۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

اتفاقی عجیب برای دو ملی پوش والیبال/ سید و شهرام به دلیل خواب آلودگی در دوبی جا ماندند!

محمد موسوی و شهرام محمودی در امارات جا ماندند.
اتفاقی عجیب برای دو ملی پوش والیبال/ سید و شهرام به دلیل خواب آلودگی در دوبی جا ماندند!
کد خبر: ۱۱۰۶۷۵
محمد موسوی و شهرام محمودی به دلیل خواب آلودگی در فرودگاه امارات جا ماندند و قرار است با یک پرواز دیگر به ایران بیایند.

این در حالی است که لوزانو هم همراه کاروان ایران دیده نشد.البته و به گفته محمود افشاردوست آنها به دلیل مشکلاتی که در بلیت شان وجود داشت موفق نشدند همراه کاروان به تهران بیایند.
آخرین اخبار