۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

سلفی پرسپولیسی ها بعد از پیروزی بر سایپا

پرسپولیسی ها که شب گذشته از پیروزی برابر سایپا خوشحال بودند پس از بازی در اتوبوس سلفی گرفتند.
سلفی پرسپولیسی ها بعد از پیروزی بر سایپا
کد خبر: ۱۱۸۱۰۳
 شب گذشته پرسپولیس توانست در اولین بازی لیگ شانزدهم سایپا را از پیش روی بردارد و گام بلندی در شانزدهم برداشت. پرسپولیسی ها با یک بازی روان و حساب شده توانستند شاگردان حسین فرکی را شکست دهند. سرخپوشان که از این برد خوشحال بودند در راه بازگشت به هتل سلفی گرفتند.