سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۴ - 2025 May 06 - ۷ ذی القعده ۱۴۴۶
برچسب ها
# اقتصاد
۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵

۵ دلیل قانع‌کننده برای خیانت مردان

در مواجهه با مسئله خيانت اولين گام تشخيص علت آن است. اگر پاي بيماري در ميان است درمان بيماري مي تواند باعث رفع مشكل شود.
کد خبر: ۴۳۳۲۳

به گزارش ایران اکونومیست, «از دنياي مردها نمي توان سر در آورد» اين ادعايي است كه برخي از زنان در موردش پافشاري مي كنند و مي گويند بعد از ازدواج به چشم هاي خودت هم نبايد اعتماد داشته باشي. اين دسته از زنان معتقدند درست در همان لحظه اي كه گمان مي كني شهر در امن و امان است، ذهن همسرت درگير دنياي ديگري است. دنيايي كه يا در خيال براي خودش ساخته و به انتظار واقعي شدنش است يا در واقعيت به رابطه اي مخفيانه منجر شده است. در عوض مردان هم مي گويند كه اين گروه از زنان به شدت بدبين هستند. به همين بهانه اين موضوع را با ۳ كارشناس از حوزه هاي روانشناسي، روانپزشكي و جامعه شناسي در ميان گذاشتيم تا بدانيم كه آيا واقعاً همه مردها خيانتكارند يا خير؟

دكتر فاطمه رنجبر: در مواجهه با مسئله خيانت اولين گام تشخيص علت آن است. اگر پاي بيماري در ميان است درمان بيماري مي تواند باعث رفع مشكل شود. بايد توجه داشت در حفظ كيان خانواده، زن و شوهر هر دو دخيل هستند و مسئوليت دارند و صرف اينكه مرتكب خيانت را مقصر و ظالم و طرف مقابل را مظلوم بدانيم صحيح نيست. بايد بدانيم خصوصيات شخصي ۲ طرف در زندگي مشترك تاثيرگذار است.

۱. مردها تنوع طلب هستند؟

دكتر فاطمه رنجبر:


گاهي اوقات مزاج تنوع طلب فرد باعث اين مسئله مي شود. فرد به علت مزاج تنوع طلب خود به يك شريك جنسي اكتفا نكرده و روابط متعدد خارج از روابط زناشويي را تجربه مي كند. البته تنوع طلبي وي منحصر به زندگي زناشويي نيست بلكه مي تواند ساير جنبه هاي زندگي مثلاً گرايش به مواد مخدر مختلف، تجربه شغل هاي مختلف و نداشتن شغل ثابت و... را در بر مي گيرد.

دكتر افسر افشار نادري:


تنوع طلبي در همه انسان ها وجود دارد و منحصر به مردها نيست. اما از طرف ديگر، ما با مسئله پذيرش محدوديت ها روبرو هستيم. هر قراردادي به خود تعهدات و محدوديت هايي را به همراه مي آورد كه براي تداوم آن قرار داد، هر ۲ طرف بايد به تعهدات خود وفادار باشند. ازدواج يك قرارداد است. عشق هم يك قرارداد است و هر دوي اينها، طرف مقابل را موظف به پيروي از قانون ها و تحمل محدوديت هايي مي كند و در اين زمينه، تفاوتي ميان تعهدات عاطفي و محضري وجود ندارد. اما متاسفانه به علل فرهنگي اين گفتمان رايج شده است كه تنوع طلبي يك ويژگي مردانه است كه چه بخواهيم و چه نخواهيم وجود دارد. در واقع ما با اين ادعا، تنوع طلبي را به عنوان دليل خيانت مطرح نمي كنيم، بلكه به عنوان توجيهي براي اين كار بيان مي كنيم.

هراير دانليان:


برخي از پژوهشگران معتقدند، مردها تنوع طلبند و براي اين موضوع دلايل تحولي را هم بيان مي كنند. آنها به دوران باستان اشاره مي كنند و مي گويند از آنجا كه در آن زمان، يك مرد مي توانست در زمان كوتاهي چند زن را باردار كند و يك زن تنها يك بار در سال مي توانست باردار شود، حضور يك مرد در روابط متعدد موضوعي طبيعي به شمار مي آمد. زيرا توانايي توليد مثل در آن زمان يك امتياز تلقي شد و به مرد مجوز فعاليت جنسي متفاوتي را مي داد. البته برخي ديگر، اين موضوع را با دلايل هيجاني و اخلاقي هم تفسير مي كنند و براساس همين تفسيرها، عقيده تنوع طلبي مردان، در ميان جوامع شايع شده است.

۲. آيا مردها براي فرار از مشكلات و خستگي خيانت مي كنند؟


دكتر فاطمه رنجبر:


شايد در برخي از موارد با چنين ادعاهايي روبرو باشيم اما اگر مي خواهيم خيانت زناشوئي را درمان كنيم بايد ۲ طرف را وارد حل مسئله كرده و به زن و شوهرها كمك كنيم تا نيازهاي رواني و جسماني خود را شناسايي كنند و آن را با شريك زندگي خود در ميان بگذارند و آنها نبايد تنها از جنبه احساسي نگاه كنند بلكه علل ايجاد آن را موشكافي كرده و عوامل تاثيرگذار بر اين مسئله، مثلاً درگير شدن بيش از حد همسر در شغل، عدم برآورده كردن نيازهاي طرف مقابل و... شناسايي كنند. اگر مشكلي وجود داشته باشد به جاي پاك كردن صورت مسئله يا انتخاب راه حل نادرست مثل خيانت همسر روش هاي حل مسئله را بياموزند. همچنين از نظر روانشناختي مكانيسم هاي مواجهه با استرس و تطابق با آن را تقويت كنند. بايد بدانيم خيانت به همسر نه تنها مشكلات خانوادگي و فردي را حل نمي كند بلكه آن را چند برابر كرده و در حكم از چاه در آمدن و به چاله افتادن است.

دكتر افسر افشار نادري:


زياد از مردها مي شنويم كه وقتي وارد خانه مي شوند با غرغرها يا بي حوصلگي همسرشان روبرو هستند يا به خاطر هزينه ها و مراقبت از بچه ها تحت فشارند. اما همين مردها مي گويند وقتي سراغ رابطه اي خارج از خانه مي رفتند، ديگر اثري از اين تنش ها و برخوردها وجود نداشت. اما در اين مورد،‌ تنها بايد از مردها سوال كنيم كه آيا چنين حقي را براي همسرشان هم قائل هستند؟ طبيعي است كه قبول هر مسئوليتي، در كنار دستاوردهايي كه به همراه دارد، با دشواري هايي هم روبرو است. پس چه بهتر كه مشكلات را با هم حل كنيم و شيريني به نتيجه رسيدن را در كنار هم بچشيم. نه اينكه صورت مسئله را پاك كنيم و با سر باز زدن از بار مسئوليت، به دنبال تامين آرامش خود باشيم. همانطور كه افراد يك جامعه جنگ زده براي رسيدن به آرامش، آن را خالي از سكنه نمي كنند، افرادي كه يك زندگي را هم در كنار هم ساخته اند، بايد به جاي شانه خالي كردن، مهارت هاي حل مسئله را بياموزند.

هراير دانليان:


در برخي از مواقع خيانت راهي براي بالا بردن اعتماد به نفس در فرد است. اعتماد به نفسي كه به هر دليل در رابطه پايين آمده و به صورت غم، كسالت يا يكنواختي خود را نشان مي دهد. در اين شرايط فرد به دنبال جايگاه بهتر و ارزشمندتري مي گردد. اگر فردي به اين دليل خيانت كند، نمي توانيم بگوييم كه به دنبال تفريح است، بلكه بايد مطمئن باشيم كه رفتار او علتي دارد و از مشكلي ناشي شده است. در برخي از موارد، احساس افسردگي و نياز به توجه بيشتر مي تواند منشا اين رفتار باشد.

۳. ارتباط زناشويي موفقي ندارند؟


دكتر فاطمه رنجبر:


در هر خانواده خيانت مي تواند يك علت منحصر به فرد داشته باشد، نمي توان تنها يك عامل مشخص را به اين مسئله نسبت داد و بايد زمينه هاي مختلف بيولوژيك و رواني و اجتماعي را در نظر گرفت. اما در اين مورد مي توان گفت در اختلال هايي از قبيل اختلال خلقي ۲ قطبي به دليل افزايش ميل جنسي فرد روابط مختلف خارج از زندگي زناشويي را تجربه مي كند.

دكتر افسر افشار نادري:


از نظر من فشار اين عدم تفاهم در مردها چندان وجود ندارد. زيرا از نظر قانوني و فرهنگي، مردها مجاز به تخليه از بين بردن اين فشار هستند. در واقع مردي كه ازدواج كرده است، حتي مي تواند همسرش را براي تامين اين نياز مجبور كند؛ پس بعيد مي دانم كه اين موضوع دليل اصلي خيانت مردها باشد.

هراير دانليان:


خيانت در واقع يك روش حل مسئله است. براي بررسي ريشه هاي آن، بايد ببينيم كه مشكل كجاست. آيا خيانت به دليل مشكلات درون فردي اتفاق افتاده است يا برون فردي؟ اما آنچه واضح است اين است كه افراد با خيانت به دنبال راهي براي كاهش مشكلات شان و حل مسائلي كه آنها را آزار مي دهد هستند و برطرف نشدن نياز جنسي هم يكي از آن مسائل است.

۴. مردان تعدد رابطه را حق خود مي دانند؟


دكتر فاطمه رنجبر:

در بعضي فرهنگ ها هم هنوز نگاه سنتي به شخصيت زن و مرد وجود دارد و براي مرد اين حق را قائل است كه بتواند روابط خارج از زناشويي را داشته باشد، در واقع اين موضوع به عنوان مردانگي تلقي مي شود.

دكتر افسر افشار نادري:


متاسفانه در بسياري از جوامع، سركوب زنان و آزادي مردها براي برطرف كردن نيازهاي جسمي و رواني شان، به يك اصل تبديل شده است. اما بايد زيرساخت فكري و فرهنگي را عوض كنيم، زيرا حتي در دين ما هم حق برابري براي زنان و مردان در نظر گرفته شده است و گفته شده يك مرد، هميشه باشد همسرش را راضي نگه دارد و يار و ياور او باشد.

هراير دانليان:


اين ديدگاه در اغلب جوامع وجود دارد و مردها بيشتر از زنان اقدام به خيانت مي كنند. اما باز هم بايد تكرار كنيم كه فردي كه خيانت مي كند يا مشكلي در خود دارد يا مشكلي را در رابطه اش احساس مي كند. پس بايد به دنبال اين مشكل بگرديم و آن را از سر راه برداريم.

۵. مي خواهند از همسرشان انتقام بگيرند؟


دكتر فاطمه رنجبر:


در بعضي موارد يكي از همسران به دلايل مختلف خشم زيادي نسبت به طرف مقابل دارد اما به دليل نداشتن جرات براي ابراز اين خشم و مطالبه صحيح خواسته هايش به عنوان عملي تلافي جويانه به همسر خود خيانت مي كند. گاهي اختلال عمده روانپزشكي وجود ندارد اما به دليل نبود مكانيسم هاي تطابقي يا ضعف اين مكانيسم ها، فرد براي مواجهه با بحران هاي زندگي (احساس طرد شدگي از جانب همسر، احساس نداشتن تفاهم با همسر، ارضا نشدن نيازهاي جنسي از جانب همسر، عدم تعهد و مسئوليت پذيري نسبت به طرف مقابل) و فرار از آنها دست به اين عمل مي زند. در اين موارد، فرد به جاي اينكه علت اصلي مسئله را شناسايي كند و در صدد رفع آن برآيد راه حل خيانت به همسر را بر مي گزيند. در واقع اين رابطه خارج از زناشويي در حكم يك مسكن موقت است.

دكتر افسر افشار نادري:


در برخي از موارد، روابط موثر ميان زن و شوهر جاي خود را به خشم و نزاع مي دهد. در نزاع هم هدف طرفين، ضربه زدن به ديگري است و فردي كه خشم وجودش را فرا گرفته، براي وارد كردن اين ضربه، از هر سلاحي استفاده مي كند. پس متاسفانه بايد بگوييم اين خشم نسنجيده و مهار نشده، مي تواند انگيزه چنين رفتاري باشد.

هراير دانليان:


در زمان روبرو شدن با يك مشكل يا تجربه يك احساس ناخوشايند، افراد در اولين قدم به دنبال راهي براي برطرف كردن مشكل هستند. آنها يك راه را امتحان مي كنند و در صورت نتيجه نگرفتن، به شيوه هاي ديگري براي برطرف شدن مشكل تلاش مي كنند. اما وقتي اين تلاش هاي ناموفق تكرار مي شوند و به ثمر نمي رسند، افراد احساس ناكامي و خشم مي كنند و به دنبال يك رفتار جبراني براي كاهش خشم مي گردند. اين رفتار جبراني براي برخي از افراد تلافي است و مي تواند به شكل خيانت ابراز شود.

سيب سبز/ شماره ۹۱

نظرات بینندگان
احمد یاداور
|
-
|
۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲
ننوشتید زنها زودتر بسن یایسگی میرسند وتقریبا سرد مزاج میشوند ویا بدلیل دیگه ای از مرد گریزان میشوند ویا بدلیل زایمان ترکیبشان بهم میخوره وبهر حال وقتی سرد میشوند ورفتار سرد از خود بروز میدهند روی روح وروان مرد اثر میذاره این یک فشار ونره زن دیگه بگیره وبا همون زن سرد بمونه دوفشار همزمان این فشار مضاعف مرد رو سرنگون میکنه که خواست زن سرد مزاج هم همینه طرفشو مثل خودش کنه البته سرد مزاجی زن زودتر از مرد شروع میشه.چرا اسلام اجازه گرفتن چند همسر ی رو بمرد داده ولی به زن نه بهر حال خالق هستی بهتر میداند که چه افریده
۲۱
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
واقعا برات متاسفم زن یائسه میشه پس باید رفت زن دوم گرفت شماها اخه پیش خودتون چی فکر میکنید بد از مدتی هم تستوستورون مرد به شدت پایین میاد و استروژن ترشح میشه به شدت و مرد دیگه کمتر میل به رابطه ی جنسی داره اون موقع هم زن باید بره خیانت کنه دیگه ؟ لطفا افکارتونو عوض کنین با اینکاراتون روح و روان خانم هارو ریختین به هم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸
واقعا متؤسفم برای آدمهایی به این کوته فکری زن چون زن یائسه می شه چون بدنش اگر جنین رو پرورش بده دچار کمبود می شه و ربطی به سردی گرمی مزاج نداره در ضمن خانمی که دراثر زایمان هیکلش بهم ریخته شوهرش می تونه ازش بخواد و بهش کمک کنه تا هیکلش رو درست کنه نه اینکه بره خیانت کنه همچنین مردی باید خیلی عوضی و کوته فکر باشه چون اون بچه ثمر زندگی خودش با اون خانم ..
در ضمن دکتر افشار نادری خیلی صحبتهاش خوب بود ...
۶
احمد یاداور
|
-
|
۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
ننوشتیم بره خیانت کنه نوشتیم تعدد زوجات وموقت که اسلام هم مخالفتی ندارد . اتفاقا جلوی 90درصد از خیانت ها وتجاوزات و...را میگیره .چرا اسلام تعدد زوجات برای مرد در نظر گرفته ؟کلی عرض میکنم (شاید یکیش) ساختار خانمهاست که بهم ریخته میشه ودلایل دیگه که همه کم وبیش میدونیم.
۱۶
طسسییسص
Iran (Islamic Republic of)
تو دوس داری میتونی 40 تا زن بگیری
تارا
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر عقب موندت کنم احمد اگه پدرت بخواد همچینکاری رو با مادرت یا دامادتون با خواهرت بکنه انقد خوب توجیهش میکنی؟
ناشناس
United States of America
تعدد زوجات و صیغه رو خیانت نمیدونی؟ البته تربیت شده مکتب غنی هستی که نمیشه بهت ایراد گرفت خخخخ ایشالا یکی از همون زنهایی که قبلا صیغه شدند و مثه دستمال کاغذی دور انداخته شدن گیرت نیاد!! مرده شور فرهنگی که به امثال تو اجازه میده چون زنت یه ذره چاق شده بری دنبال هوسرانی ولی زن باید حتی تو بدترین بیماری هات کنارت باشه وگرنه بی وفا و بی معرفته
دلشکسته
Iran (Islamic Republic of)
حرفتون درست ولی
اسلام اگه به حضرت محمد (ص) وامام هامون بوده وتو هم بهش مطمنی واسم اسلام رو میاری
هیچ کدومشون در زمان زنده بودن همسر اولشون چنین رفتارهایی رو نمیکردند اینو بدون والکی اسم اسلام رو خراب نکنید شوهر منم همین حرفهارو زد وبعدشم دست رو شد وخودکشی کرد ومنو بچه هامو به خاک سیاه نشوند نکنید تورو خدا نکنید اینقدر به اسم اسلام گناه نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
همش اسلام، اسلام میکنی، که یک دین تحریف شده و بنفع ملاهاست. عجبااا که از انسانیت و اخلاقیات به دوری و روح بسیار لطیف زن و عشق بزرگ قلبی یک زن نسبت به همسر و فرزندانط رو نادیده میگیری... حتی اگر مرد فقط به یک زن دیگری فکر کند قلب همسرش آتیش میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
تکلیف خانمهایی که مردانشان از ابتدا دچار زودانزالی بودن و بعد چند سال هم دچار یائسگی زودرس مردانه میشن چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
برات متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
از یک زاویه، رابطه جنسی رابطه ای است بر اساس آموزشها و نیازهای جسمی و روحی پنهان و آشکار که این دو مقوله توسط قدرت تخیل فرد در حین رابطه با شریک جنسی اش کمک به تخلیه جنسی و رسیدن به آرامش می شود. چنانچه زن و مرد در مسیر این رابطه بتوانند با استفاده از قدرت تخیل و کلام و تنوع پوشش و حرکاتشان به یکدیگر حس تنوع را منتقل کنند، جلوی بسیاری از خیانت ها برای احساس تنوع گرفته میشود.
۴
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹
طبق نظر دوست گرامي پس كليه خانمهايي كه شوهرانشون سرد مزاج هستند اجازه خيانت دارند .پس راه خيانت براي همه بازه
۴
ش پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۴
احكام اسلامى پاسخگوى نيازهاى جامعه ى امروزى نيست مگر با زمان و مكان تطبيق سازى شود
۶
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰
احمد اقا پ تکلیف عشق این وسط چی میشه؟
۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
انسانیت با مسایل جنسی یا شکم بارگی ویا...حل نمیشه اینها ابزارند نه هدف .زن ومرد رو در جنسیت نبینید در انسان بودن ببین هما قدر که یک مرد غرور و...داره یک زن ارزشهای انسانی لطیفی چون احساسات و... هیچ گاه نمیتوان تار و پود یک قالی رو با ابزارهایی که باهاش انرو بافتن مقایسه کرد پس به این اشرف مخلوقات احترام بگذار و حرمتشو حفظ کن یعنی به خودت چه مرد چه زن
۰
لادن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
اصلا ازدواج کردن به نفع زن نیست چه در جامعه اسلامی چه غیراسلامی، هر زنی ازدواج کنه زندگیشو باخته من در اواسط دهه سی زندگیم هستم ازدواج نکردم هرگز هم نمیکنم
۴
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
هیییی لادن جان تو هم دلت خونه بدتراز من خوب کاری میکنی به خدا ازدواج نکن مردا ادم نیستن بابا اخه شما مردا نه عقل توکلتونه نه وجدان دارین نه احساس میفهمین ینی چی
۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
من موندم واقعا آخه چرا!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من حاضرم واسه همسرم جون بدم
۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه میکنی بد از چند وقت بهت خیانت میکنه
دلشکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
چرا وقتی به نظرات مثبت یا منفی میدیم ثبت نمیشه ؟ پس چرا نظرخواهی گذاشتین ؟ نظرمنو هم که حتما حذف می کنین !!!!
۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
همین الان خانوم ها کلی به مرد ها توهین کردند...اینا آموزه های فمنیسم هستش که زن میتونه هرچی دلش می خواد بگه..ولی مرد نمیتونه به نیاز های فطریش پاسخ بده...چه کار کنیم تنوع طلبیم..؟ خدا مارو اینجوری آفریده..مگه دگمه داره که بزنیم و خاموشش کنیم..یه روز و دو روز نیست که..
۱۲
ناشناس
United States of America
زنها هم تنوع طلبند مقاله رو بخون! اگر شما اجازه عیاشی داری اونها هم دارن این همه زن متاهل که میرن با پسرا رو ندیدی؟ خوشت میاد همسرت همین کار رو باهات بکنه شما هم بکن! اگر هم بلد نیستی تعهد داشته باشی سراغ ازدواج نرو به همین سادگی! گردن خدا هم ننداز تربیت غلطتت هست! گرسنه جنسی بار اومدید چرا تو کشورهای غربی مردها به این عیاشی نیستند؟
دلشکسته
Iran (Islamic Republic of)
اصلا امثال شمانباید سر سفره ی عقد با دختر بدبختی که با هزار آرزو میشینه وبله رو میگه وعشق رو بهتون هدیه میده بشبنید
شمارو باید توی همین بدبختیتون که دکمه ی آف ندارید نگه داشت تا از تنوع طلبیتون دق کنید وبمیرید
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
سلام وقتی ادم ازدواج میکنه باید باهم باشند چون زندگی مشترکی اغاز کردند ،مردا اصلا قدر همسرانشان نمیدونند همشون وقتشون با رفیق هستند پس چرا زن گرفتید چرا ،چرا خودتونو و زنتونو ناراحت میکنید چرا
۰
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
ب نطر من هر چی مرد همسرش خشگل باشه از هر نظر کامل باشه فایده نداره مردا مریضن.تنوع طلبی تو ذاتشونه و حتی با ازدواجم حل نمیشه.باور کنین بدترین چیز برای ی خانم خیانت همسرشه.اگه می دونستم مردا تا این حدن و از تعهد هیچی سرشون نمیشه هیچ وقت ازدواج نمی کردم...حیف ما خانما ک هیچ وقت همسرامون قدر پاکیمون رو نمی دونن
۰
غریب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
سلام دوستان منم بانظر زینب موافقم مگر نه اینکه مرغ همسایه غاز
۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
من با نظر زینب خانم موافقم،انسان چند صباحی رو در این دنیا زندگی میکنه،هیچی ارزش اون پاکی که تو وجود ادمه رو نداره،بلاخره تا کجا؟؟ادم چقد باید بی وجدان باشه که راحت هر کاری دلش میخواد انجامبده،ما در برابر کارهایی که انجام میده باید جواب پس بده،
۰
ناتاشا
|
Afghanistan
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
به نظر من که تجربه خیانت همسر را هم داشتم نه بکی بلکه چند تا،بهتره موقع ازدواج کسی را انتخاب کنی که در حدت باشد.من بار اول با کسی ازدواج کردم که هر دو زیبایی ظاهری مساوی داشتیم ولی متاسفانه همسرم دچار یه نوع خودبرتربینی شده بود و فکر میکرد از زیبایی خودش باید برای جذب زنان دیگر استفاده کنه در حالیکه من نظرم این بود زیبایی زن فقط باید برای شوهرش باشه،خلاصه اون دچار تنوع طلبی شد و زندگیمان از هم پاشید،خیلی تلاش کردم تا اون زندگی را حفظ کنم چون خدا بعد سالها بهمون یه بچه ناز داد،،،خلاصه بعد از دو سال پشیمان شد و اومد با عذاب وجدان شدید ازم عذر خواهی کرد ولی بازم بهم ثابت شد که هنوزم با معشوقه های سابقش ارتباط داره،منم بدون هیچ بحثی از زندگیم پاکش کردم،،،درسته من و همسرم از نظر ظاهری زیبایی یکسانی داشتیم ولی متاسفانه طرز فکر اون غلط بود...مثلا همیشه منو از زایمان میترساند.از اینکه بیشتر زیبایی زنانه خودم را بعد زایمان از دست میدم.هیچ وقت بهم روحیه نمیداد.همیشه اگر کوچکترین عیبی روی بدنم پیدا میکرد به رویم می آورد.اولین خیانت هاش حتی قبل اینکه باردار بشم اتفاق افتاد.البته مشاوره غلط اطرافیان بهم باعث شد فکر کنم بچه دار شدن میتونه همسرم را هدایت کنه.ولی خب این اتفاق نیافتاد.ولی ناشکر هم نیستم.و دخترم را بهترین هدیه خداوند میدانم.خانومی که باهاش دوست شده بود هم از نظر سطح تحصیلات و زیبایی خیلی رتبه پایین تری داشت.اون خانم هم شوهر داشت...متاسفانه به غیر از اون خانوم با یه خانوم دیگه هم رابطه داشت...من الان بیست و هفت سالمه...همه اقوام و آشنایان هم سرزنشش کردن که چرا زندگیش را بخاطر هوس بازی خراب کرد،حتی شغلش را از دست داد.بخاطر بی آبرویی که با اون خانوم توی محل کارش اتفاق افتاد.و مهمترتر از همه از دست دادن دخترش بود...دلم برای دخترم میسوزه که طعم داشتن پدر را نمیتونه توی زندگیش داشته باشه،،،من بهش خیلی فرصت دادم و بارها بخشیدمش.میدونم اشتباه کردم.هیچ وقت نباید کسی که توی رابطه زناشویی بهت خبانت میکنه را ببخشی.چون تمام زندگی به اعتماد استوار هست.با دیدن اولین خیانتی که بهت با دلیل ثابت میشه و به چشم خودت میبینی بهتره جدا بشی.چون اون آدم کوچکترین ارزشی بهت نداده.و امیدی به هدایتش نیست...اون با خیانت بذر شک و بدبینی را توی دلت میکاره...پس همین بهتر که جوانیت را هدر ندی،،،تشکر از همه
۰
کتاینون
|
United States of America
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
این احمد آقا چه آدم جالبیه ولی واقعا قابل تامل هست حرفاش چون حرف اغلی مردان متوقع ایرانی هست...
زیادن مردا یی که بعد از ازدواج کچل و چاق میشن با شکم های بزرگ و آدم از دیدنشون حالش بهم میخوره. ولی همسرشون جرات اعتراض ندارن و مجبورن این مناظر زشتو همش تحمل کنن.
پیری برای هر دو جنس هست بیخود این بهانه های واهی رو نیارید. ضمن اینکه خیلی از مردها هم سرد مزاج میشن و هیچ ربطی به زن و مرد نداره. توی فرهنگ ما انقدر به آقایون محترم دادن که بهترین خانم ها رو میخوان در حالیکه ازظاهر داغون خودشون بی خبر هستن.
۰
رونیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰
این احمد اقا خیییییلی.....فکر کنم عرب و از دوران جاهلیت اومده.برای خدا چه زن چه مرد یکیه و هم مرد خیانتکار داریم هم زن خیانتکار.اما هیچ چیزی نباید دلیل بشه که زن وشوهر به هم خیانت کنن.اگه هم مشکلی دارن برن طلاق بگیرن بعد هر کاری دوست داشتن انجام بدن.واقعا متاسفمم برای یه همچین مردابی که دنبال بهونه ان واز این دلایل استفاده میکنن برای هوس بازیشون
.
۰
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
من کارمند هستم و فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر دارم و از نظر اطرافیان زیبا هستم ولی شوهرم همیشه به من خیانت میکنه دو تا فرزند دارم و متاسفانه بعد از تولد فرزند دومم متوجه خیانتهای شوهرم شدم با وجود دادن تعهد باز هم خیانت میکنه از دید همه کسانی که من را می شناسند شوهرم از همه لحاظ از من پایینتره.
واقعا مستاصل شده ام
۰
امینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۶
سلام من هشت ساله دارم با خیانتهای پی در پی شوهرم زندگی میکنم یک روز خوش ندیدم ولی بخاطر دخترم چاره ای جز تحمل ندارم منم خیلی مورد توجه مردهای اطرافم هستم ولی دوس ندارم به دخترم خیانت کنم نمیدونم چطور اون دلش میاد این کارو بکنه
۰
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
شوهرم خیلی خوش اخلاق واجتماعی هست ومتاسفانه زیاد مو رد توجه دخترها واقع میشه رابطه مونم همیشه باهم خوب وگرم بوده وخودشو شیفته من نشون میده اما اخیرا اعتراف کرد که با چند دختر از همکاراش رابطه صمیمی داشته من شوکه شدم اینقدر برام ناباورانه بود که مدتیه مریض شدم وتصمیم گرفتم ازش جدابشم واقعا چطور ممکنه یه آدمی اینجوری فیلم بازی کنه وهر از گاهی با یکی باشه خوب اگه ازمن خوشش نمی آمدازم جدا میشد واقعا بعد ا15 سال زندگی مشترک من نتونستم شوهرمو بشناسم چرا مردها اینقدر نامرد وهرزه هستند چاره کارمن چیه؟
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
گول اين شرووررارونخوريدهركى بهتون خيانت كردبهش خيانت كنيد
۶
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
سلام،من از نوشته های ناتاشا خوشم اومد ،زندگی منم شبیه اونه،یه دختر یه ساله دارم سه ساله ازدواج کردم ،8ماه بعد زندگی مشترک متوجه پیامهای وحشتناک شوهرم با زنهای دیگه شدم باردار بودم به خاطر بچم صبر کردم قول داد که این کارا نکنه،بچم سقط شد ،دوباره بار دار شدم ،با بدبختی و قرص و دارو بچما نگه داشتم حالا که دخترم یک سالشه بازم توی گوشیش پیامهایخیلی بدی دیدم که با یه زن شوهر دار رد و بدل میکنه ،گوشیاشا شکست بهم قول داد که این کارا نکنه،نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید،
۰
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
به نظر من مردها موجوداتين كه درست بشو نيستن و ذاتشون مشكل داره
هر چند تقصير ماخانومها هم هست كه خود فروشي ميكنيم
۰
Fafa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹
ديدن خيانت از طرف مرد،اثر خيلي مخربي روي شخصيت و روان يه خانوم ميزاره. اگه مردها صادقانه از زندگي يه زن بيرون برن خيلي بهتر از نگه داشتن زن توي يه دنياي سرد هست.
۰
بهناز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
من 23 سالمه مجردم.حتی جرات نمیکنم با یه پسر دوست بشم.من واقعا نمیدونم توی کشورای اروپایی هم مردا انقد هرزه و تشنن یا فقط ایرانه ک پسراش و مرداش نمیتونن مث انسان رفتار کنن.داداش من 20 سالشه.یک بار تاالان مث بقیه پسرا رفتار نکرده تو کل زندگیش.واقعا متاسفم واسه هرزه هایی ک تنوع طلبیو در ذات آفرینش خودشون میدونن و واسه توجیه خودشون خدا رو بهونه میکنن.تنوع طلبی بیماریه دوست عزیز.وقتی با چهار نفر همزمان سکس داری بیماری.وقتی زنت مشکل جنسی نداره و بش خیانت میکنی بیماریییی لاقل برو خودتو درمان کن.بخدا جامعه رو به فساد کشیدین.زن یه پشتیبان میخواد نه یه آدمی ک هر روز با یکیه و هرز میپره.بخداااا تاسف بارین.خواهش میکنم لاقل خودتونو درمان کنین هیچی دیگه از جامعه نمونده
۱
مهم نیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
خانومها توجه کردین این حجم خیانت نیاز به پایه هم داشته که خانومها هم همراهی کردن و کم نگذاشتن. حالا به هر دلیلی.پس فقط مثل عقب مونده ها مردا رو سرزنش نکنید.
۵
نیوشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
به نظرم نود درصد مردا ایرانی خرابن من تو زمانی که بیشترین اعتماد رو به شوهرم داشتم بیشترین محبت رو نثارش میکردم متوجه سرد شدن ایشون به خودم شدم و بعد فهمیدم با زن همکارش رابطه تلفنی برقرار کرده ودر توجیهش فقط گفت باهم درد و دل کرده منم دلم سوخته و بعد کار به جای رسیده که ازم خواسته برم پیشش و در حین همین پیامک ها و تماس ها شوهر زنه متوجه شد و روزگار منو بچه هام سیاه شد هنوز که هنوز بعد یک سال دارم از بیماری افسردگی رنج میبرم و خودم و بچه هام داغون شدیم به هیچ وجهی نمیتونم بهش اعتماد کنم و فقط به خاطر بچه هام وابروم تظاهر به دوست داشتنش میکنم
منو خودم تجربه تلخی از ازدواج مجدد پدرم داشتم و به یقین دارم میگم همه بچه های پدرم از هردو زن به یه نحوی گریبانگیر بیماریهای عصبی شدن و این خیانت و این جنایت و این عین کفر که اسلام عزیز رو لکه دار کردن هوسبازهای ما و چه زیبا فرمودن صادق ال محمد که میترسم از روزی که زنان امت بخاطر متعه کردن مردانشان به کفر برسن من صیغه رو رد نمیکنم ولی صیغه کردن شرایط بسیار خاصی داره که شامل مردا وزنای هوسباز تنوع طلب نمیشه پس کلاه شرعی سرخودتون نذارید زنا کار های پلید ننگ تان باد که اسلام رو به یه مجب الت فروختید اگر مردیید برین سراغ واجبات دین اسلام خیلی واجبات و مستحبات داره نامردای الت پرست
۱
نیوشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
اگر قدرت مالی داشتم ویه خانواده که حمایتم کنه هرگز نمیسوختم و نمیساختم اما افسوس هرکی سرنوشتی داره ارزو میکنم وامید وارم هر زنی و هر مردی چه شرعی چه غیر شرعی که همش یکیه مگر در مورد خیلی نادر رسوای خاص و عامو فامیل بشن که با کارشون بزرگترین صربه رو به فرزندان این جامعه میزنن خدا لعنت کنه همه روحانی نما های از عاطفه تهی وبیقید رو که با فتاوا و کلام پلیدشون ابروی اسلام و تشیع رو بردن خدا لعنت کنه خائنین به اسلام رو که دید جهانی رو نسبت به شیعه خراب کردن اللهی امیین
۱
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸
سلام ...من وشوهرم چهارسال باهم دوست بودیم وبعدازدواج کردیم...همیشه فک میکردم بهترین زندگی رو توام باخوشبختی خواهم داشت سه ساله ازهزدواجمون میگذره شوهرم همیشه جوری وانمودمیکرد که خیانتی نیست...امامتوجه شدم باکسایی رابطه داره...دلم خیلی گرفته من هنوزبیست سالمه ولی اززندگی سیرشدم....وقتی گفتم میخوام طلاق بگیرم گفت هیچ کس حاضرنمیشه بایه دختره مطلقه ازدواج کنه...خیلی بده تظاهر به خوشحالی کنی...خیلی....
۰
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸
سلام ...من وشوهرم چهارسال باهم دوست بودیم وبعدازدواج کردیم...همیشه فک میکردم بهترین زندگی رو توام باخوشبختی خواهم داشت سه ساله ازهزدواجمون میگذره شوهرم همیشه جوری وانمودمیکرد که خیانتی نیست...امامتوجه شدم باکسایی رابطه داره...دلم خیلی گرفته من هنوزبیست سالمه ولی اززندگی سیرشدم....وقتی گفتم میخوام طلاق بگیرم گفت هیچ کس حاضرنمیشه بایه دختره مطلقه ازدواج کنه...خیلی بده تظاهر به خوشحالی کنی...خیلی....
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
متاسفانه توی ایران خانم ها هرکاری میکنن که به نظر شوهرشون خوشگل بیان منظور جراحی زیبایی و تاتو و ارایش .... از این قبیل کارا و لی انجام این کارا نه تنها فایده ای نداره بلکه مردای دیگه رو هم تو دام میندازن . شوهره که عین خیالش نیست که زنش چه کارایی کرده که بهش توجه کنه . در عوض مردای دیگه تا دلتون بخواد به فیض میرسن
.اینه وضع فرهنگ مملکت ما . از ماست که بر ماست
۰
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
بمیرم واستون که فقط همین یدونه حرف و یاد گرفین که چند تا زن داشته باشین ....اما من خودم همچین موردی رو از شوهرم ببینم حتما از روش مقابل به مثل استفاده میکنم که زجر بکشه بعد به بدترین شکل ممکن ترکش میکنم از اونجایی که همه چی به اسم منه به دریوزگی میخوره
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
خدا لعنت كنه مردهاى هرزه رو
۰
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
من همیشه براین باورهستم ک شوهرم درهنگام رابطه ب دوست دخترهای قبلیش فکرمیکنه وبا اونا خودشو ارضامیکنه حتی جندبارشاهد خودارضاییهاش بودم لطفا راهنمایی کنید
۰
دلشکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
سلام.بابادیگه اینقد مردارو تحقیرنکنید مازنها خودمون ازهمه عالم بدتریم زنه چنان عشوه میاد مردای مردمم اغفال میشن مردتقصیری نداره مردذاتش اینجوریه خانمی که ادعا داری درست رفتارکن وااالا.
۴
آيناز بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
سلام،واقعا خيلى ناراحت شدم وقتى پيام بانوانى رو خوندم كه همسرشون بهشون خيانت ميكنه و اوناهمچنان تحمل ميكنن.يك نفر رو ميشناختم كه شوهرش بهش خيانت ميكرده و حتى الان كه پير شده و دوتا پسرش در شرف ازدواجن هنوز به همسرش خيانت ميكنه،بيچاره اون بنده خدا خبر هم داره كه شوهرش اينطوريه و حتى قبلا يه بار سرش هوو آورده بود.وضع ماليشونم خيلى خوبه راستش من هميشه ميگفتم خوش به حالش ولى الان كه نظرات رو خوندم متوجه شدم چه دردى ميكشه و چه صبرى داره.به هرحال خواستم بگم ذات خيلى مهمه و همين بنده خدا پدرشوهرشم همينطور بوده و حالا پسرشم كه عقد كرده همينطوريه.قبل از ازدواج حتما حتما تحقيق كنيد حتى اگر طرف آشنا بود.دخترا قدر خودتون رو بدونيد.
۰
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
لطفا از لحاظ شرعی گردن خدا نندازین چون سوره نسا ایه دوم وسوم خداوند فرموده که هرکس به یک زن اکتفا نکنه ظالم وستمکاره...بعدشم به این نکته هم توجه داشته باشین که خیلی از معانی قران وحتی کلمات اون رو از زمان صفیه حذف کردن تا بتونن مردم رو از حقیقت اسلام دور نگه دارند...کافیه چند کتاب رو بخونیم تا متوجه بشین که چقدر این اخوندا دین رو به نفع خودشون تفسیر کردن ولی از حقیقت اسلام چیزی نمیگن...چونمیخوان مردم دایما در حال فسق وفجور ودعوابین همین مسایل باشن..یا به قول معروف تفرقه بیندازن وحکومت کنن...غیر از اینها چندین روایت داریم که خداوند انسان تنوع طلب رو لعنت کردن ...پس انسان بودن توجیه نمیخواد کافیه خدارو در همه حال در نظر داشته باشیم...
۰
Sali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
من چند تا خواهش دارم.آقایون به خدا قسمتون میدم هیچ دختری رو که با صد امید اومده خونت پشیمون نکن.اگه تو عقدت داری عهد میبندی پاش وایسا.مگه نمیگن مرد وقولش.اینم قوله.ی قول واسه ساختن دنیای زن ها.زن اا روح وجسمشون رو بهتون میدن.اما غافل از روزی که ی همجنس خودش باعث نابودیه رویاهاش بشه.میمیره بخدا میمیره.فقط گواهی فوت براش صادر نمیشه.هویتش.احساسش.دنیاش.همه نابود میشه.میشه ی ماشین .یا عروسک متحرک.من خودم مردم.چند ساله.با همسرم زیر ی سقفم اما روحم وحس اعتمادم مرده.از خودم گذشتم هر روز چاقتر وافسرده تر.چون احساساتم نادیده گرفته شد.حتی نفهمید بعد از توبش هنوزم ذهنم درگیره.میترسم .نه از جدا شدن بلکه از ندیده شدن احساسم.اما بد تر از این درد اینه که اگه خانوم ها این جور مردها رو بی محل کنن و وقتی میفهمن طرف زن وبچه داره رابطه رو تموم کنن زندگی و روح هیچ زن دیگه ای تموم نابود نمیشه.تروخدا با مردهای متاهل رابطه نسازید.آخر وعاقبت نداره.
۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم چرا زن باید حتما همیشه خوش ترکیب باشه .هر انسانی وقتی سنی ازش می گذره حتما ظاهرش تغییر میکنه به نظرمن زن نباید همیشه به فکرظاهرش باشه همین خصلت زن باعث شده که مرد فقط به ظاهر زنش توجه کنه .هر زن ، دختر یا مادری باید مردهای جامعه اش رو ظاهر بین تربیت نکنه وقتی زنی صبح تا شب مسقیم یا غیر مستتقیم فقط پی درست کردن ظاهرشه وبرای خودش وهمجنسهاش غیر از ظاهر ارزش دیگه ای قائل نیست. طبیعیه که مردهم ارزشی غیر از ظاهر برای زن قایل نباشه.پس لطفا در تربیت پسرها و مردها تجدید نظر کنیم .خانمها انقدر باظاهرتون ور نرید به خدا به ضرر هم مردهاهم زنها وهم بشریت هست.البته خیانت هیچ کس به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.
ناشناس
|
Germany
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
\آقایی که از ریخت زن ایراد میگیری و اونو علت و توجیه خیانت میدونی نفهم داماد من در دوران عقد به دخترم خیانت کرد
۰
رهگذر
|
Netherlands
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
دوستان نظرات احساسی مشکلی رو حل نمیکنه.
من یک مرد هستم و خودم از این موضوع بشدت رنج میبرم.حتی متاسفانه لغزش هم داشتم . اصلا توجیح نمیکنم و بشدت مخالف تنوع طلبی هستم.معتقدم به میزان قلبل توجهی خود خانمها هم چه مجرد چه متاهل مقصر هستن توی این موضوع.. به این نتیجه رسیدم که این معضل ریشه در تربیت اجتماعی از سنین پایین و عموما در خانواده و بعد هم سیستم بیمار آموزشی و بخصوص دینی
داره.حرف آخر به مردها... آیا یک زن البته اگه خودش انسان سالمی باشه از لحاظ روانی اگه در طول زندگیش عشق نثارش بشه دلیلی داره که چه روحی چه جسمی به هم بریزه و ترکیبش ناموزون بشه؟
۰
شیوا
Iran (Islamic Republic of)
جناب رهگذر آقایون ایرانی بعد از چهل یا سی سالگی با شکم های بزرگ و ظاهر بهم ریخته اصلا ایرادی برای خودشون نمیبینن اما فقط خانمها هستن که باید مرافب ترکیبشون باشن؟ آقایون ایرانی ماشالله همه زیبای اندام کار میکنن شبانه روز؟
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
تا اونجایی که من دیدم مردها به یک زن بسنده نمیکنن و مردی رو ندیدم ک تنوع طلب نباشه،خدا خیلی مهربون تر این حرفاست که یه زن رو با این همه احساس بیافرینه بعد بیاد به مردها بگه کاری کنن که احساس لطیف اون زن لگد مال کنه،به نظر من هر مشکلی یه راه حلی داره ،احکام اسلام برای زمانی بود که زنها رو به عنوان برده میگرفتن و یا زنده بگور میکردنه،الان احکام اسلام باید به روز بشه مگه خدا خودش طلاق رو تو همون قرآن نیاورده،هر مردی از زنش و یا هر زنی اگه از شوهرش خسته شده به جای اینکه خیانت کنه جدا بشه و این فرهنگ جا بیفته ک به زن مطلقه بد نگاه نشه و اونم حق زندگی داشته باشه
۰
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
به امید روزی که دبگ هیچ زنی عذاب نکشه موفق باشید
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
واقعا
۰
دنیا
Iran (Islamic Republic of)
این زندگیا ادما ش شدن مداد رنگیای رنگارنگ
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۴
اینارو نمیگم ک بگم همه ی مردا بدن. اینارو میگم ک بدونید هیچ انسانی خودش نیست دنیامون دنیای مداد رنگیا شده
۰
جعفر
|
Hungary
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
فقط خیلی خلاصه میگم . با چند سوال و جواب : 1- آیا شما دوست دارید کسی از شما دزدی کند ؟ جواب خیر - 2- آیا دوست دارید کسی به شما زور بگوید ؟ جواب خیر 3- اگر از خانمهاتون و همسرهاتون بپرسید که آیا راضی هستی من یک زن دیگر بگیرم یا رابطه دیگری ذاشته باشم ؟ اگر جواب منفی بود یعنی کار درستی نیست و اینهمه امام و پیغمبر رو ببندید به این مسائل . معلوم نبوده اون زمان واقعیت چی بوده شما امروز رو نگاه کنید . از همسرتان اگر پرسیدید و راضی بود فکر نکنید همسرتون عاقله بلکه این فکرو بکنید که زندگیتون در حال نابود شدنه و عواقب بدی داره . به همین راحتی . اگر زنتون چاق شد لاغر شد و هرچی شد زنتونه . با محبت زندگی کنید و خودتون نگاه کنید که چه چیزی باعث روابط خارج از چارچوب میشه و حلش کنید . واگر از همدیگه خوششتون نمیاد طلاق بگیرید البته اگر بچه نداشتید واگر نه بیجا کردین بچه آوردین ....
۰
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
باسلام.ازدواج و ورود به یک زندگی مشترک نیاز به یادگیری مهارت ها و آموزه هایی داره که به هر دختر و پسری واجبه تا اونها رو یاد بگیره.متاسفانه بدون شناخت و کسب مهارت و سیاست های لازم وارد زندگی مشترک میشن درصورت بروز یه مشکل کوچک با ندانم کاری هاشون مشکل رو بزرگ کرده و بعد هم خیلی راحت جدا میشن.بدون اینکه یاد گرفته باشن باصحبت کردن مشکل حل میشه و اگر بحثی مشکلی اشتباهی پیش اومد با حرف زدن حل میشه، زن و بویژه مردان فانتزی های جنسی خاص خودشون رو دارند بنابراین باید از همسرشون چیزی رو که میخوان طلب کنن و به هم بگن نیازها و انتظاراتشون رو.اگر مسئله ای پیش اومد بجای پاک کردن صورت مسئله یا انتخاب راه حل های نادرست به کمک هم مشکل را حل کنند چرا که زندگی مشترک رو دارن ادامه میدن نه مستقل.زوجین تمام تمرکز و توجهشون باید روی همدیگه باشه نه رو محیط بیرون و افراد متنوع.چه زن و چه مرد ویژگی تنوع طلبی را دارن پس باید طرفین با بکارگیری پوزیشن های متنوع در رابطه جنسی و همچنین تنوع رفتاری این نیاز درونی رو ارضا کنند.بنده ارشد روانشناسی بالینی هستم هیچ مطلب علمی دراین رابطه که مردان تنوع طلبند وجود نداره فقط فقر فرهنگی جامع ما هستش.
۰
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
فقط ی چیزی میدونم اینکه چیزی کم نداشتم و هیچ وقت بهش تو نگفتم حتی تو بدترین شرایط ارومش میکردم اما خیانت کرد چرا
۰
افشین
|
France
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۸
میل جنسی ما مردها برمیگرده به ذات طبیعتمون
چون طبیعت حکم میکنه که یک مرد برای تجدید نسل باید با چند زن رابطه داشته باشه تا نسل منقرض نشه
این قانون تو تمومه حیوانات هم صدق میکنه
مثل شیر و آهو و خروس و غیره که یک حیوان مذکر با چند تا مونث رابطه داره تا منقرض نشه
۰
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۳
مردا تنوع طلبند من با شوهرم 12سال عاشق هم بودیم تا بهم رسیدیم و 12سال الان داریم با عشق زندگی میکنیم سه فرزند دارم اما شوهرم با چندزن دیگه رابطه داره حیف که در اسلام خودکشی گناهه وگرنه خودم رو میکشتم خیلی دوستش داشتم ولی فکر میکنم این همه سال همش دروغ گفته و دوستم نداشته کاش مردا با صداقت وارد زندگی مشترک میشدند هیچ چیز بهتر از صداقت نیست.اگر صادق بود اول مشکلش رو باهمسرش درمیان میگذاشت بعداگر رفع نمیشد میرفت دنبال زنهای دیگه
۰
مشاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۰
یه باغچه پرازگل رو اگه هی بهم بزنی کرمهاش درمیاد
پیگیر اینجور مسائل نشید اگه طرف دچار مشکلی یاانحرافی شده اصلاپیگیر نشید زندگیتونو بکنید
۰
باباتون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
انگار خاله زنک ها چندتا خانم جمع شدن دور هم از زور دلشون و عقده های درونیشون به اقایون بی احترامی میکنن و واسه هم به به و چه چه میکنن.
حتما و صد البته که شما پدر ندارید و حرامزاده هستید برادر یا شوهر ندارید. در واقع یه مرد تو کل خانواده تون وجود نداره.
۰
هعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۵
عجب دنیایی شده
منم داغونم چه کنم دوتا دختر دارم و پدر و مادر آبرومند دست و پام بستس کارمه و گریه همین
باعث و بانیشم نمیبخشم ان شاالله خدا سزاشو بده
۰
شیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
البته دیگه این مسئله فقط مسئله مردان نیست بیشتر خانمهای متاهل هم دارن به سمت خیانت کشیده میشن علتشم اینه که در روابط زناشویی و احساسی شوهرها خیلی ضعیف عمل میکنند
۰
آخرین اخبار