۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

واکنش مدافع ایرانی به شایعه حضور زلاتان ابراهیمویچ به جای او

مرتضی پورعلی گنجی می گوید با السد قطر قرارداد دو ساله دارد.
واکنش مدافع ایرانی به شایعه حضور زلاتان ابراهیمویچ به جای او
کد خبر: ۱۰۸۳۵۹
 این روزها شایعات زیادی درباره کنار گذاشته شدن مرتضی پورعلی گنجی و حضور زلاتان ابراهیموویچ ستاره فرانسوی در السد قطر شنیده می شود. مرتضی اما در واکنش به این شایعات می گوید: «من با السد قرارداد دو ساله دارم. قرار بر این شد که اگر از یک تیم اروپایی پیشنهاد داشتم از السد جدا شوم. تا الان هیچ پیشنهاد اروپایی نداشته‌ام و به همین خاطر با السد ادامه می‌دهم.»

 او ادامه می دهد: «السد باشگاه بزرگی است و خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنم. در السد احساس راحتی می‌کنم و انگیزه بسیار بالایی دارم. در یک دو هفته آینده تکلیف نهایی من مشخص می‌شود و تصمیم نهایی خود را برای ماندن و یا جدایی خواهم گرفت. من ترجیح می دهم که در السد بازی کنم. هنوز هیچ پیشنهادی از تیم های اروپایی نداشته‌ام و به همین خاطر دلیلی ندارد که به دنبال جدایی باشم.»
آخرین اخبار