۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
از امروز

ثبت‎نام در آزمون استخدامی وزارت نفت آغاز شد

ثبت‎نام در آزمون استخدامی شرکت‎های تابعه وزارت نفت از امروز (پنجشنبه، ۲۵ آبان ماه) آغاز شد.
ثبت‎نام در آزمون استخدامی وزارت نفت آغاز شد
کد خبر: ۱۸۴۸۸۰
به گزارش ایران اکونومیست؛ پیرو آگهی استخدام منتشر شده برای استخدام در شرکت‎های تابعه وزارت نفت، فرایند ثبت‎نام از امروز آغاز شده است و متقاضیان می‎توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://azmoon.nioc.ir نسبت به ثبت‎نام در آزمون استخدامی اقدام کنند.
 
وزارت نفت با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی بر آن است ۲ هزار و ۳۰۰ نفر مشتمل بر هزار و ۵۰ نفر با حداقل چهار سال سابقه کار مرتبط در صنایع نفت و دیگر صنایع مشابه و هزار و ۲۵۰ نفر از فارغ‎التحصیلان برتر دانشگاه‎ها را با شرایط مشخصی که پیش از این اعلام شده است، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش استخدام کند.
 
متقاضیان دارای شرایط تا اول آذرماه امسال فرصت دارند در این آزمون استخدامی ثبت نام کنند.  
 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
با سلام
این آزمون جدید نفت در سال ۹۶ مصداق بارز تخلف اداری است.
عملا این آزمون برای استخدام ژن های خوب طراحی شده و اگر دقت کنید ملاحظه خواهید کرد هدف این آزمون فرزندان ضعیف کارکنان نفت هستند که هم اکنون بواسطه رابطه و پارتی بصورت قراردادی و بدون آزمون در نفت مشغول بکار هستند. در این آزمون برای ایشان حدود ۷۰ درصد ظریب در نظر گرفته شده.
جای تاسف دارد که چرا صدای اعتراض کسی بلند نمیشود.
آخرین اخبار