۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
معاون آموزشی وزارت علوم:

آئین نامه جدید آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغ شد

شریعتی نیاسر گفت: آئین نامه جدید آموزشی با نزدیک به ۶۰ درصد تفویض اختیار به دانشگاه‌های سطح یک و دو ابلاغ شد.
آئین نامه جدید آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغ شد
کد خبر: ۲۲۲۸۷۶
به گزارش ایران اکونومیست، آمجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم گفت: آئین نامه جدید آموزشی با  نزدیک به 60درصد تفویض اختیار به دانشگاه‌های سطح یک و دو ابلاغ شد.
 
وی ادامه داد: این آئین‌نامه منشأ یکی از تحولات مثبت در وزارت علوم است و موجب تمرکززدایی از دستگاه‌های ستادی می‌شود.
 
معاون آموزشی وزارت علوم اظهار کرد: برنامه وزارت علوم برای تفویض اختیار دانشگاه‌ها از دو سال پیش آغاز شده و قرار بود تا پایان سال 96 بخش عمده‌ای از آئین نامه‌های آموزشی در بخش کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دانشگاه‌ها واگذار شد.
 
شریعتی نیاسر یادآور شد: دانشگاه پس از تهیه شیوه نامه باید آن را به وزارت علوم ارسال کنند تا این وزارتخانه  تعیین کند که آیا دانشگاه‌ها می‌توانند آن را اجرا کنند یا خیر؟