۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۳۵

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت: با وجود اختلالات بانکی، برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید

کد خبر: ۸۳۶۴۹۲

به دنبال اختلالات اخیر در سیستم‌های بانکی، یک منبع صنفی مربوط به جایگاه‌های پخش سوخت کشور با جمع‌بندی وضع موجود توضیح داد که در روزهای گذشته هم پشتیبانی از جایگاه‌ها که به منابع بانکی دسترسی نداشتند و هم مراجعه‌کنندگان با مشکلاتی در پرداخت مواجه شدند. با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شرایط به نحوی مدیریت شد که هم برای صاحبان جایگاه‌ها و هم مردم، دشواری‌ها تا حدی کاهش یابد. سخنگو افزود از امروز وضعیت دشوارتر شده است و برای جلوگیری از بروز مشکلات، لازم است به طور موقت از مردم خواسته شود تا با پرداخت نقدی به جایگاه‌ها مراجعه کنند یا در صورت امکان از قابلیت کارت به کارت استفاده کنند. گرچه برخی تراکنش‌ها با کارت‌های بانکی و دستگاه‌های کارتخوان در شرایط خاص انجام می‌شود، احتمال موفقیت آن پایین است. در این شرایط همکاری مردم می‌تواند عبور از این بحران را ساده‌تر کند. او همچنین گفت که مسئولان بانک‌ها در حال پیگیری برای رفع مشکلات هستند و اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود و ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار