۲۲ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۷

دسترسی کاربران به اپلیکیشن بام درست شد؟

دسترسی بام درست شد.
دسترسی کاربران به اپلیکیشن بام درست شد؟
کد خبر: ۸۳۳۱۹۸

 

به گزارش ایران اکونومیست؛  اپلیکیشن " بام " بانک ملی دوباره در دسترس کاربران قرار گرفت.

 

در زمان جنگ این اپلیکیشن دچار اختلال و از دسترس خارج شده بود.

 

گفتنی است بانک ملی توانسته بود نسخه وب بام را در دسترس مشتریان خود قرار بدهد.

 

برای استفاده‌ی مجدد از اپلیکیشن سامانه‌ی بام، نیازی به به‌روزرسانی جدید نیست.با گوشی دارای سیستم اندروید توانسته ایم به "بام " متصل شویم.

 

احتمالا کاربران نسخه‌ی iOS نیز می توانند از " بام " استفاده کنند؛ هرچند کاربرانی که در گوشی‌های آیفون از وب‌اپلیکیشن استفاده می‌کردند، از مدت‌ها قبل قطعی برایشان برطرف شده بود./اخبار بانک