۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران خبر داد؛

ابطال ۱۰۹۶ معاینه فنی خودروی دودزا در سال ۹۷

حسینی منش گفت: سال گذشته معاینه قنی حدود هزار و ۹۶ خودرو دودزا ابطال و هزار و ۶۵۷ خودرو نیز جریمه شدند.
کد خبر: ۳۰۱۳۰۳

فرار خودرو‌های فاقد معاینه فنی از استان / نخاله بر‌ها برای گرفتن معاینه فنی به استان‌های همجوار می‌روندایران اکونومیست-  سید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در نخستین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان در سال جدید اظهار کرد: در سال گذشته ستاد معاینه فنی تهران با همکاری پلیس راهور توانست تست کنار جاده‌ای خودرو‌های سنگین را کنترل کند.

وی افزود:: حدود ۲۵ درصد خودرو‌های سنگین علی رغم این که معاینه فنی داشتند دود زا بودند.

وی بیان کرد: سال گذشته معاینه فنی حدود هزار و ۹۶ خودرو دودزا ابطال و هزار و ۶۵۷ خودرو نیز جریمه شدند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: اکثر خودرو‌هایی که در برخی از مناطق همچون میادین میوه و تره بار، حسن آباد، شوش و پایانه‌های تخلیه نخاله تردد می‌کنند، فاقد معاینه فنی هستند.

وی افزود: همچنین با همکاری پلیس راهور و راهداری امسال مردودی معاینه فنی خودرو‌های سنگین سال گذشته از ۵۰ درصد به ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد.

حسینی منش تصریح کرد: سال گذشته به دلیل سخت گیری‌های که وجود داشت برخی از خودرو‌ها برای گرفتن معاینه فنی به خارج از استان رفتند و از استان‌های همجوار اقدام به این کار کنند که امیدواریم این موضوع را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته سخت گیری‌هایی برای معاینه فنی خودرو‌های تمام دستگاه‌ها نیز صورت گرفت، اما این اقدام را بر روی خودرو‌های انتظامی نتوانستیم انجام دهیم که این کار نیازمند هماهنگی‌ است.