۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶

جام جهانی شمشیربازی؛ صعود نمایندگان ایران به جدول 64 نفره

نمایندگان ایران به جدول 64 نفره رقابت های جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر صعود کردند.
جام جهانی شمشیربازی؛ صعود نمایندگان ایران به جدول 64 نفره
کد خبر: ۱۸۲۴۶۰
به گزارش ایران اکونومیست؛ جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر با حضور نمایندگان شایسته ایران و به میزبانی الجزایر در حال برگزاری است.
جمعه و در آغاز این رویداد مهم «محمد رهبری» و «محمد فتوحی» با شکست تمامی حریفان با قدرت به جدول 64 نفره صعود کردند.
فتوحی با شکست دادن شمشیربازان از رومانی، ژاپن، بلژیک، آمریکا، گرجستان و محمد رهبری با غلبه بر نمایندگان آمریکا، انگلیس، کانادا، مصر، هنگ کنگ و رومانی شروع مقتدرانه ای داشتند.
پیش از این نیز «علی پاکدامن» و «مجتبی عابدینی» به دلیل جایگاه مناسب خود در رده بندی فدراسیون جهانی به صورت مستقیم به جدول 64 نفره مسابقات راه پیدا کرده بودند.
این مسابقات فردا پیگیری خواهد شد و چهار نماینده ایران در مرحله حذفی به مصاف رقبای خود می روند.
آخرین اخبار