۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

عیدی بازنشستگان کشوری همزمان با حقوق بهمن واریز می شود

مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با نزدیک شدن به پایان سال، با رایزنی‌های انجام شده عیدی بازنشستگان همزمان با حقوق بهمن ماه پرداخت می شود.
عیدی بازنشستگان کشوری همزمان با حقوق بهمن واریز می شود
کد خبر: ۱۰۰۴۳۰
 حسین بخشی‌زاده گفت: خدا را شاکریم در سی ‌و هفتمین بهار انقلاب و با همکاری دولت تدبیر و امید، عیدی بازنشستگان و موظفین محترمی که واریزی آن توسط خزانه‌داری کل کشور به حساب صندوق انجام می‌شود همزمان با حقوق بهمن ماه ۱۳۹۴به حساب بازنشستگان و موظفین پرداخت خواهد شد.

وی گفت: همچنین همزمان با ۲۲ بهمن ماه، استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان و کرمان با تعداد کل ۲۰۰ هزار نفر بازنشسته به سامانه پرداخت مستقیم حقوق منتقل شدند و حقوق بازنشستگان و موظفین استان‌های فوق به صورت مستقیم به حساب‌های ایشان نزد بانک صادرات واریز می‌شود.

بخشی‌زاده افزود: بدین ترتیب از ۳۱ استان کشور و با تعداد یک میلیون و ۲۶۸ هزار بازنشسته و موظف، ۱۳استان با تعداد۶۷۴ هزار نفر بازنشسته و موظف، حقوق خود را به روش پرداخت مستقیم دریافت می‌نمایند و می‌توانند فیش‌های حقوق خود را از دستگاه‌های ATM بانک صادرات سراسر کشور دریافت نمایند.

سامانه پرداخت مستقیم حقوق، در راستای سیاست‌ها و راهبردهای صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین تأکید مدیرعامل صندوق برای تسهیل و سرعت در پرداخت حقوق به بازنشستگان کشوری مشترک این صندوق و پرهیز از مراجعات پی در پی از آبان ماه سال جاری راه اندازی و اجرایی شده است.

آخرین اخبار