۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
رئیس شورای شهر تهران:

شهرداری تهران عملكرد خوبی در بودجه نقد داشت

به اعتقاد رئیس شورای شهر تهران، هرداری تهران عملكرد خوبی در بودجه نقد داشته است.
شهرداری تهران عملكرد خوبی در بودجه نقد داشت
کد خبر: ۲۵۲۰۶۴
به گزارش ایران اکونومیست، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران بعد از استماع سخنان خزانه دار شورای شهر گفت:شهرداری تهران عملکرد خوبی در بودجه نقد داشته و از آنها تشکر می‌کنم.
 
وی با بیان اینکه شهرداری تا اخر مرداد١٧٠ میلیارد تومان خرج داشته که خوب است، گفت: لایحه دستورالعمل بودجه غیر نقد به شورا ارسال شد.
 
رئیس شورای شهر تهران گفت: می‌توانیم سایت بودجه غیر نقد داشته باشیم که شهرداری های مناطق بتوانند فعالیت های خود را آغاز کنند.
آخرین اخبار