به گزارش ایران اکونومیست؛
کرمان
استاندار کرمان، اعلام کرد: با توجه به آغاز دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مصر از ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه، بهمنظور ایجاد بستر مناسب برای تماشای این مسابقه توسط علاقهمندان، فعالیت ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاههای اجرایی استان کرمان در روز شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه تیم ملی ایران در شرایط کنونی یکی از محورهای وحدت و تقویت همبستگی ملی است، اظهار کرد: این تصمیم با هدف فراهم کردن امکان همراهی هرچه بیشتر مردم و کارکنان دستگاههای اجرایی با تیم ملی کشورمان اتخاذ شده است.
لرستان
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان امروز عصر و در جمع خبرنگاران در محل استانداری اظهار کرد: فردا فعالیت ادارات، دستگاههای اجرایی و بانکهای استان با ۲ ساعت تأخیر آغاز میشود.
گیلان
،با ابلاغ استانداری گیلان و در راستای اجرای دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، کارکنان دستگاههای اجرایی استان میتوانند در روز شنبه ۶ تیرماه، در صورت نیاز، با حداکثر دو ساعت تأخیر و بهصورت شناور در محل کار حاضر شوند.
بوشهر
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: در حمایت از تیم ملی، ادارات استان بوشهر در روز شنبه با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.
هرمزگان
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اعلام این خبر گفت: به دستور محمد آشوری استاندار هرمزگان، به دلیل برگزاری بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت کاری ادارات هرمزگان فردا شنبه از ۹:۳۰ آغاز میشود.
سیستان و بلوچستان
بنا به دستور استاندار سیستان وبلوچستان؛ ساعت فعالیت تمامی ادارات، بانکها، مؤسسات عمومی و دستگاههای اجرایی استان، به دلیل برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مصر در ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه ۶ تیرماه و در راستای همراهی با موج حمایت مردمی از تیم ملی، تقویت همبستگی و انسجام ملی، با ۲ساعت تأخیر آغاز شده و کارکنان از ساعت ۹صبح در محل کار خود حضور خواهند یافت.
ایلام
با تصمیم استاندار ایلام و بهمنظور حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران آغاز بهکار ادارات استان برای فردا شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر انجام میشود.
کرمانشاه
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: بهمنظور رفاه حال مردم استان و امکان تماشای بازی تیم ملی فوتبال کشورمان، دستگاههای اجرایی، بیمهها و بانکهای دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی استان در روز شنبه با دو ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز بکار میکنند.
یادآور میشود، این دستورالعمل شامل دستگاههای خدماترسان و مراکز بهداشت و درمان نمیشود و این مراکز طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.