سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور با اشاره به اختلالات اخیر در شبکه بانکی، از ایجاد مشکلاتی در پرداخت هزینه سوخت برای هم جایگاهها و هم مردم خبر داد. به گفته او، برخی جایگاهها به دلیل مسدود شدن منابع مالی در چند بانک با کمبود در دریافت پول مواجه بودند و همین موضوع پرداخت بهای سوخت را دشوار کرد؛ اما با همکاری شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی و همراهی مالکان و کارکنان، وضعیت تا حدی مدیریت شد. او افزود که از امروز شرایط پیچیدهتر شده و برای جلوگیری از بروز مشکل، تا اطلاع ثانوی شهروندان بهتر است با پول نقد به محلهای عرضه سوخت مراجعه کنند یا در صورت امکان از روش کارتبهکارت استفاده نمایند. انجام تراکنش مستقیم با کارت بانکی یا از طریق کارتخوان در برخی موارد ممکن است، اما شانس موفقیت آن پایین است. در پایان تأکید شد که مسئولان بانکی در پی رفع نواقص هستند و اطلاعات لازم به مرور اعلام خواهد شد.