۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

شمار مشترکان گاز استان کرمان افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از افزایش شمار مشترکان گاز استان در دو ماه امسال خبرداد.
شمار مشترکان گاز استان کرمان افزایش یافت
کد خبر: ۱۱۱۷۴۷
به گزارش ایران اکونومیست؛ محمد علی ودیعتی اظهار کرد: امسال با اجرای مصوبات قانون رفع موانع تولید، دو هزار و ٦١٠ مشترک جدید در استان از مزایای گاز طبیعی برخوردار شدند.
 
وی، اقدامات گازرسانی به مناطق محروم در استان کرمان را توسعه بخش دانست و افزود: در بازه زمانی یادشده، دو هزار و ٤٩٦ انشعاب نصب شده است.
 
ودیعتی تاکید کرد: گازرسانی به صنایع استان شتاب بیشتری گرفته و امسال با تامین بودجه و نقدینگی در صدد هستیم تا به میانگین ضریب نفوذ گاز کشوری در استانها دست یابیم.
 
مدیرعامل شرکت گاز کرمان با اشاره به این که امسال عملیات شبکه گذاری و خط تغذیه به طول ٢٧٤ کیلومتر در سطح استان اجرا شد، گفت: در این مدت، عملیات ٣٢ کیلومتر خط انتقال گاز به بهره برداری رسید و دو هزار و ٦١٠ مشترک جدید در استان از مزایای گاز طبیعی برخوردار شدند.
 
ودیعتی با بیان این که هم اکنون عملیات گازرسانی به هشت شهر استان کرمان در حال اجراست گفت: امسال شهرهای رودبار، دهج، جوزم، هنزا، هجدک، ارزوئیه، درب بهشت، بروات و ٢٣٦ روستا به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان این که تاکنون ٧٣٩ شهر و روستا به شبکه سراسری گاز پیوسته اند، یادآور شد: گازرسانی به دیگر روستاها و شهرهای سطح استان در مرحله برنامه ریزی و طراحی قرار دارد.
آخرین اخبار