۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳

کاتانچ: از تساوی برابر ایران راضی‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان می گوید از بازی تیمش برابر ایران و نتیجه به دست امده راضی است.
کاتانچ: از تساوی برابر ایران راضی‌ام
کد خبر: ۷۰۸۵۵۰

به گزارش ایران اکونومیست، سرچکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان بعد از تساوی این تیم برابر ایران گفت: بازی خوبی بود. ما از نتیجه بازی راضی هستیم. امروز دفاعی بازی کردیم و به تیم ایران موقعیت خیلی زیادی ندادیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم خوشحال بودیم که ضربه آنها به تیر دروازه برخورد کرد. در کل بازی خوبی بود و خوشحالم که بازیکنی مصدوم نشد. فیرپلی انجام شد و از میزبانی ایران هم تشکر می‌کنم.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال ایران بعد از ۲۰ بازی به تساوی رسید گفت: فکر نمی‌کنم که بردن یا نبردن ما در سیدبندی تاثیری بگذارد. مهم بود که این بازی برگزار شد و نظر خاصی ندارم.

کاتانچ درباره نقش اوستون اورونوف و جلال الدین ماشاریپوف در این تساوی عنوان کرد: قطعا همینطور است. دستور تاکتیکی که می‌خواستم را خوب اجرا کردند، در فاز دفاعی خوب بودند و همین را خواسته بودیم که در بازی دفاعی خوب کار کنند. می‌دانستند که باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند تا جلوی ایران را بگیریم. از تساوی راضی هستیم.