۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

پویش "با انرژی" به طور رسمی آغاز به‌کار کرد

پویش "با انرژی" با هدف تشویق مردم به رعایت مدیریت مصرف رسماً آغاز به‌کار کرد.
پویش
کد خبر: ۶۹۳۴۴۵

به گزارش ایران اکونومیست، این پویش با حضور تعدادی از چهره‌های هنری و ورزشی کشور رونمایی شد.

پویش "با انرژی" با هدف تشویق مردم به رعایت مدیریت مصرف آغاز شده و راهکارهای مدیریت مصرف را به کاربران آموزش می‌دهد.

این پویش کمک می‌کند تا ۱۵ درصد از میزان مصرف کاهش یابد.

این خبر تکمیل می‌شود...

آخرین اخبار