۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

چهار استقلالی در کمیته انضباطی

کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای برای برخی از عوامل و بازیکنان تیم استقلال صادر کرد.
چهار استقلالی در کمیته انضباطی
کد خبر: ۷۰۵۱۷۷

به گزارش ایران اکونومیست، با توجه به تخلف و عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی توسط زبیر نیک نفس، بهزاد غلامپور، سید حسین حسینی و روزبه چشمی از عوامل و بازیکنان تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه، به نامبردگان ابلاغ می‌شود دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند.