برچسب ها
# اقتصاد
۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
مدیرکل محیط زیست استان تهران خبرداد؛

طرح تردد زوج و فرد خودروها از درِ منازل متوقف شد

مدیرکل محیط زیست استان تهران از توقف اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از در منازل خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۴۲


محمدهادی حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، اظهار داشت: با توجه به بارش رحمت الهی و پائین آمدن شاخص آلودگی هوا طرح تردد زوج و فرد خودروها از در منازل متوقف و به حالت محدوده قبلی برمی‌گردد.

مدیرکل محیط زیست استان تهران افزود: طرح زوج و فرد خودروها از در منازل در 4 ماهه پایانی سال که بنا به پیشنهاد اداره کل محیط زیست استان تهران بوده است، روز چهارشنبه در شورای عالی ترافیک مطرح و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی متذکر شد:‌ در صورتی که شرایط وضعیت آلودگی هوا در حالت هشدار و یا اضطرار قرار گیرد،‌ مجددا کمیته هماهنگی مواقع اضطرار اجرای مجدد طرح زوج و فرد خودروها از در منازل را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی در پایان از همکاری مردم و پلیس طی روزهای گذشته تشکر کرد.

نظرات بینندگان
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
کاش این طرح در 6 ماهه دوم سال بدلیل آلودگی بسیار شدید موجود بطور ثابت و همیشگی اجرا شود. زیرا هزینه ها و عواقب ناشی از آلودگی بسیار قابل توجه می باشد.
آخرین اخبار