۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

آزادی: می‌توانستم هت‌تریک کنم اما نشد!

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید از اینکه نتوانسته مقابل پرسپولیس هت‌تریک کند، ناراحت است‌.
آزادی: می‌توانستم هت‌تریک کنم اما نشد!
کد خبر: ۴۱۴۸۰۳

به گزارش ایران اکونومیست، محمدرضا آزادی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: خوشحالم که به مرحله بعدی صعود کردیم و پیروز میدان شدیم. خوشحالم که ۲ گل زدم و در این پیروزی نقش داشتم. بازی بزرگی بود و موفق شدیم این بازی بزرگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

او درباره پنالتی‌ای که در نیمه دوم از دست داد، خاطرنشان کرد: خیلی افسوس خوردم چون داشتم هت‌تریک می‌کردم اما خدا خواست و دبل کردم. من پنالتی‌زن اول تیم هستم.

آزادی در پاسخ به این سوال که آیا استقلالی بودن تو باعث انگیزه بیشتر برای بازی مقابل پرسپولیس نشد؟ گفت: قطعا باعث انگیزه من شده بود.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: خیلی دوست دارم به استقلال بخوریم اما اگر گل بزنم در آن بازی، شادی نمی‌کنم.

او درباره عملکرد داوری گفت: به نظر من پنالتی‌ای که برای پرسپولیس گرفته شد، پنالتی نبود چون میثم مجیدی برخوردی با بازیکن پرسپولیس نداشت اما خدا را شکر بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.