برچسب ها
# اقتصاد
۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵

قطار مشهد - تهران از خط خارج شد

سه واگن قطار مسافربری مشهد - تهران امروز در حد فاصل ایستگاه های شیرین چشمه - بسطام از ریل خارج شد و خوشبختانه به هیچیک از مسافران آسیبی وارد نشد.
کد خبر: ۶۰۵۲۴
به گزارش ایرنا، احمد طاهری مدیر کل مدیریت بحران استان سمنان به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه در ساعت 15:45 دقیقه امروز (یکشنبه ) رخ داد و خوشبختانه به هیچیک از مسافران این قطار صدمه جانی وارد نشد.


وی با بیان این نکته که سه واگن انتهایی این قطار از خط خارج شده است گفت: دو واگن این قطار مسافری و یک واگن توشه بوده است که مسافران این دو واگن بلافاصله به سایر واگن ها منتقل و قطار به مسیر خود به سمت تهران ادامه داده است.

طاهری خاطر نشان کرد: مسیر ریلی مشهد - تهران هم اکنون باز و تردد در آن جریان دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استان سمنان گفت: اکیپ های فنی برای پاکسازی منطقه در محل حادثه حضور دارند و سایر نیروهای امدادی، انتظامی نیز در منطقه حادثه حضور دارند.

این قطار از نوع درجه دو مشهد - تهران بوده است.

این دومین حادثه از این نوع است که در دو ماه گذشته در این محوری رخ داده است.

ایستگاه شیرین چشمه در 30 کیلومتری شاهرود است.