۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

شركت های ال.پی.جی جهان فردا برای نخستین بار در تهران گردهم می آیند

شركت های فعال در زمینه گاز مایع (ال.پی.جی-Liquefied Petroleum Gas) برای نخستین بار برای عرضه آخرین دستاوردهای خود در همایشی دو روزه به تهران می آیند.
شركت های ال.پی.جی جهان فردا برای نخستین بار در تهران گردهم می آیند
کد خبر: ۱۰۶۷۷۷
«محمدعلی براتی» مدیرعامل شركت بازرگانی گاز ایران، در حاشیه بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: این همایش برای نخستین بار در تهران برگزار می شود و در آن، شركت های تولیدكننده، عرضه كننده خدمات لجستیك و كشتیرانی و... به تبادل نظر می پردازند.

به گفته وی، این همایش هر سال در یك كشور برگزار می شود كه با اعلام آمادگی و پیگیری شركت بازرگانی گاز ایران، شرایط برگزاری همایش در ایران مهیا شد.

مدیرعامل شركت بازرگانی گاز ایران اعلام كرد: در حاشیه برگزاری این همایش با شركت های بزرگ فعال در زمینه ال.پی.جی مذاكره می كنیم.

وی یادآوری كرد: ایران به عنوان دارنده ذخایر گازی فراوان و تولیدكننده محصولات جانبی جایگاه ویژه ای در زمینه ال.پی.جی دارد و در دوران پساتحریم می توانیم حضور فعال تری در این عرصه داشته باشیم.

 بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور 1900 شركت داخلی و خارجی از شانزدهم اردیبهشت ماه كار خود را آغاز كرد و امروز به فعالیت خود پایان داد.

آخرین اخبار