۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

مدیر شبکه یک سیما منصوب شد

مرتضی میرباقری معاون سیما در حکمی علیرضا برازش را به عنوان مدیر شبکه یک سیما منصوب کرد.
مدیر شبکه یک سیما منصوب شد
کد خبر: ۱۱۰۲۰۳

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از  روابط عمومی سیما، در این حکم معاون سیما مدیر شبکه یک را به بهره گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مدیریت پیام و عمق بخشی برنامه ها با توجه بر مطالعات مخاطب پژوهی توصیه کرده است.
وی در بخشی از حکم خود مقابله با جنگ نرم و ارتقای سطح کیفی برنامه سازی را موجب گسترش و تعمیق دین باوری و ارزش‌های اخلاقی معنوی و افزایش سرمایه اجتماعی کشور دانسته است.
ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، ارتقای کیفیت زندگی، ایجاد نشاط و امید در جامعه از دیگر موضوعاتی است که در حکم معاون سیما، بر آن تاکید شده است.
علیرضا برازش پیش از این نیز مدیریت شبکه یک و دو سیما را برعهده داشته است.