دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ - 2026 June 08 - ۲۱ ذی الحجه ۱۴۴۷
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۴:۵۱

خدمات رایگان مترو و اتوبوس در تهران تمدید شد

استفاده از مترو و اتوبوس در شهر تهران باز هم تمدید شد.
کد خبر: ۸۳۴۵۵۷

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایرنا، علیرضا زاکانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح خط ۷ متروی تهران افزود: پیش از این خدمات رایگان مترو و اتوبوس در شهر تهران تا ۲۲ اردیبهشت ماه تمدید شده بود.

وی ادامه داد: جلسه امروز شورای شهر برگزار نشد براین اساس فعلا خدمات در این زمینه رایگان است تا در جلسه شورای شهر که ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود در مورد ادامه ارائه این خدمات به صورت رایگان تصمیم گیری شود.