۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:

آتش سوزی خانه دختران بهزیستی، عمدی بود

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از عمدی بودن آتش سوزی خوابگاه دختران بهزیستی در یازدهم مرداد 97 در مشهد خبر داد.
آتش سوزی خانه دختران بهزیستی، عمدی بود
کد خبر: ۲۴۶۱۴۱
به گزارش ایران اکونومیست، در پی خبر آتش سوزی یکی از خوابگاه های مرکز مداخله دختران و زنان در بحران بهزیستی مشهد که در ساعت 12 نیمه شب یازدهم مرداد 97 رخ داد ، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت:در این آتش سوزی، آتش نشانان ۸ زن و دختر را که دچار سوختگی شده بودند، تحویل تکنسین‌های اورژانس دادند و درمجموع تمام ۱۵ مددجو به منظور بررسی وضعیت سلامتی شان، به بیمارستان‌های مشهد اعزام شدند.
 
وی افزود:پس از بررسی‌های کارشناسان آتش نشانی که نتیجه آن به بهزیستی اعلام شد، مشخص گردیدکه این آتش سوزی عمدی بوده  و دو نفر از مددجویان در این آتش سوزی دست داشته اند و قصد آن‌ها این بوده است که از مرکز به صورت غیرقانونی خارج شوند.
 
پوریوسف تصریح کرد:پرونده رسیدگی به جرم این افراد و برخورد با آنان، به پلیس امنیت واگذار شده است.
آخرین اخبار