۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان :

برخی مدارس غیردولتی به امر آموزش بیش از پرورش توجه دارند

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: متأسفانه برخی مدارس غیردولتی به‌ امر آموزش بیشتر توجه می‌کنند و به حوزه پرورش نگاه ندارند و یا اعتقاد کمی دارند یا پرورش بعد از آموزش قرار دارد؛ در حالی که پرورش بر آموزش مقدم است.
برخی مدارس غیردولتی به امر آموزش بیش از پرورش توجه دارند
کد خبر: ۲۲۶۲۸۱
به گزارش ایران اکونومیست، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان درباره آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه‌ای در تهران، اظهار کرد: این موضوع را به شدت محکوم می‌کنیم و نباید در مدارس، شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.
 
وی با بیان اینکه عوامل بسیار زیادی در این اتفاق دخیل است، گفت: اول اینکه باید نظارت مان را بیشتر کنیم و در این زمینه، مدیریت مدرسه باید نظارت لازم را انجام می‌داد.
 
علامتی ادامه داد: نکته بعدی لزوم به‌کارگیری افرادی است که صلاحیت‌های لازم را دارند و در اینجا گزینش خودش را نشان می‌دهد و البته گزینش باید مستمر باشد.
 
وی با بیان اینکه خانواده‌ها نیز در این زمینه نقش دارند، افزود: فراموش نشود که مقصر اصلی همان فردی است که اشتباه را انجام داده است؛ ضمن اینکه قوه قضاییه هم به این موضوع رسیدگی کرده و اشد مجازات را تعیین می‌کند.
 
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: برخی خانواده‌ها فکر می‌کنند فرزندشان را در بهترین مدرسه ثبت‌نام کردند و دیگر کاری به مدرسه ندارند در حالی که صددرصد تربیت در محیط خانواده اتفاق می‌افتد و پدر و مادر اولین مربی بچه‌ها هستند.
 
وی تصریح کرد: روز به روز به حضور نیروهای پرورشی و جایگاه پرورشی در این شرایط بیشتر احساس می‌شود و بیشتر ضرورت پیدا می‌کند که حوزه‌های پرورشی خودشان را در مدرسه تثبیت کنند.
 
علامتی تأکید کرد: متأسفانه برخی مدارس در حوزه غیردولتی به‌ امر آموزش بیشتر توجه می‌کنند و به حوزه پرورش نگاه ندارند و یا اعتقاد کمی دارند یا پرورش بعد از آموزش قرار دارد؛ در حالی که پرورش بر آموزش مقدم است.
آخرین اخبار