۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

ثبت‌نام مجدد کارت بلیت خبرنگاران آغاز شد

سامانه ثبت‌نام مجدد از خبرنگاران در خصوص ثبت‌نام برای دریافت کارت بلیت خبرنگاران از امروز فعال شد.
ثبت‌نام مجدد کارت بلیت خبرنگاران آغاز شد
کد خبر: ۲۳۳۹۴۵
به گزارش ایران اکونومیست؛ علی پیرحسین لو مشاور رسانه‌ای معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به فعال شدن سامانه مای تهران برای خبرنگارانی که متقاضی کارت بلیت خبرنگاران هستند، اظهار کرد: این سامانه از صبح امروز فعال شده و تا چهارشنبه 28 تیرماه فعال خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سامانه ارائه شده مدارک خود را برای دریافت کارت بلیت خبرنگاری ارسال کنند.
 
مشاور رسانه‌ای معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه زمان اشاره شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، گفت: اسامی خبرنگارانی که در دوره نخست ثبت نام کردند برای دریافت کارت بلیت خبرنگاری به شرکت مترو ارسال شده است.
آخرین اخبار