شنبه در نشست خبری افزود: علت کاهش تولید روی در واقع کمبود خاک روی و مواد اولیه آن است.

وی بیان داشت: بیش از 50 درصد از خاک روی مصرفی از بازیافت پسماند تامین می شود.

مدیر مجتمع تولید روی بندرعباس پیش بینی کرد: تا پایان امسال نیز دو هزار تن شمش روی در کارخانه روی بندرعباس تولید شود.

انجوی افزود: اکنون 300 نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: شمش روی در صنایع خودرو سازی ، پزشکی ، گالوانیزه و داروسازی کاربرد دارد.

کارخانه روی بندرعباس با ظرفیت تولید در سال 18 هزار تن شمش روی در منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس واقع است.
آخرین اخبار