برچسب ها
# اقتصاد
۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲

فروش بلیت بازی دوم ایران - آلمان از جمعه/ قیمت هر قطعه بلیت ۵ هزار تومان

فروش اینترنتی بلیت «بازی دوم » تیم ملی والیبال ایران برابر آلمان از ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۱ تیرماه آغاز می‌شود
کد خبر: ۲۶۵۸۳

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم های ملی والیبال ایران و آلمان در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی، روزهای جمعه و شنبه 21 و 22 تیرماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم می روند و طبق اعلام فدراسیون والیبال،  بلیت های بازی نخست دو تیم ظرف مدت سه ساعت از طریق اینترنت به فروش رسید.

بر اساس اعلام کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال، بلیت‌های بازی دوم تیم ملی والیبال ایران در برابر آلمان از ساعت 24 روز جمعه 21 تیرماه به فروش خواهد رسید.

علاقمندان به تماشای این بازی می توانند با مراجعه با سایت فدراسیون والیبال نسبت به خرید بلیت بازی یاد شده اقدام کنند.

قیمت بلیت بازی تیم‌های والیبال ایران و آلمان 50 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان
arman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
in 5 tomani ke gozashtid aya mitavan radif aval neshast?
۱
hgf
Iran (Islamic Republic of)
pool bede zod biya har ja ghasti beshin in ham az zahfe ain sisteme
مسعود
|
Germany
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
خانومها هم میتونن بیان؟
۴
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
با سلام
ما از کجا باید بلیط تهیه کنیم
۱
هانیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
سلام.خانوم ها هم میتونن بیان؟؟؟؟
۲
حامد
Belgium
بلی. تشریف بیارید
كيميا
United Arab Emirates
بليط هارو بايد از فدراسيون واليبال تهيه كنيم.
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
آقای حامد ک میگی ما هم میتونیم بیاییم.پس چرا یکسریا میگن نمیشه تورو خدا یکی راستشو بگه میخوام بلیط بخررررررررم
۱
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
یعنی جدی جدی خانوما میتونن بیان؟؟؟؟
خیلی دوس دارم بیاااااااام!!!
۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
بلیط رو میشه از دلال ها خرید؟
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
به امید یه بازی خیلی خوب برابر آلمان
ازشما مدیران محترم خواهشمندم تا برنامه ترتیبی اتخاذدهید ک باتوجه ب فروش اینترنتی بلیط ها امکان شماره گذاری بلیط ها نیز فراهم شود تا هرکس باتوجه ب شماره اختصاصی خود در جایگاه اختصاصی خود مستقر گردد
اززحمات شما بزرگواران.نهایت تشکر وقدردانی راداریم
۱
دوست
|
Germany
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
یکی از دوستان رفته بوده دمه در استادیوم که طرف بش گفت کی گفته خانم هارو راه میدن! منظوز اینکه به احتمال بالا راه نمی دن, مگر اینکه تعداد بالایی از بلیط هارو خانم ها بخرن اون وقت نمی دونم چه تصمیمی میگیرن!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
سلام
بلیط بازی دوم کی فروشش شروع
میشه
۱
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
میشه یکی بگه خانوما هم می تونن بیان یا نه؟اصلا خودم الان می رم سرچ میکنم میگم بهتون
۲
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
بلیط باید
۱
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
نه خانم ها نمیتونن بیان
۱
اثمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
خواهشا یکی مطمئن بگه میشه خانوماهم بیان یا نه!! ما میخواییم بلیط بخریما!!!
میلاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
نه خانم ها نمیتونن بیان
۱
اثمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
خواهشا یکی مطمئن بگه میشه خانوماهم بیان یا نه!! ما میخواییم بلیط بخریما!!!
نانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
سلام...توروخدا بگین دخترا میتونن برن سالن بازی ایران و المان رو نگاه کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱
amin
Iran (Islamic Republic of)
نه نمیذارند
لاله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
الان دیدم تو استادیوم خانم هم بودن . قضیه چیه !!!؟؟؟
۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
اگر تو بازی امروز خانم دیدی خانما میتونن بیان
نبدن یعنی نمیتونن دیگه
البته متاسفانه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
خانومایی که بودن مال آلمان بودن
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
بابا جان من دختر ها نمیتونن بیان استادیوم این 10000 بار
این جا ایرانه نه آمریکا
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
خانومایی که بودن مال آلمان بودن
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
من بلیت بخرم میمونه رو دستم؟؟؟؟
چیکار کنم عایا؟
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
آقا الان باید بخریم یا باید دیشب میخریدیم
اثمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
خواهشا یکی مطمئن بگه میشه خانوماهم بیان یا نه!! ما میخواییم بلیط بخریما!!!
موسی
|
Kazakhstan
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
واقعا ما بدبختیم... از ساعت دوازده شب تا الن که نیم ساعت گذشته صد بار رفتم تو سایت واسه خریدن بلیط اما میگه ظرفیت به اتمام رسیده... همش دروغه... کسایی که تو فدراسیون هستن دزد هستن دزد... بلیط رو میدن واسطه هاشون دم در سالن چند برابر قیمت بفروشن... دزدای کثیف..
ناشناس
|
Thailand
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
ورود خانم ها بلا مانع میباشد
kassra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
مثل آدم بلیت بفروشید تموم نشه
بعدشم خانوم های عزیز کشور باید بیان
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
مگه دخترا ادم نیستن؟من از دیشب دارم گریه میکنم حنما باید با لباس پسرونه برم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
بله خانم ها هم می تونن بیان ولی باید بیان همونجا بیلط ها رو دو برابر بخرن چون دیشب بیلط قبل از پیش فروش تموم شد حالا چه جوریش و دیگه من نمیدونم
آخرین اخبار