۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

دایی و برانکو درخت کاشتند + عکس

سرمربیان تیم های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس به مناسبت روز درختکاری، نهال کاشتند.
دایی و برانکو درخت کاشتند + عکس
کد خبر: ۱۴۹۱۶۳
به گزارش ایران اکونومیست؛ علی دایی و برانکو ایوانکویچ که برای حضور در نشست خبری پیش از دیدار این هفته تیم‌هایشان در لیگ برتر به سازمان لیگ فوتبال رفته بودند، به مناسبت ۱۵ اسفند ماه که به عنوان روز درختکاری ثبت شده است، هر یک در محوطه سبز روبه‌روی سازمان لیگ یک نهال کاشتند.














آخرین اخبار