۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

بادامکی: اوسمار باید بیاید و قرارداد امضا کند

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید با اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس صحبت شده و باید بیاد و قراردادش را امضا کند.
بادامکی: اوسمار باید بیاید و قرارداد امضا کند
کد خبر: ۷۰۵۰۰۳