۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
جام جهانی 2018؛

سرمربی مراکش: مجازات شدیم

سرمربی تیم ملی مراکش با اشاره به اینکه شاگردانش در نیمه نخست دیدار برابر ایران فرصت های خوبی را از دست دادند، گفت: مجازات شدیم تا از این پس قدر موقعیت ها را بدانیم.
سرمربی مراکش: مجازات شدیم
کد خبر: ۲۲۷۵۸۲
به گزارش ایران اکونومیست؛ «هروه رنار» سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش، جمعه شب پس از شکست تیمش در دقیقه 95 دیدار مقابل ایران، عنوان کرد: ایران در ضربات ایستگاهی تیم خطرناکی است و امروز هم با این روش به موفقیت رسید.
وی افزود: فرصت هایی داشتیم که به سادگی از دست دادیم. این فوتبال است و اگر در آن قدرشناس نباشید، تنبیه خواهید شد.
رنار با بیان اینکه شاگردانش عملکرد خوبی در طول بازی داشتند، افزود: حالا باید آماده دیدارهای بعدی خود مقابل اسپانیا و پرتغال باشیم.
دامه سرمربی مراکش:
وی خطاب به خبرنگاران مراکشی حاضر در نشست خبری، گفت: بسیار ناراحت و شرمنده هستم و یقینا شما می دانید که چه حسی بدی دارم.
سرمربی فرانسوی مراکش افزود: به ایران و کی روش تبریک می گویم و اکنون باید تمرکزمان را به بازی های بعدی معطوف سازیم.
وی در ادامه به اشاره به تغییر در ترکیب تیم ایران نسبت به گذشته، گفت: این مساله ما را غافلگیر کرد. خوب بازی کردیم، اما همیشه حق با برنده است و کسی به حرف تیم مغلوب گوش نمی دهد.
وی با بیان اینکه بازیکنانش حس خوبی ندارند، ادامه داد: خودمان دروازه مان را باز کردیم و انگار به صلیب کشیده شدیم.
این مربی افزود: بازی در اختیار ما بود و باید به گل می رسیدیم و ایران حتی از خط میانی هم نمی توانست عبور کند.
وی با اشاره به اینکه باخت در وقت های اضافه بسیار سخت است، گفت: لازم است دوباره متحد شویم. همان مشکلی که برای مصر مقابل اروگوئه پیش آمد و آنها در ثانیه های پایانی مغلوب شدند و امروز هم برای ما ایجاد شد.
رنار گفت: انتظار این را داشتیم که ایران با سه مهاجم به میدان بیاید، اما آنها در زمین خودشان ایستاده بودند. در طرف مقابل، دروازه بان ایران عملکرد بسیار خوبی داشت.