۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

حمله تند علی کریمی به حمید درخشان؛ کاش زلزله بیاد...

سرمربی پیش فصل جدید نفت تهران به سرمربی حال حاضر این تیم واکنش جنجالی را نشان داد.
حمله تند علی کریمی به حمید درخشان؛ کاش زلزله بیاد...
کد خبر: ۱۶۶۶۸۵
به گزارش ایران اکونومیست؛  علی کریمی، سرمربی موقت نفت تهران با توجه به اوضاع آشفته این تیم از ادامه همکاری با نفت انصراف داد و حمید درخان یک روز بعد هدایت این تیم را برعهده گرفت.

علی کریمی با وجود اوضاع بد مالی و تحقق نیافتن خواسته هایش با نفت ادامه نداد و او که به انتشار متن و عکس‌های جنجالی در فضای مجازی معروف است این بار حمید درخشان را مورد انتقاد قرار داد.


آخرین اخبار