۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

سامانه 1818 پرداخت قبض های تلفن ثابت با اختلال مواجه شد

شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: سامانه 1818 که با هدف پرداخت قبض برای مشترکان راه اندازی شده بود امروز به دلیل عملیات ارتقای تجهیزات با اختلال مواجه شده است.
سامانه 1818 پرداخت قبض های تلفن ثابت با اختلال مواجه شد
کد خبر: ۱۱۳۷۷۳
به گزارش ایران اکونومیست؛ شرکت مخابرات سامانه 1818 را برای سهولت در پرداخت قبوض و ارایه خدمات غیرحضوری به کلیه مشترکان تلفن ثابت طراحی کرده است.
مشترکان تلفن ثابت در استان تهران می توانند با شماره 1818 تماس گرفته و ریز مکالمه های خود را به همراه صورتحساب آخرین دوره دریافت و از طریق همین سامانه اقدام به پرداخت قبض های خود کنند.
در همین پیوند امروز روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران خبرداد که با هدف توسعه و ارتقای تجهیزات، سرور سامانه های 1818 در تاریخ 6 تیر ماه دچار اختلال می شود.
براساس این گزارش، با اجرای عملیات توسعه و بروزرسانی دوره جاری سامانه های 1818 از ساعت 10 تا 15 با اختلال همراه است.
اکنون پرداخت های غیرحضوری قبض های مخابرات استان تهران و البرز نزدیک به 97 درصد رسیده که سامانه های 1818 و 2000 نقش پررنگی در این زمینه داشته اند.
آخرین اخبار