۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۳۴

دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها اعلام شد

کد خبر: ۸۳۶۴۸۹

طبق اعلام شرکت خدمات انفورماتیک، به دلیل وقوع مشکلاتی در سامانه‌های کارت‌محور بانک‌های ملی، صادرات و تجارت که به طور مستقیم به حملات سایبری مرتبط است، ارائه برخی خدمات از دسترس خارج شده است. هدف از این اقدام، تضمین امنیت داده‌ها و دارایی‌های مشتریان و جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز می‌باشد. تیم‌های فنی و کارشناسان امنیت سایبری در حال حاضر در تلاش هستند تا به سرعت مشکلات موجود را برطرف کرده و امکان استفاده مجدد از خدمات فراهم گردد. این شرکت با ابراز تاسف از اختلال پیش‌آمده در ارائه خدمات بانکی، از همه مشتریان خواسته است که با صبوری و شکیبایی خود، اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان عادی شدن اوضاع را تنها از طریق منابع رسمی پیگیری کنند. شرکت خدمات انفورماتیک بابت اختلالات ایجادشده اطمینان داده که با اتکا به توان فنی خود، تلاش خواهد کرد تا این مشکلات را در کمترین زمان ممکن حل کند. بروز این اختلالات از ۲۳ خرداد ماه آغاز شده و مشتریان این بانک‌ها در روزهای اخیر به تداوم مشکلات خدمات‌دهی اشاره کرده‌اند.

آخرین اخبار