۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

هرگونه استخدام در دستگاه‌های اجرایی صرفا از طریق آزمون

رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: هر گونه استخدام در دستگاه‌های اجرایی صرفا از طریق آزمون انجام می‌شود.
هرگونه استخدام در دستگاه‌های اجرایی صرفا از طریق آزمون
کد خبر: ۶۵۳۸۵۱

به گزارش ایران اکونومیست، میثم لطیفی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت دولت تاکید کرد که هر گونه استخدام در دستگاه‌های اجرایی صرفا از طریق آزمون انجام می‌شود.

ادامه دارد....

آخرین اخبار