۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۳

صادقی: قراردادم با سایپا تمام شده است

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد پاک بودن و نبودن لیگ آزادگان، تصریح کرد: نمی‌توانم نظر دقیقی بدهم. وی همچنین بیان کرد که قراردادش با سایپا تمام شده و هنوز رسما به او پیشنهادی داده نشده است.
صادقی: قراردادم با سایپا تمام شده است
کد خبر: ۸۰۴۴۵۶