برچسب ها
# اقتصاد
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰

(تصاوير) تهران‌گردی سفير اروپايي با مترو

هاری کمراینن سفیر کشور فلاند در ایران امروز با مترو به گشت و گذار زیرزمینی از تهران پرداخت.
کد خبر: ۵۳۷۰۴
 کمراینن که علاقه زیادی به نوروز دارد از پوسترها و نمادهای نوروزی مترو عکاسی کرد و در کنار مسافران سفر زیرزمینی اش را ادامه داد.






نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
اميدوارم مسيولين ياد بگيرند
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
برای خارجیها در هر سمتی این امر عادی است..مسولین ما هم بد نیست در میان جامعه باشند و کنار مردم هر ماه یک بار زندگی را تجربه کنند...ولو با چهره مبدل اگر میترسند...
آخرین اخبار