۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

تجهیزات وارداتی 30 آمبولانس از فرانسه نقص فنی داشت

مدیرکل استاندارد استان تهران با اعلام خبر آغاز بازرسی از تجهیزات آمبولانس های وارداتی از کشور فرانسه گفت: براساس نتایج بازرسی ها تاکنون 30 دستگاه از این آمبولانس ها از نظر تجهیزات دارای نقص بودند که برای رفع نقص در گمرگ استقرار دارند.
تجهیزات وارداتی 30 آمبولانس از فرانسه نقص فنی داشت
کد خبر: ۲۵۸۸۱۰
به گزارش ایران اکونومیست؛  گزارش ارسالی روز شنبه روابط عمومی اداره ‌کل استاندارد استان تهران  به نقل از محمودرضا طاهری حاکیست: بازرسی از تجهیزات وارداتی 300 دستگاه آمبولانس در نیمه نخست امسال انجام شده است.
وی با بیان اینکه استاندارد آمبولانس‌ها از سال 77 تدوین و از سال 91 اجباری شده است اظهارداشت: مسئولیت بازرسی آمبولانس ها از ابتدای امسال برعهده ادارات کل استانی استاندارد قرار گرفته ا ست.
طاهری گفت: بازرسی های سازمان استاندارد با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع خدمت‌رسانی و رسیدگی به وضعیت مجروحان و بیمارانی که نیازمند کمک‌های فوری هستند و با عنایت به الزامی بودن بازرسی همه آمبولانس‌های تجهیز شده در داخل کشور به منظور شماره گذاری توسط پلیس راهور انجام می شود.
 طاهری ادامه داد: همچنین بازرسی از تجهیزات تولید داخل 20 آمبولانس نیز طی مدت مذکور توسط بازرسان استاندارد انجام شد که هیچکدام مشکلی نداشتند.
آخرین اخبار