برچسب ها
# اقتصاد
۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

خواسته عجیب وزارت ورزش از مدیران سرخابی!

مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخواستی عجیب از مدیران پرسپولیس و استقلال داشتند.
خواسته عجیب وزارت ورزش از مدیران سرخابی!
کد خبر: ۴۹۱۶۴
به گزارش ایران اکونومیست, وزارت ورزش و جوانان به مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کرده اگر می‌خواهند برای فصل آینده مدیریت این دو باشگاه را برعهده داشته باشند باید بابت تامین مسائل مالی و ادعاهایی که بابت درآمدزایی می کنند وثیقه بگذارند.

این پیشنهاد کاملا جدیدی است که از سوی وزارت ورزش برای اولین بار در تاریخ مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مطرح می شود.

باید دید که آیا رویانیان و فتح الله زاده که هر کدام مدعی هستند به اندازه کافی درآمدزایی کرده اند حاضرند به این خواسته بدهند یا عطای کار در سرخابی ها را به لقایش می بخشند.