پنجشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 28 - ۲۵ جمادی الاول ۱۴۴۶
برچسب ها
# اقتصاد
۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲

رد پاي نتانياهو در بابل مازندران

ايران اكونوميست: بنا بر شواهد و قرائن موجود وی دوران کودکی ،نوجوانی و جوانی خود را در شهر بابل در استان مازندران سپری کرده است.بسیاری از هم دوره ای ها و همکلاسی های او بر این مطلب شهادت داده اند و این مطلب از مسلمات بین آنها می باشد.
کد خبر: ۳۵۴۶۳
بله درست متوجه شديد ٬ "بنيامين نتانياهو" رئيس جمهور وقت رژيم صهيونيستي !


بنا بر شواهد و قرائن موجود پدر وی بابلي است و دوران کودکی ،نوجوانی و جوانی خود را در شهر بابل در استان مازندران سپری کرده است. بسیاری از هم دوره ای ها و همکلاسی های او بر این مطلب شهادت داده اند و این مطلب از مسلمات بین آنها می باشد.

بنا بر گفته منابع آگاه عمه ي او نيز هم اكنون در اين شهر ساكن است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
حداقل یه عکسی از عمه نتانیاهو را نمایش میدادید تا ببینیم عمه ایشون چه ریختیه ؟ کسی میدونه خاله ایشان کجا ساکنه نکنه اونم تو جوادیه مستاجر باشه ...
به هر حال به ما مربوط نیست فقط به نتانیاهو بگید سمت میدون را اهن و شوش پیداش نشه وگر نه خونش پای خودشه گفته باشم....
۷۶
ناصراحجدی
Germany
بنیامین نتان یاهو اهل بابل هستش کاملا
در دبستان بدر بابل درس خوند در مدرسه راهنمایی سیدجلال و بعدش در دبیرستان شاهپور(امام فعلی) بابل دیپلم گرفت
سال ۵۷ دانشگاه تهران قبول شد سال۵۸ انقلاب فرهنگی باعث تعطیلی دانشگاه شد و همزمان اسرائیل ب یهودیان سراسر دنیافراخوان داد که همه بیان ب اسرائیل هم خونه میدن بهشون هم کار و ماشین و پول بلیط هواپیماشون این بود که نتانیاهو از ایران رفت ب اسرائیل و بعدش هم کلی خدمات الکترونیکی و مخابراتی ب بابل کرده است بعدها متوجه میشین که نتانیاهو چقد ب ایران خدمت کرده است.او ب تدریج با شرکت در فراکسیون احزاب پله پله پیشرفت کرد تا که شد شخص اول قدرت در اسراییل و حزب لیکود. او یک بابلی و ایرانیست وبسیارهم وطن پرست.کاملا ب فارسی مسلط است.مرکزمخابرات مازندران را او ب اجبار از ساری ب بابل اوورده است بافروختن قوی ترین دستگاه پیشرفته دنیا ب بابل
خوش سخن
Germany
خدا عذاب وی را که با اعمال ننگین و شرم آور خود، با جنایات خود و با خطاهای جبران ناپذیر این گونه جهنم ابدی برای خویش فراهم نموده زیاد کند. ای کاش از فرصت در ایران بودن استفاده می کرد، هنوز هم دیر نشده به ایران اسلامی باز گردد، توبه کند، و خود را برای سبک تر شدن پرونده اش نزد باریتعالی به قانون و چوبه دار بسپرد، خدا می داند جدی می گویم اگر این کار را بکند شاد سر سوزنی از جرم گناهش نزد الله تعالی کم شود، لیکن می ارزد به این علت که الان اگر بمیرد در آتش و عذاب مخلد خواهد بود. اگر بیایدو پس از توبه ای نصوح و به دار مجازات آویخته شود،قطعا برایش بهتر است.
سیستان
Iran (Islamic Republic of)
داداش چرا اصلا چنین نجاستی رامنتسب به بابل و ایران می کنید، از این آشغال کثیف تری هم اگه تو دنیا باشه فقط و فقط خودشه. من یک سیستانی ایرانی عارم میاد که این خبیث ایرانی باشه ونکته دیگه اینکه امردم بابُل خیلی علاقه دارن که همه چیزو متملک بشن، امسال تو پیاده روی اربعین با یه هموطن بابلی همسفر شدم گرچه انسان پاک و بی آلایشی بود اما وقتی رسیدیم بابِل عراق و قصر نمرود وغیره به شوخی میگفت این همان بابُل است که عراقی‌ها اسمشو بابِل گذاشتن و عوض کردن! بگذریم اما به فرموده قرآن تنها ملاک و برتری هرشخص نزد خدا تقوای اوست و نسب ونژاد ورنگ وقبیله و همه فقط برای این است که بهتر همدیگه رو بشناسن. عزت زیاد. جهنم خدا مکان ابدی نتانیاهو یا همان ناتان یابوی خودمان باد. مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل وشخص ناتان یابو
محقق
Germany
چرا چرت و پرت میگید آخه...
بنیامین سال ۱۳۲۸ توی تل‌آویو متولد شده و دوران کودکیش رو هم توی اورشلیم گذرونده.
پدرش هم اصالتاً لهستانیه.
امید قربانپور لندی دانشگاه علمی کاربردی قاضی کتی
France
سلام برای سرچ این حقیقت میتونید با استفاده از مترجم به زبان اسرایل فیلم این گفته بنیامین رو از زبان خودش ببینید او ساکن بابل هست کاملآ پرسته
یاهو
Iran (Islamic Republic of)
آقا جان من
برادر من
عزیز من
با مرام
باصفا
این همه بحث و جدل چیه؟
حالا این گوربگور شده یا تو ایران بوده یا نبوده
چه اهمیتی دارد؟
هیچ
فقط اهمیتش برای خود من و تو است که بفهمیم این مطلب پرست است یا غلط وگرنه بیش از این اهمیتی ندارد حالا اگر متولد ایران باشد چه افتخاری برای ایران دارد؟ اگر نباشد چه ضرری به ایران میزند؟
فقط اگر متولد ایران بوده باشد خودش می تواند بعنوان تنها افتخار کل زندگیش به آن بنازد!
ناشناس
Netherlands
عمه جانت خوبه !
Komeill
Iran (Islamic Republic of)
دوستان این واقعا راست هستش چون همکلاس دایی مادرمه تو مدرسه بدر بابل هم درس خوندن اینا باهم
سرباز وطن
Iran (Islamic Republic of)
نیامین نتانیاهو در سال ۱۹۴۹ میلادی در شهر تل اویو متولد شد. مادر او زیلا و پدر او پروفسور بن زیون نتانیاهو است. او در اورشلیم بزرگ شده‌است و خانواده او بین سال‌های ۱۹۵۶ تا ۱۹۵۸ و دوباره بین ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۷، مدتی در ایالت متحده آمریکا زندگی کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
مهم نیست کیه کجاست کجا داره میره ولی اصالتش بابلیه پدر بزرگ شریف بنده همکلاسیش بوده تو دبستان ای کاش بعد مرگ پدر بزرگ گور به گور شدم بهش میگفتم کدوم مدرسه
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
من بابلی هستم درسته از بزرگترها شنیدیم ک با وی همکلاسی بودن و توسری خور بوده
احمد
Iran (Islamic Republic of)
سلام؛ این مطلب که نتانیاهو زاده و اهل بابل هست هم از اون مطالب آب‌دوغ خیاری و بدون سنده!

زندگینامه نتانیاهو از سایت دولت اسرائیل
https://www.gov.il/en/Departments/People/benjamin_netanyahu_
محمد
Iran (Islamic Republic of)
عزیزان
اون شخصی که در بابل بدنیا اومده و زندگی کرده "موشه کاتساو" هست. که به فارسی اسمش "موسی قصاب" هست که در اسرائیل رئیس جمهور بوده، نه نخست وزیر. قصاب یا قصابیان از فامیلی های پرتکرار در مازندران است.
عمه کتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۰
عمه ی پیری هم داره. مراعات می کنیم
۲۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
اونیکه اینا میگن شارون اولین نخستوزیز اسراییل که توبابل دنیا اومده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شارون بچه کرهرود اراک است
سرزمین شیران
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اصلا اونموقع تل آویو نبوده چون اسراییلی نبوده ! پس محل تولد نتانیاهو تل آویو نیس
Iran (Islamic Republic of)
سلام, دوستان
من کاری ب خوب یا بد بودنش ندارم
پدر بنده ,,نقل کرده,, نتانیاهو رو ک زمانی 18سالش بود,, در خیابان یوسف پوری بابل,, در مغازه عرق فروشی پدرش,, چتدین بار دید
یوریتا
Iran (Islamic Republic of)
در هرصورت توصیه می کنم که نتانیاهو و طایفه اش شنا یاد بگیرن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
براي سلامتي تمام عمه هاي دنيا ،صلوات.
۲۵
حمیدرضا
Germany
عمه فقط عمه ی کاوه مدنی لاریجانی
حسینی ازبروجرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰
بنیامین نتانیاهو دوره دبیرستانش را در شهر بروجرد گذرانده است بروید از آقای نوربخش بازنشسته آموزش وپرورش بپرسید تا جزییات کامل را به شما بگوید
۵۳
عمه نتانیاهو
Iran (Islamic Republic of)
اره منم چندجا خوندم ک تو دوران دبیرستان بروجردیا همون پاریس کوچولو بوده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
یه گوهایی میخورین که خود گوه تعجب میکنه ،خب مردک خر ،یکم تحقیق کن بعد زر بزن احمقای کسخل شماها میخواین مملکتو نجات برینین؟ببین با کیا شدیم هشتادو پنج میلیون ،یه مشت جاهل،طرف اصالتا لهستانیه و توی اسرائیل بدنیا اومده مرده شورتونو ببرن کله کیریا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ارع صاب کار ما میگه سال ۴۲ هم کلاس بودیم
نادرگودرزی
Iran (Islamic Republic of)
درسته من خودم درشبکه bbcشنیدم که دیپلمش رادرمدرسه محمدرضاشاه سابق گرفته که الآن شده رسول الاه واز طوفولیت تا دیپلم رادربروجردبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
یکی نوشته خودم از bbc شنیدم! خب منبع واقعا معتبری هست! خخخخ
امیرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲
من بابلی هستم ، کلی در این مورد تحقیق کردم که بنیامین نتانیاهو در مدرسه بدل بابل ( که الان خراب شده ) بوده ، توی یکی از مصاحباش هم گفته که اگه من کل ایران رو قتل عام کنم ، بابل رو قتل عام نمیکنم بخاطره اینکه توی اون شهر بهم خیلی کمک شده بود ( بابل یکی از دیرترین شهر هایی بوده که مسلمون شده و هنوز هم هنوزه تعدادی یهودی توش هستند )
۳۷
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
غلط میکنه چپ به ایران نگاه کنه، که حالا بخواد به بابل کاری نداشته باشه!
بابلی
Iran (Islamic Republic of)
یکی تو یه سایت دیگه گفته مدرسه سعدی تو میگی بدل حالا کدومش درسته ؟!!!!
تا جایی که من شنیدم مدرسه بدر داشتیم ولی مدرسه بدل تو بابل نداشتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
اره داش پشتمون گرمه هم اینور هم اونور خخخخخخخ
محقق
Germany
آخه این حرفهای بیخود چه سودی به حالتون داره؟
چرا اینقدر دروغ میگید؟

توی کدوم مصاحبه چنین حرفی زده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دستت درد نکنه بابلسرم خراب نکن
محمد هادوی
Germany
بی خیال میگن تلاویو به دنیا امده پدرش بوده امریکا بعد رفته تو ارتش امریکا بله این اقا بابلی نیست اتفاقا من از خیلی ها سوال کردم میگ شارونشون شاید ایرانی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
موافقم..چون پدربزرگ خانمم همکلاسی اون درمدرسه بدر درشهربابل بود خاطراتی هم تعریف میکردن ازش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پس چرا همه خایمال هستند؟
البرز
Iran (Islamic Republic of)
شما نمیدونی کجای بابل زندگی میکردن؟
فاما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
پس چرا تو ویکی پدیا نوشته متولد تل آویو ؟ خالی بستن ؟
۱۰
مهدی
United States of America
ویکی پدیا رو با سند های جعلی دست کاری کرده!
هرچی
Iran (Islamic Republic of)
داداش شما بهتره چیزی نگی تو ویکی پدیا دنیای اشتباه هست که الان حوصله ندارم دونه دونه بهش اشاره کنم بله بچه بابله مال سیدجلاله استاد بنده هم کلاسیش بوده تمام
امین
United States of America
به مهدی پاسخ دهنده به فاما:
داداش حتی شما هم می تونی اطلاعات ویکی پدیا رو عوض کنی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
اگه بابلی است چرا نمیتونه فارسی صحبت کنه؟ به وجود اراد حسینی افتخار کنین نه نتانیاهو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
من که فک نميکنم مدرک رو کنيد به جاي اينکه مارو بفرستين دنبال نخود سيا عکس ها و مدارک رو کنيد
۱۴
بابلی
Iran (Islamic Republic of)
ساروی دو دسته اند کسته مار جنده مار افعی نیستن
بابل
Iran (Islamic Republic of)
حاجی من دیدم عکسشو یکی از همکلاسی هاش داشت. عکسش تو مدرسه سعدی بابل بود با دوستاش.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۰
اونجوری گه من میدونم پدر ایشون در سبز میدان بابل به نام علی تنهایی ی سبزی فروش بود و بنیامین تنهایی هم در مدرسه شاهی سابق بوده
۱۳
Dani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۶
اینکه بنیامین نتانیاهو بابلی بوده درسته.بابل هوای سر
۱۳
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴
بابا يكم منطقي فكر كنيد تو زمينه اي كه مطالعه نداريد اول مطالعه كنيد بعد نظر بديد.بنیامین نتانیاهو در سال ۱۹۴۹ میلادی در شهر تل آویو متولد شد. مادر او زیلا و پدر او پروفسور بن‌زیون نتانیاهو است. او در اورشلیم بزرگ شده است، و خانواده او بین سال‌های ۱۹۵۶ تا ۱۹۵۸، و دوباره بین ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۷، مدتی در ایالت متحده آمریکا زندگی کردند.
در سال ۱۹۶۷ به اسرائیل بازگشت و به عضویت در یگان تکاوری فوق ویژه ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل به نام یگان سایرت متکل پیوست. او دوباره در سال ۱۹۷۲ به آمریکا بازگشت و تحصیلات خود را در مؤسسه فناوری ماساچوست آغاز کرد.
هنگامی که یوم کیپور در سال ۱۹۷۳ آغاز شد، او به اسرائیل بازگشت و به نیروهای جنگنده کانال سوئز و ارتفاعات جولان پیوست. پس از اتمام جنگ، به بوستون بازگشت و کارشناسی خود در رشته معماری را به پایان رساند، کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی دریافت کرد، و سپس به تحصیل علوم سیاسی در دانشگاه هاروارد پرداخت.
در طی سال‌هایی که در بوستون تحصیل می‌کرد، با همسر اولش میریام ملاقات کرد و با او ازدواج کرد و فرزند اول خود به نام «نوا» را به دنیا آوردند. پس از فارغ‌التحصیلی از هاروارد، در یک دفتر مشاوره مالی مشغول به کار شد، و همچنین به فعالیت‌های اطلاعاتی اسرائیل در آمریکا پرداخت.
یوناتان، برادرش که از فرماندهان عملیاتی یگان ویژه سایرت متکل بود، در تاریخ ۴ ژوئیه ۱۹۷۶ میلادی و در جریان عملیات آزادسازی مسافران اسرائیلی هواپیمایی فرانسه که توسط چریک‌های فلسطینی به گروگان گرفته شده و به اوگاندا منتقل شده بودند، کشته شد. وی از قهرمانان ملی در اسرائیل به شمار می‌رود.
۵۷
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
این همه چرت و پرت و از کجا پیدا کردی امیر خان من دارم شاخ در میارم.
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
بله کاملا درسته ،متاسفانه ما ایرانیها با این طرز فکری که داریم ،هیچ زمان کشورمون اباد وازاد نمیشه ،وتازمانی که زچدباور باشیم دشمن راحت تر روما حکومت میکنه ودلیلظ همین خرافه ها وشایعه پراکنی هاست .دوستان کمی مطالعه کنید ،زودباور نباشید ،خواهشششششششششششن مطالعه کنید.
prim
Iran (Islamic Republic of)
مرسی که متن ویکی پدیا رو کپی پیست کردی اینجا برادر پرچمت بالاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
داداش بهتره بدونیم اطلاعاتی که تو اینترنت به اونا دسترسی داریم همشون اونی هست که اونا میخان ما دسترسی داشته باشیم یعنی حدود دسترسی مارو و کیفیت اطلاعاتو خودشون تعیین میکننواینترنت کجا میتونه سند معتبری باشه.به نظر من شاهدان عینی میتونن سند باشن نه نوشته های اینترنت
مازندرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
یه ضرب المثل مازندرانی هست که میگه
اگه بابلی ره بدی مار بدوش
مار ره ول هاکن بابلی ره بکوش
یعنی اگه یه بابلی رو در حالی که مار رو دوشش هست دیدی مار رو بیخیال شو بابلی رو بکش
مگه اینکه نتانیاهو دلش واسه بابلیها بسوزه
۹۰
مهدی_مازندران
United States of America
دوست عزیز ساروی(اهل ساری)!
نمیخواد فرهنگ غنی و شعور گهر بار خودت رو به رخ بکشی!
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
تابلوئه که ساروی هستی
میثم
Iran (Islamic Republic of)
همشهریهای عزیز خواخشا این خبر رو غریبه هم می خونه.همون که قصدش تفرقست.فدای هر دوتون.هم بابلی هم ساروی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
اگر ساری پایتخت مازندرانه بابل پایتخت کل عالمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
این ضرب المثلو که تو خراسان برای تربتی ها میگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
کوس‌خواهرمادرت.کیربابلیهاتوکوس‌خارت.بی‌ناموس
danial
Iran (Islamic Republic of)
داداش با این حرفی که زدی مشخص میشه که خودمون چندین نتانیاهو داریم و لازم نیست دنبال ادم کردن کس دیگه ای باشیم. در ضمن ما افتخار نمیکنیم که نتانیاهو بابلیه ، فقط برای جواب دادن به سوالات مردم بهشون اطلاع میرسونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
زر نزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
این مثال برا خودتون مصادره کردن
بابل
Iran (Islamic Republic of)
آقای مازندرانی گو بابلی رو نخور خواهشن گلوت گیر میکنه هم شارون بابلی هستش هم نتانیا هردو بابل زندگی میکردم تو محله تقریبا یهودی نشین از ما بهتر میدونی که بچه بابلی..حتی به بابلی ها پناهندگی میده با امکانات درکل چه خوب باش چه بد دشمن ما هستش مرگ بر دشمن مردم ایران
مازندران_هوای سر
Iran (Islamic Republic of)
#بابلی_ ستیز
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۵
x
۷
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
شماها که مازندرانی هستین و بهم توهین میکنین وای به حال استانهای دیگه.همه جای ایران سرای من است.یکم بهم احترام بزارین.هرجایی آدم بد و خوب پیدا میشه.بد بودن یا خوب بودن مختص شهر یا کشور خاصی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
من به شخصه به ایران افتخار میکنم(مردمش)
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
آقا امیر شما که این همه اطلاعات رو رویت کردی حالا بابلی بوده یا آمریکایی هیچ فرقی نمیکنه. فقط اینو همه بدونین که من خودم عکسای جوونیشو تو بابل دیدم یه نفر بهم نشون داد که میگفت بچه محلش بوده ..... من یه مازندرانیم از USN یعنی همون ایالات متحده ی نور.
۱۶
امير
Iran (Islamic Republic of)
باشه بابا كسي كه واقعا خواب باشه ميشه بيدارش كرد ولي كسي كه خودش رو به خواب زده باشه عمرا بتوني بيدارش كني دوست عزيز خوش باش نتاتياهو مال شما
حقیقت طلب
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آفرین به شما اقا امیر بیدار خوب ویکی پدیا از بر میکنی و اینهمه تحقیق میکنی . هر وقت از خواب پاشدی و روخونیت تموم شد دقت کن که همه رو خواب نبینی خودتو بیدار اونم با دوتا گوگل سرچ . موفق باشی امیدوارم در آینده کمتر متکبر باشیم
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
دورود ویکی پدیا معتبر ترین سایت ایران هستش گفته های اقا امیر از ویکی پدیاست طرف تو اسرائیل به دنیا امده بعد شما میگین باباش علی تنهایی سبزی فروش بود اخر به عنوان جاسوس دستگیر میشین ها نگی نگفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
کاملا صحیح..درمدرسه بدر هم کلاس پدربزرگ خانمم بوده کنار هم دریک میز
البرز
Iran (Islamic Republic of)
شما نمیدونی کدوم محله زندگی میکردن؟یعنی خونشون کجا بوده؟
کارگر65
Iran (Islamic Republic of)
درستش اینه USM... ایالات متحده مور... بیشتر بهت میاد
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۰
هرکسی میخواد بیاد بابل ببرمش پیش هم کلاسیای بنیامین نتانیاهو
آکاش میشد عید قربان ساروی را سر برید
حیف باشد بره را کشتن بجای ساروی
۲۸
ارمان
United States of America
به شمارم تو واتس اپ پیام بدی ممنون میشم، چون میخوام تحقیق کنم در موردش. با تشکر ۰۹۳۸۳۶۰۲۶۲۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
من خودم بابلی هستم انصافابابل درهمه زمینه ها پیشتازبودای ول به بابلی ها
۳۵
شاهی
Iran (Islamic Republic of)
تو همه زمینه ها پیشتاز بودن جز رفتن به لیگ برتر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۸
آقایون محترم ،جونا بجای تهین کردن واین شهر واوشهر گفتن بیایید دست بدس هم بدهید واستان تون ودرنهایت کشورتون بسازید.
۸
محمد
|
United States of America
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۸
من خودم بابلی هستم راستش اینکه میگن نتانیاهوبابلیه رو هم بارهاشنیدم یعنی بعضی ازقدیمیهای شهری رو دیدم که میگفتن همکلاسی یا حتی دوستش بودن ولی بازم صددرصدمطمئمن نیستم چون بایدسندمحکم تری باشه تااین حرف اثبات بشه البته فرقی نداره کجاییه ولی مابعنوان مسلمان درحال حاضراونودشمن خودمون میدونیم مابه شهدای شهرمون افتخارمیکنیم که به نسبت جمعیت شهرتعدادشون قابل توجه بوده وحتی رتبه داره تواین زمینه.ضمنااون هیچوقت هم نگفته به بابل حمله نمیکنم یابرعکس چون اون جزبرای قوم یهود دلش براهیچکی نمیسوزه.مازندران اولین جایی بودکه شیعه شد.به منابع تاریخی رجوع کنید.زنده بادایران وایرانی
۱۳
بانو آملی
Iran (Islamic Republic of)
احسنت برادرم.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
من حدود ده سال قبل خانم معلم مسنی رو میشناختم و دیدمشون که میگفتن نتانیاهو مدرسه ابتدایی بابل بوده، دقیق خاطرم نیست شاگردش بود یا توی مدرسه ش بود. ولی دروغ نگفته. خانم صابری خدا رحمتشون کنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
و با افتخار لرستان آخرین استانی بوده مسلمون شده اونم ن با زور بلکه با سیاست جلو اومدن حالا شما افتخار کن که اعراب شهرتو گرفتن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۱
خداییش بابلی بوده.ازخیلی هاشنیدم که همکلاسیش بودن
۸
saeed
Netherlands
برو کمی تاریخ بخون..اولین جایی بود که شیعه شد؟
مازیار مازندرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۳
ضرب المثل (بابلی مربه دوش..)را به این خاطر مازندرانی ها به بابلی ها می گویندچون مازندرانی ها از اول شیعه بودند(همانطور می دانید اولین حکومت شیعه دنیا علویان طبرستان (مازندران) بودومازندرانی ها نقش به سزایی در گسترش شیعه داشتند) به هین دلیل مازندرانی ها تعصب زیادی روی شیعه بودن دارند و چون بیشتر سران اسراییل را بابلی ها تشکیل می دهندو اسراییلی ها فلسطینی ها را می کشند مازندرانی ها این ضرب المثل را برای بابلی ها ساختند البته ناگفته نماد در حال حاضر جمعیت یهودی بابل بسیار کم است به یکی دو هزار نفر نمی رسد و مقصود از این ضرب المثل همان مقابله به مثل حرکت اسراییلی هانسبت به مردم مسلمان فلسطین است البته اختلافات مازندرانی ها با بابلی بی تاثیر نبوده است . ضمنا شارون بابلی بود که به اشتباه می گویند لهستانی الاصل است و می گویند نتانیاهو ایرانی الاصل نیست اشتباست چون اسراییلی ها نام مسولین ایرانی اسراییل را به دلایلی شاید سر جنگ با ایران تحریف می کنند . تعداد مسولین ایرانی اسراییل بیش از این هاست.
۱۷
ایرانی با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید اینو میگم خاک برسرتون که همه کشورا دارن دنیارو میگیرن شما هنوز تو این چرت وپرت گویی ها هستین. برین به زندگیتون برسید که دنیا از ما خیلی جلوتره برین بچه های خوب
محقق
Germany
یعنی یک آدم چقدر میتونه حرفهای بی پایه و اساس رو یکجا بزنه...
مگه میشه آخه آدم اینقدر بدون تحقیق حرف بزنه...
تقریباً یک جمله از حرفهات هم درست نیست.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
من از یکی از دوستان شنیدم که مدارک تحصیلی وی در آموزش و پرورش بابل موجود است.
۱۰
مملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
نتان مال ما بود تو مشت ما بود .....
۵
کرمانشاهی
Iran (Islamic Republic of)
خیلی باحالی ممل
hasan.com
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
اخ اخ اخ....اقا نگو
۸
هرکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
بهرحال خدا لعنت کنه مادریو ک همچین پسریو زایید و تربیت کرد
۴۵
فرهاد صمدی نارمکی
Iran (Islamic Republic of)
ببین آقایا خانم هرکی من اونقدر که امام حسین از شمر ویزید بَدِش می یاد از نتانیاهو بدم میاد ولی دیگه به پدر مادرش بدو بیرا نمی گم خودشو لعنت کن چکار به پدرومادرش داری؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!........ .............
Telaviv
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر روح مرده هات خواهر مادرتو گاییدم..کیر تمام مردم اسراییل به روح مرده هات و مقعد خواهرات مادرت. اوکی ؟
زنده باد اسراییل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
مادر شما چ حرومی بوده که چون شمایی اوورده به دنیا
هرکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
بهرحال خدا لعنت کنه مادریو ک همچین پسریو زایید و تربیت کرد
۴۰
ماه
|
France
|
۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
حالا هر جای ایران یا دنیا که میریم میگیم شمالی هستیم، اول می پرسن بابلی ؟؟!
من که سوادکوه هستم و از این مقایسه خوشم نمیاد خیلی قدیمیه یه کل کله ...اما ساروی ها خیلی خوبن معروفن به شیک و با فرهنگ بودن این نظر من نیست فقط...به هر حال ما همه ایرانی هستیم , مخالف این آدم که بعضی بابلی ها دارن اینجا بهش افتخار می کنن!واقعا باعث افتخار نیست و بابلی ها رو بدتر جلوه می ده به نظرم.
۳۴
ساروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱
بابلی ره بدی مار بدوش ، افعی ره ول هاکن بابلی ره بکوش . . .
۵۲
sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
man in khabaro takzib mikonam!
۱۷
کسری
Iran (Islamic Republic of)
تو گوه میخوری
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
خواهش مي كنم مسخره نكنين..من بابلي هستم و همه تو بابل اين مسئله كه نتنياهو بابليه رو مي دونن..پس اخواهش مي كنم لكي حرف نزنين.
۹
محمد م از کلاراباد
Iran (Islamic Republic of)
سلام مژگان خانم از غرب مازندران تا انتهای شرق مازندران همیشه پرچم بالاست
فاطی
Iran (Islamic Republic of)
چقدر عالی شد ماهم همگی منتظر اعلام تکذیبیه شما بودیم!مرسی که ازین سرگردانی مارو رهاییی دادید!
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸
منم، بابلي هستم،وبه بابلي بودن افتخار ميكنم، أين ضرب المثل مسخره رو هم ساروي هاي بي فكر و بي فرهنگ گسترش، دادن،بابل شهری هست که باکس بندی شده، و درتمام زمینه ها از نوع بهترین هست، اگه یهودی،یا مسلمان،یا،زرتشتی، ویا،بهايي، یا،هر،دین دیگر بهترینش هست.مردم بابل از نظر روشنفکری و IQبالايي بر خوردارند، پس خواهشا، در مورد بابلی اطلاعی ندارین، اظهار نظر نفرمائید.
۲۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
پرچم بالاهمیشه درهمه سطح بالاس
احمدرابيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
من خودم مازندرانيم/اقا يعني همه چي درست شده فقط مونده پيداكنيد اين مردي كجايي هسته؟؟؟؟؟؟
خو مهم اين هسته كه بابلي هسه /اسا ول هاكونين/ مازرون هواسر
۱۰
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
خدایا منو ببخش اگه با این کودک کش همشهری هستم.
۲۲
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
من از اون جایی که خودم بابلیم و کلی هم دراین باره تحقیق کردم رسمأ بابلی بودنش رو تکذیب میکنم.هیچ مدرکی در این باره وجود نداره ،همینطوری هم نمیشه چیزی رو باور کرد…میشه آیاااااا؟؟؟!پس بابلی نیست مگر اینکه خلافش ثابت بشه.
۲۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چ اطلاعاتی مثلا بدست آوردین
مهدی بابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
ساروی اگه میتونی بیا من وبکوش من الا یه مار کشتم پشتمه جرعت داری دست بلند کن روم .
اون موقع میفهمی شعر واسه کی درست کردند.
۱۴
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۸
اقایون ساروی و بابلی لطفا این جنگهای قبیله ای و ببرید یه جای دیگه و شعورتون و خالی کنید . کل مازندران بابل و ساری نیست و استان مازندران ارث پدرانتان نیست . واقعا براتون متاسفم که به خاطر یک حیوان انسان نما و یکی از جلادان تاریخ اینهمه تعصب به خرج میدهید . شعور حق ذاتی هر انسانی است که شما از آن بی بهره اید .
۱۶
بنده
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
منم شنيدم ماله كلشن و اونوراس،كاري به اين ندارم،... لقش،ولي همه ميدونن كه بابل همون بابله بزركه از كنج افروز و حاجيكلا تا قريشي اميركلايه كه از بالا و بايين بستن شهرشو بخاطر اينكه آقاساري كوجيك نشه،بازم بعد رشت دومين شهرستان برجمعيت شماله،
۶
بابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۸
بنده حدود 6 عکس از ایشون در بابل پیدا کردم و فرستادم برای بی بی 30 ، امیدوارم پخش کنن
۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
بی‌بی‌سی که پخش نمی‌کنه! خخخخخ
یکی از فامیلای ما هم تو بابل همکلاسیش بود متأسّفانه
کاش همون موقع خفش می‌کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
زمان جنگ ملابری هاقسم می خوردندکه صدام ملایری است وباباش آسیاب داشته تااینکه ملایروزدو....ههههههههههه
۷
سلطون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
آقا بنده خبر موثق دارم که ایشون متولد و بزرگ شده شهر بافت هستن و کلی هم اونجا رفیق دارن و اهل بساط هم هستن شدیدا. عکس دارم پا منقل اصلا از ایشون...
۱۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
من شنیدم اهل داراب استان فارسه. اما نتانیاهو متولد تل آویو هست. در ضمن همین که نمی دونید نتانیاهو نخست وزیر هست نه رییس جمهور یعنی خبر کاملا مزخرفه!
۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
والله ما هم از بچگی از میشنیدیم که بروجردیه ... حتی یکی از معلمامون گفت تو مدرسه پهلوی سابق کلاس پنجم ابتدایی با هاش هم کلاس بودم...به هر حال خدا لعنتش کنه ولی انگار تو همه شهرای ایران بوده
۷
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
نه بابابریدتحقیق کنید من مطمئنم ایرانی نیست البته باسند
۶
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
گور پدرش
۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
با سلام خدمت دوستان عزیز. من یک ساروی هستم. متاسفم برای یک عده هم استانیهای خودم که اینجوری دارن به هم با الفاظ زشت میتوپند.
من هم با بابلی ها همکار بودم وهم با جاهای دیگه.
ادم بد و خوب همه جا هست. اون چیزی که ما نمیپسندیم اختلاف فرهنگهاست. که خیلی هم جزییه. ولی ما تحمل نمیکنیم و با حرفهای بیربط یک قوم یا شهر رو زیر سوال میبریم. برین ببینین اصفهانیها چقدر پیشرفت کردن. ما مازندرانیها 50 تا بازیکن تو لیگ برتر داریم ولی ی تیم نداریم.
ببینین اذریها چطور تو تهران رشد کردن و هوای همو دارن. خجالت بکشید. امثال شما لکه ننگی برای اساطیر مازندران و ایران عزیز هستید.
۳
a.2002
Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت هم وطنان عزیز دل.عزیزان این که این آقا کجایی بوده هیچ اهمیتی نداره.و هیچ چیز هم برای ما به ارمغان نمیاره.
عزیزان من چرا تا این حد اختلاف؟چرا همدیگه رو اینقدر به توپ میبندید؟
بنده توی این ۳۸ سال که از خدا عمر گرفتم تقریبا با همه ی اقوام ایرانی سروکار داشتم واز همه جز خوبی و محبت چیزی ندیدم.
ما از جای جای کشور نخبه-فیلسوف و نظریه داشتیم،داریم و خواهیم داشت که هم تو ایران و هم در جای جای دنیا مشغول فعالیت هستند. برای مثال در تمام شهر های مازندران اشخاص موفق رو در شاخه های مختلف میشه پیدا کرد.در گلوگاه برندهای بین المللی اکبرجوجه و غذاهای محلی -در بهشهر دین داران و سیاست مداران بزرگ-در نکا و میاندرود تلاشگران و اساتید موفق در عرصه ی بین الملل-در ساری و بابل پزشکان ، مهندسان و تجار بسیار موفق که کم نیستن هم در ایران و هم در جهان-در قائمشهر و سواد کوه تحلیل گران و اقتصاد دانان مجرب جهانی-در آمل سرمایه گذاران و صنایع قدرتمند بین المللی-درنور، فریدونکنار، سیمرغ، بابلسر، رویان، کلاردشت، محمود آباد، ایزد شهر، نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر صنعتگران عرصه توریسم ،گردشگری و برندهای بین المللی بسیار موفق به طوری که از کشورهای مختلف دنیا برای بازدید به مازندران میان.در کل ایران هم همین طور.مانند اهالی بسیار بامعرفت ،متخصص و متعهد تهران-کردها ولرهای دلاور و غیور-سیستان و بلوچستانی های معتقد و مهربان-خراسانی های راهنما و شریف-اهالی متمدن و فرهنگ پرور استان های همدان ،مرکزی، کرمانشاه، اصفهان ،یزد ،کرمان، فارس، کهکیلویه و بویر احمر، چهارمحال وبختیاری-اهالی پرتلاش و با اخلاق قزوین، گیلان ،سمنان -اهالی صمیمی و معتمد گلستان-دلاوران و افتخارآفرینان ایلام و خوزستان -اهالی مذهب پرور و دانشگر زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی-اهالی خونگرم و بسیار مهمان نواز و دوست داشتنی خط جنوبی ایران در سواحل خلیج فارس همه و همگی از بهترینان جهان هستند و من افتخار میکنم و به خودم می بالم که هموطنان گل و دوست داشتنی چون شما مردم ایران دارم و از خدا متشکرم که منو با بهترین-خونگرم ترین و شریف ترین مردم زمین همراه و همدل کرده.با تشکر از همه ی شما عزیزان و با آرزوی موفقیت برای تک تک شما سروران گرامی.
یاعلی٫*ع*
Iran (Islamic Republic of)
من خودم بابلی هستم و یک دوست ساروی دارم که باهم جون جونی هستیم، این چرت و پرتهای دعوای قوم و قبیلگی رو هم قبول ندارم
این کار مال آدمهای بیکار بی فرهنگ هست، ولشون کن
نتانیابو هم متاسفانه بابلی هست و متاسفانه فامیل ما باهاش همکلاسی بود و متاسفانه همون زمان نکشتش! حیف…
بردیا
|
Indonesia
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
یه جای دیگه هم به صراحت و مثل شما با اوردن دوتا اسم مدعی میشه که نتانیاهو سودانی الاصل بوده تازه مدعی میشه شناسامه سودانی هم داره...خلاصه اینکه تا مدرک نیارید نمیتونید ادعا کنید.شما کوچیکترین مدرک هم ندارید.
۳
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
اقایون ساروی افعی شمایید.
۹
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۰
واقعا متاسفم برای شما دوستان عزیز که یه سایت درپیت شماها را به جون هم انداخته
۱
ایرانی با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
برین به فکر پیشرفت جامعه باشید که بازم دشمن به راحتی داخل شما نفوذ کرده. خوبه آدم یخورده عنصرش قوی باشه برادرا و خواهرای عزیز. بابل چیه ساری کجاست. همه جا ایرانه. چرا نمی خواین بفهمید تا کی خواب بیدارشین بابا. دنیارو گرفتن ما هنوز اندر خم یه کوجه ایم. خواهشاً اگه تو سایتی غیرتتو برای عزیزی بزار که در کودکی جنازش کنار آب دریا افتاده یا بچه 3 سالرو از دیوار آویزون می کنن و اعدامش کردن ایناس که درد داره نه پیشرفت هر کدوم از شهرای ایران چه می خواد بابل باشه چه ساری. بس کنید این بچه بازی هارو. اگه دشمن با این حرفا بتونه به راحتی تو شما نفوذ کنه دیگه باید فاتحه مملکتو خوند. یخورده بجنبید بچه ها تا از قافله معرفت عقب نمونیم
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
اگر هم شخص نتانیاهو اصلا ایرانی باشد یا نباشد ، چیزی که مسلم است ریشه نفرت و دشمنی ایرانی ها با عربها همین یهودیان مخفی ایران هستند.
۳
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
به افتخار مازندران
دیگه نتانیاهو که مازندرانیه رضا شاه که مازندرانی بوود کلی شاعرو دانشمندم داریم موندم اگه مازندران نبود اوضاع ایران چجوری بود.....
۱۲
بروجرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
اصلا همچین چیزی نیست
من از کلیمی های بروجرد بسیار زیاد سوال کردم همه گفتند که نتانیاهو درمدرسه پهلوی درس میخونده لطفا خبرهایی الکی نزارید.
۵
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
سلام دوستان من اهلربروجردم ...پدرم 65سال سن دارن ...پدرم گفتن نتانیاهو همکلاس من تو دبیرستان پهلوی بروجرد بوده ...وبه ساندویج تخم مرغ علاقه ای خاص داشته همیشه بعداز اتمام کلاس به مغازه کنار ندرسه میرفته برای خوردن ساندویج تخم مرغ ...خخخخخخخخخ
۳
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
غیر ممکنه از این خبرا ی دروغ تا بخوای هست
۵
مجتبی گرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
سلام به ملت غیور ایران نتانیاهو که کسی نیست کار پدرش هم نیست به ایران و ایرانی چپ نگاه کنه اگه رهبرم سید علی دستور بده خودم نتانیاهو رو تو اسراییل خفش میکنم غیرت ایرانی رو دست کم نگیرید.جانم فدای رهبر
۱۳
Telaviv
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز تو به کص خواهر مادر خودت و رهخرت خندیدی کیر تو ناموس جفتتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸
واقعا. برای. بابلی. ها متاسف هستم که به شیطانی مثل نتانیاهو. صهیونیست. نه یهودی، افتخار میکنند. بابل. مهد فرهنگ وسرشار از اسطوره. های شهید با این. همه سرمایه. اصیل نباید افتخارش به جنایتکار مثل نتانیاهو. باشه.
افتخار ما شمالی بودن ماست فارغ از هر شهری.
۱۴
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شما برای خودت و افرادی متاسف باش که برای انسانیت مرز قائل میشوند اینکه تعدادی آنهم به غلط ایشون رو بابلی میدونن دلیل نمیشه که شما و امثال شما به مردم یک شهرستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت توهین بکنید بنده و جمعیت کثیر این شهرستان به استان مازندران و کشور ایران و بزرگان علم و ادب اساطیر افتخار میکنیم همانگونه که غالب جمعیت محترم و بزرگوار شهرستان ساری نیز به چنین سبقه افتخار میکنن وگرنه فحاشی و بی ادبی نه تنها افتخار نیست بلکه مایع تاسف می باشد
صادق
|
Germany
|
۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵
با سلام
ببینید! هر جا که دین و فعالیت های دینی با قوته، در مقابلش فرقه های کاذب به علاوه دشمنان هم جهت ضربه زدن قوی ظاهر میشن. با نگاهی به تاریخ میشه متوجه شد، بابل هم چون سابق یکی از بزرگترین مراکز حوزه های علمیه بوده تا جایی که در مسجد جامع بابل بسیاری از مجتهدین، مجتهدین! درس میخوندن. علامه سعید العلما هم در مقابله با این فرقه های ضاله، بالاخص بهاییت زحمت زیادی کشیدند، چهار راه شهدای بابل هم محل شهادت شهدای درگیری با اون هاست( یعنی شهید دفنه) خلاصه این که میبینید مثل یهودی ها تو بابل هستند به این علته.
۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۹
همكلاسي هايي هم در بابل داره كه حتي تا چند سال پيش به اون ها پيام تبريك سال نو هم از طريق راديو اسرائيل مي داده!
۲
عاطی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺍﯾﺮﺍﻥ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺑﻬﺎﺭ ﻧﺎﺭﻧﺞ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭﯼ ﻓﺎﺭﺱ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺍﺏ ﻭ ﻫﻮﺍﯼ ﻧﺎﺯ ﻭ ﻋﺎﻟﯽ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺳﻮﻣﯿﻦ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﻤﺎﻝ ﮐﺸﻮﺭ = ﺑﺎﺑﻞ
ﻗﻄﺐ ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ = ﺑﺎﺑﻞ
ﻗﻄﺐ ﻣﺮﮐﺒﺎﺕ ﮐﺸﻮﺭ = ﺑﺎﺑﻞ
ﻫﺠﻮﻡ ﻣﺴﺎﻓﺮﯾﻦ ﻧﻮﺭﻭﺯﯼ ﻭ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻧﯽ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺑﯿﮋﻥ ﺑﯿﮋﻧﯽ =غ ﺑﺎﺑﻞ
ﺍﻭﻟﯽ ﻣﺪﺍﻝ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﮐﺸﺘﯽ ﺣﺒﯿﺒﯽ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺗﺎﺭﺯﺍﻥ ﺳﯿﻨﻤﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺩﺍﻭﺩ ﺭﺷﯿﺪﯼ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺩﮐﺘﺮ ﺧﺠﺴﺘﻪ = ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺍﺛﺎﺭ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻠﻞ ﺑﺎﺑﻞ
ﺑﻨﯿﺎﻣﯿﻦ ﻧﺘﺎﻧﯿﺎﻫﻮ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻣﮑﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﻼﻡ ﺁﻭﺭﺩ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺧﯿﺮ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺍﺧﯿﺮ
ﻧﻮﺷﯿﺮﻭﺍﻧﯽ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺍﻣﯿﺮ ﭘﺎﺯﻭﺍﺭﯼ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺩﻟﮑﺶ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺑﯿﮋﻥ ﻣﺮﺗﻀﻮﯼ = ﺑﺎﺑﻞ
ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻣﻮﺣﺪ = ﺑﺎﺑﻞ
ﻗﻄﺐ ﭘﯿﻨﮓ ﭘﻮﻧﮓ ﮐﺸﻮﺭ = ﺑﺎﺑﻞ
ﮐﺪ ﯾﮏ ﮐﺸﻮﺭ =011 ﺑﺎﺑﻞ
ﺳﯿﺪ ﺍﻟﻌﻠﻤﺎ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺷﯿﺦ ﮐﺒﯿﺮ = ﺑﺎﺑﻞ
ﺍﻓﺸﯿﻦ، ﻣﺎﻫﺎﻥ ﺑﻬﺮﺍﻡ ﺧﺎﻥ، ﺁﺭﯾﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﻧﮋﺍﺩ ...
ﭘﺪﺭ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﻭ ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﺎ = ﺑﺎﺑﻞ

ﺑﺎﺑﻠﯿﺎﺵ ﮐﭙﯽ ﺁﺯﺍﺩ ﭘﺮﭼﻤﻮ ﺑﺒﺮﯾﻦ ﺑﺎﻻ ﺗﺮ
لامصب منظومه ی شمسی رو رد کرد..
۲۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
عالی عالی
تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم در زمان حمله اعراب اصلا بابلی وجود نداشت که اسلام بیاره
اولین باری که در تاریخ اسم مامطیر یا بارفروش یا بابل اومده از قرن پنجم هجری هست که اونم بعنوان یک منطقه نه یک شهر
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
به نظر من اهل هرجایی بوده مهم نیست.اخرتش اهل کجا باشه مهمه.اونم که واضح است جاش قعر جهنمه
۶
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱
اینکه متولد بابل بوده یا تل اویو برای منم مبهمه ولی اینو بدونین ایشون یک خوک کثیف هستن که دستش الوده به خون برادرا و خواهرای مسلمون هستش,تنها کاری که توش تخصص داره ریختن خون پاکه بچه های مسلمونه,در عین اینکه جنایتکار هستش جز ترسو ترین و بزدل ترین اشغالای روز گاره از همینجا به حضور نحثش برسونم ایران با همه توانی که داره علیه تو و امثال تو خواهد جنگید.
۷
babol
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
جای تاسف داره این همه مشکل و بدبختی دورو برمون شما بست نشستین که ببینیند نتانیاهو کجایی؟ هرکدومونتون هم یه چیزی میگید!
متاسفم براتون این آدم کی هست که باعث افتخار شهرتون باشه
۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
به شما چه ربطی داره کجایی بوده
۵
lمصطفی
|
Germany
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
فلات ایران سرزمین بزرگ مردانه من شنیدم که نتانیاهوبروجردیه
۶
آمل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
دوستان،وطن هر کس اونجایی هست که توش زندگی میکنه،الان ایشون خودشو ایرانی نمیدونه و دشمن ما هست،پس نباید بهش افتخار بکنیم،چون از ما نیست و با اندیشه های ما در تضاد قرار داره
۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
از ما نیست و نبوده و نخواهد بود، ولی کدوم ابله یا جنایتکاری به ایرانی بودنش افتخار کرد؟؟!!!!!
چون از ما نیست، نباید افتخار کنیم؟؟؟؟!!!!!!!
بابا! اون کلّاً جز ننگ هیچی نداره، کلّاً افتخار نداره، نه به دلیل این که از ما نیست!!!!!!!!
تو ایران بود، ولی ایرانی نیست، اما قاتلش قطعاً جوانان ایرانی یا شاگردان ایران در دنیا خواهند بود ✌️✌️✌️
بروجرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
ضمن عرض سلام ب دوستان تو شهر بروجرد ی یهودی پرسیدم ک نتانیاهو اهل بروجرد بوده و در مدرسه پهلوی سابق در خونده خدا لعنتش نه با این همشهریمون بهرحال دوستان ببخشید ک ما اینجور همشهری داشتیم پس دیگه بحث رو تموم کنید
جمال محمد صلوات
۵
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
سارویها توشهرشون تا دیزوز به جای سینما شهر فرنگ داشتن سوار اسب میشدن میومدن بابل سینما هنوز تمام اذوقه ماهیانه شون رو از بابل که مرکز تجاری مازندران از قدیم بوده میخرن اونوقت.... متاسفم
۱۰
بابلی
Iran (Islamic Republic of)
ساروی چس ندارن بنازن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
زرشک ساری که از ابتدا سه تا سینما داشته و داره...واقعا حق دارن میگن فرهنگ پایینی دارین...فقط توهین و بی احترامی
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷
بچه های عزیز همه ی این اشتباه به خاطر این پیش اومده که یه قبر یهودی به نام نتاناهو تو بابل هست و این هیچ دخلی به این موجود نداره بله نام نتانیاهو بین یهودیان بابل هست همین
۲
علی از اراک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
نتانیاهو بچه سنجان اراکه دروغ نگید.
۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
نتانیاهو کهنوجیه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
تو بابل بودن ایشون تو عکس های گوگل هم هست مدرسه سعدی عکس بزرگ کنید خشنود همون بنیامین اسراییلیه خونه ایشون هم نزدیک امیرکلا تو بندر کلا هست البته پدری
۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ترجمه می‌کنم:
ایشون یعنی اون بیییییشششرررررررفففف ناتوان یابو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
اوباما و جان کری هم از اهالی احمد یداله خوزستان هستن خخخخخخخخ
۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم کا
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
وای خدای من چقد دروغ...ایشون اصالتا اهل کشور اسرائیل هستنند..و یک اسرائیلی اصل هستند این همخ دروغ رو نذارید لدفن..جناب اریل شارون در روستای کفر بلال کشور اسرائیل متول شدند..ایشون رو هرجایی به دنیا نیارید..مرسی
۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
اینم ترجمه باید کرد:
تمامی ضمایر جمع در این نوشته رو به مفرد همراه با یک فحش (موضوع آزاد) بخونید
مرررسی کم اللّٰه!!!
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۲
دروغی بیش نیست
۴
محمد برجسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۲
بابلی های عزیز جسارت کنید و بروید آموزش پرورش بابل موضوع را بپرسید اگه ایشان ایرانی باشه باعث افتخاره که یک ایرانی البته از نوع بد آن رئیس حکومت اسرائیل هست یهودیها از زمان کوروش عزیز مدیون ایرانیها بوده و هستند زندگیشان از ترحم ایرانیان باقی مانده
۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
اول عرض سلام دارم خدمت دوستان عزیز خودم. من نظر خودمو گفتم. همه جا هم میگم. غیرت خیلی خوبه اصلاً ایرانی به غیرتش مینازه ولی خیلی مهمه که آدم برای کی غیرت خرج کنه. بیایم غیرت ایرانی مونو برای طفلی خرج کنیم که از ترس اسارت جنازشو کنار دریا پیدا می کنن. یا طفل 3 ساله رو از روی دیوار دار میزنن. بله بچه های خوب بیام آگاه باشیم که دشمن خیلی نزدیک تر از اون چیزیه که منو شما فکر می کنیم. نجنبیم بچه ها خودمونو از دیوار آویزون می کنن که دیگه اونوقت خیلی دیره.
۲
بابلی
|
Germany
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
من خودم بابلی هستم ومحل مادر بزرگم در محله یهودی ها بود درست است نتانیاهو بابلی است .با نام بنیامین خشنود.نام پدرش ابراهیم خشنود معروف به خشنود یهودی بود در دبستان سعدی و بدر درس خوانده وسیکل یک را در دبیرستان شاپور و سیکل دو را در تهران بعد از ایران رفت تا حا لا خا له اش مسلمان شد وبا یک مسلمان ازدواج کرد والان پسر خاله های اصلی ایشان در بابل زندگی میکنند
۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
میگم بریم چند تا از خونواده ورفقاشو گروگان بگیریم بگیم فلسطین رو برگردون به صاحباش تا اینارو بهت برگردونیم...
هیچکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
اگه این خبر راست باشه متاسفم برای بابلی ها که همچین کسی همشهریشون بوده
۱۱
وحيد از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
يه جوري پريدين به هم ديگه،انگاري داريد در مورد
امپراطور دنيا صحبت ميكنيد!
خداوكيلي تمام مشكلات مردم حل شده فقط مونده محل تولد نتانياهو!
خسته نباشيد
۱
محمد
|
Netherlands
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
سلام.اگه نتانیاهو بابل درس میخوند اوباما هم توشهر ما دانشگاه بود بابام گف دوترم همکلاسی بودیم
۴
درویش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
سلام
منم از خیلی ها شنیدم باسند گفتن بروجردیه...
۳
درویش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
سلام
منم از خیلی ها شنیدم باسند گفتن بروجردیه...
۴
عليمحمد نصيرى لرستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
اهل هرجاكه باشه،واسه هركس وناكس لات باشه،واسه شيعه جماعت وايرونى جماعت شكلاتن، ميخوريمشون وتفاله شونو مثل آدامس تف ميكنيم،آمريكا شون كنده لات شونه،ملوانشونو كرفتيم،اينا كه ديكه كسى نيستن
۶
احمد ملکشاه بابلی
|
United States of America
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
من بابلی ام اما متاسفانه تو یه شهر دیگه ای زندگی می کنم من عکس خردسالیه نتانیاهو رو دیدم تو مدرسه سعدی
۱
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۸
منم قبلا شنیده بودم ک اهل بابله.
ی کلیسایی نزدیک شیرخورشید بابل از ی پیر مردی پرسیدم اونم تایید کرد.
ولی خب درمجموع یکم باورش سخته...
۱
كمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
يبار تو راديو دولت اسراييل بزيان طبري صحبت كرد و به ايران احترام گذاشت
۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
باورش اونقدرا هم سخت نیست چرا که الان هم یهودی های زیادی در این شهر زندگی میکنند اصلا بابل ساخت یهودیان است و بعد ها به دلایلی مسلمان نشین شد ومن هم یک یهودی بابلی هستم
۴
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
به گفته تاریخ قوم یهود یا همون خزر که دریاچه خزر بر گرفته از محل سکونت خزریها بوده در بابل و بابلسر زندگی میکردندو بیشترین یهودی را درخو جای داده است وفکر میکنم ناتانیاهو که مسلما بابلی بوده در دبیرستان شاهپور قدیم تحصیل میکرده حالا اهل هرکجا هست و کجاییه تو جنگش نامرده
۰
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۲
اخه اون چیچیش به ایرانیا برده اصلا فارسی بلد کی ازایران خارج شده
۲
مهدی
|
Germany
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
اوباماهم بچه بوشهره بچه های محل شهادت دادن.تازه پدربزرگمم میدونه برید ازش بپرسید.
۳
ناشناس
|
Belgium
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
بنیامین نتایاهو اهل شهر جلفای تبریز لب مرز اذربیجان و ارمنستان هست و اوتجا متولد شده که بعد از جنگ جهانی دوم به اسرائیل مهاجرت کرده قبل هم چندین سال در تهران زندگی کرده به عنوان شخص معمولی با پدر و مادرش بعد به عنوان مهاجر به اسرائیل رفته ساکن شده و تعدادی از خانواده اون به شوروی سابق رفتن و حالا در روسیه و اسرائیل زندگی میکنن/منبع مرکز یهودیان روسیه و شوروی سابق
۴
کیمیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
دروغه اینقدر چرت نگید نتانیاهو اصفهانیه خودش توی مصاحبش گفت حتی آدرس خونشون هم گفت شما هم لطفا الکی جو ندید و فقط شایعه نسازید
۶
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
من نمیدونم این بابا چی داره که سنگش رو به سینه میزنید و این لکه ی ننگ رو به ایران وصله میدید اخه چی داره چه لطفی بهتون کرده و چه لطفی میخواد بکنه مگه غیر اینه که به بیگانه ها خدمت میکنه و سگ اسرائیله جای این کارا و حرفا به خانواده و مملکتتون خدمت کنین البته از این چیزا سر در آوردن بد نیست چون باعث میشه یه اطلاعاتی داشته باشین ولی چیز دیگه ای نصیبتون نمیشه اما اما این هم بگم که وارد سیاست نشید هر کی گفته راست گفته که سیاست بی پدر و مادره....
۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
نتانیاهو ۱۹۴۹ تل آویو به دنیا اومده
۴
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۲
آقا شلوغش نکنید نتانیابو بچه تهرانه ،تابستون ها هم میاد اینجا، خونشونم ته کوچه ی ماست، اصلا کلیش واس ماس ، خدااااااایااااااا جایه دیگه ای نبود مارو به دنیااا بیاری ، میون یه مشت مردم خزافه پرست، یکی میگه بابلی ،یکی میگه ساروی ، یکی میگه بروجرد ، یکی میگه با باباط تخم مرغ میخورده، خجالت بکشید اسم خودتونم میذارید آدمي زاد!!!! بخداا اگه خودش این چرندیاتوووو ببینه میترکه از خنده، مطمئن هستم اگه این بحث هارو ببینه به ریش هممون میخنده، وووووووول کنید آقا شما پاتونو از این کشور بذارید بیرون ازتون میپرسن اهل کدوم کشور هستی نه اینکه اهل کدپم استان یا شهر،?!!! یکم شعور یکم فرهنگ یکم تدبیر یکم انسانیت هيچ چیز از آدم کم نمیکنه
۵
بابلی باغیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل جانم فدای رهبر بابل شهر دارالمومنین هست فقط هییت های بابل رو عشقه (مجید رضانژادو عشقه)
۸
تکتا
|
Germany
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۱
این دشمن خونی ایرانه اینا شایعه هست که بابلی هست یابروجردی.. متولدتلاویو درسال 1949
۳
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
اینکه حالا این آقا هر کجاییکه چه فرقی میکنه
به داشته های کنونی خودمان افتخار کنیم
بنده بابلیم و دوستان خیلی خوبی از تمام شهرهای مازندران دارم برای پیشرفت خودمون خوبیهای دیگران رو هم ببینیم
۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
حداقل اسراییل پارزیت نداره.....سرطان گرفتیم از این همه پارازیت
۱
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
برس به درس وبحث. یهودی روویلکن
۱
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۶
بابل ۰۱۱۱.محل به دنیا امدن بانو حمیرا امیر کلای بابل رضا کلا چوپان محله
۱
آرش مهاباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
خیلی ازمردم شهرستان مهاباد میگن بنیامین اهل اینجا بوده ودبیرستانیش را اینجا به سر برده.ودرمنطقه ارمنیان زندگی کرده وقتی امام خمینی سال 57به ایران اومد.ارمنیانیهای مهاباد را همه به اسراییل فرستاد واونهارابیرون کرد
۴
حسین سرکرده
|
Germany
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
مرگ بر امپراطور جهانی اسرائیل
مرگ بر یهود خبیس
۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
معلم ابتداییش یکی از فامیلای ما بود که فوت شد
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۱
گندش نکنید بابا، بچه هر جا میخاد باشه. دشمن دشمنه
۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
اخه ادم انقدر ساده لوح و احمق میشه
صهیونیست ها انقدر جاسوس و بازرس دارن
که نگذارن یه ایرانی الاصل بشه نخست وزیر
الکیم این لکه ننگ رو نچسبونین به ایران
۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
مهم نیست بدونیم اصالتش مربوط به کدوم کشور و منطقه است
کاش بویی از انسانیت برده بود
۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
شاول موفاز و موشه كاتساو ايرانين نه نتانياهو
۲
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
ملکه انگلیس هم بچه همدان بوده تو خدر زندگی میکرده همکلاس ننه بزرگ من بوده
۲
سیدحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
باجناقش هم تو قوچان زندگی میکنه .خونش وسط بازار عشق آباده.
۱
سارویه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
دوستان عزیز لطفا جروبحث بگذارید ،من ساروی هستم ومادرم اهل هفت تن بابل ،همه میدونن نتانیاهو عوضی یهودی هست ،آخه واسه یک نفر ی جر وبحث کنید که ارزش داشته باشه ،داستان ساری وبابل روهمین اسراییلی عوضی در آوردن که اتحادبین ما نباشه،هرچی کرد و ترک پشت هم هستند مازندرانی ها برای هم سوسه میان
۲
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
آغا اسرائیل و آمریکا.از ملت مانمیترسه چون از ما جلوتره...اما از مردم ملت ایران میترسه که هرکاری از دستمون بر میاد
۲
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
یه خبر عالی:
میدونستین که شارون اهل شهرستان ازنا از توابع درود میباشد.اونجا در قدیم محله های یهودی نشین داشته.
به گفته شاهدان و ریش سفیدان شهرستان ازنا پدر شارون طلا فروش بوده.
ما خودمون فامیل زیاد داریم ازنا.واسه اطمینان بیشتر از ریش سفیدا و حتی پیرترینشون سوال کردم.الان دیگه مطمئن مطمئنم
۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
خداییش هم قیافه اش داد میزنه بابلیه !
۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
فرقی نداره ک کجا ب ونیا امده من اهل بابلم و بابلی ها با غیرتن اینو مطمعنم ک اگه رهبر اجازه بده بابلیا اولین کسایی هستن ک اسرایل واسراییلیارو از رو زمین محو میکنن زنده بادایران جانم فدای میهنم
۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
ما صدا و سیما و سینمای کنترل شده ای داریم ولی با این حال یک فیلم سینمایی با بازی حمید گودرزی هم بنمایش دراومد که قشنگ نشون میده برادر نیتانیاهو رو چطور دستگیر میکنن و هویت ایرانیشم قشنگ تو فیلم مشخصه
۰
Behnam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
بنده بعد از دو روز تحقیق ب این نتیجه رسیدم ک...
ایشون اهل (کاسگر محله)شهرستان بابل استان مازندران بوده...
هنوزم تعدادی از دوستان ایشون در این خطه هستن...
اگر فقط ی ذره شک داشتم الان به یقین تبدیل شد....
در ضمن میبایست مراقب الفاظمون باشیم...
زیرا نشونه ی فرهنگ استانمونه...
۱
محمود توتونچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
اینا مزخرفات از شایعات خود صهیونیستهاست که مردم ساده ایران رو خر کنند
۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
میگم به نظرتون بچه ملارد نبوده؟
۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹
اوصولا کافیه طرف خارجکی باشه اونوقت همه اونو میچسبونن به خودشون ندیدین این توریستای خارجی میان ایران چی ملت ذوقمیکنن کلی براشون کلاس میذارن و تریپ معرفت یارو رو میبرن خونه خودشون و گردش حالا یه هموطن اگه تو خارج به همین ملت غیور بر بخوره و احیانا کمک بخواد اصلا نمیشناسنش .

جو گیر شدن بخشی از فرهنگ ما ایرانی های همیشه در صحنه است
۳
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
پدر بزرگ من هم بازیش بوده تمام لااقل واسه خودم اثبات شدس
۰
كارن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
من كارن اينجا سانفرانسيسكو
زنده باد مازندران
زنده باد بابل
بنيامين تا ٩ سالگي بابل بوده و همكلاسي عموم بو ددوستيشون دورادور ادامه داشته تا
ك عموم براي بيماريه ريه اش رفت اسرائيل و اونجا درمونش كردن
بنيامين خيلي كمكش كرد
فارسي ام بلده
۴
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
بابل چهار راه گله محله گورستان یهودی هاست و کاملا درسته که زادگاه بنیامین هم بابل وگله محله زتدگی میکرده
۰
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
بهتره که ازسایت های معتبر مثل ویکی پدیا تحقیق کنید چون وقتی میگید ایرانی است پس چه دلیلی داره که بگید مرگ بر نتانیاهو
۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱- ویکی پدیا معتبر نیست
۲- مرگ بر نتانیابو
۳- مرگ بر اسرائیل
۴- آخه چه ربطی داشت؟!!! مگه هر ایرانی خوب هست؟؟!!!!
۴ غلط، ۱۶!!! خخخخخخ
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
بهتره که ازسایت های معتبر مثل ویکی پدیا تحقیق کنید چون وقتی میگید ایرانی است پس چه دلیلی داره که بگید مرگ بر نتانیاهو
۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶
عزیزان اطلاعات ندارید نظر غلط ندید اون بدبخت بچه کلاردشت روستای کرد محله است مزار پدر و پدر بزرگش در قبرستان اونجا وجود دارد بردی ببیند
۲
ابراهیم جوانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
دشمن دشمن هست فرق نمیکنه کجایی باشه
بی خودی بحث نکنیم
۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
ولی من شنیدم که ملایریه چون خیلی ملایر رو دوست داره تو چندتا از سخنرانیش گفته که اسکندر به خاطر دیدن تخت جمشید به ایران حمله کرد و من هم به خاطر دیدن ملایر.خخخخ
۲
محمد هیتلر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
بنیامین اهل بابل شماله .



چون ویکی پدیدا خالی بست به خاطر اینکه شاید مردم از بنیامین خوشسون بیاددد ولی اگه نبودم من ازش خوشم میاد برین از سایت های یهودی کمک بگیرید میگه که بابلیه . . تازه عمه خاله . و خیشاوندانش هم هنوز هستن .ـ


بابلیپ از صد درصد بیست درصد یهودی کلیمی داره . بعضی ها هم پولدارن میرن ترکیه یا عراق بعد میرن اسرایل برمیگردن چون ایران پرواز مستقیم نداره و برای اسرائیل اصلااا
۱
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
بنیامین نتانیاهو یک بروجردی است و همکلاس معلم شیمی ما بودند در بروجرد و در دبیرستان کنونی امام بروجرد پرونده دارند
۲
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
من یه بابلی ام و از بچگی از باباهامون شنیدم که نتانیاهو بابلی هست .حتی عکسهای بچگی اش که تو دبستان بود دیدم ..
.حالا بعضی ها میگن که چرا تو منابع معتبر اسمی از ایرانی بودنش نیست .خب جوابش ساده هست .کشور اسرائیل کل هویتش جعلیه .اونوقت ریس جمهورش بیاد اجازه بده که هویتش برگرده به کشوری که باهاش سالهاست مشکل دارند . صهیونیست ها سالهاست که روی تمام منابع خبری نفوذ دارند و اونجور که منافع کشور جعلی شون هست خودشون نشان میدهند.
۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
خیله خب
۰
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
بابلی ریکا ره داد نیار شه دهون دله گرد باد نیار......بابلی پرچم بالا
۳
پاپی تال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
هیچکدام از اینها نیست طبق اسناد محرمانه سیا که قبلا توزیع شده است ایشان توسط سازمان سیا امریکا از ژن گوریلی از جنگل های مکزیک بدل به آدمیزاد شده است آمل و بروجرد نمی دانم مهاباد همه دروغ است ..
۳
محمد هیتلر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
ره درسته بنیامین اهل بابلخ و در مدرسه امنا درس میخواند ...
۰
پژماک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
بابلی صهیونیسم
۲
مصطفی آملی
|
Netherlands
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
هم استانی های عزیز ساروی و بابلی ، به هم احترام بگزارید مردم هر دو شهر رو دوست داریم و خوب و بد در هر شهری وجود داره.
بنابراین در جهت ارتقای فرهنگ هم زیستی و اجتماعی باید متحد باشیم. درود بر شما
۰
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
واقعا شما هنوز دنبال این هستید یه چلغوض اهل کجاست؟اهل هر جابی هست العان ریاست یک مملکت و داره میخوای چی کار اصلا ایرانی اصلا بچه ناف بابل که چی؟شما دو تا شهر یه استان کنار هم نمیتونید و چشم ندارید همدیگر و ببینید ؟!!حالا دارید میگید فلان کسک که هیچ حضور فیزیکی نداره بحث می کنید.معنی نداره .مردم دارن جت فانتوم و دانگ فانگ میسازن میفرستن کره های دیگر . ما به خاطر سرک کشیدن تو کار هم به هیچ جا نرسیدیم.به کار خودمون مشغول باشیم هدف خوبی رو داشته باشیم.موفق خواهیم شد.همه خوبند شنونده باید عاقل باشه.اینا همه حرفه نتانیاهو اگه یه سالش هم رو تو بابل که هیچ تو ایران بوده باشه هیچ وقت رنگ سلطنت و نمیدید تمام
۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲
شارون بروجرد زندگی میکرده
۲
محمدمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
انقدرچرت وپرت نگید باهمتونم. برین پی زندگیتون
۲
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
نتان یعنی نمی تونه یاهو که معلومه باید یاهو بزنه تا بتونه
۰
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
اگه یه رگش از ایران تا حالا خودشو هزار بار جر داده بود ، ایرانے نیییست ، بابلـے نییییییست ، ساروی نییییست ، ایرانے نییییست
۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
عجبااااا نتانیاهو که اصفانیه مال میدون کهنه اصلا این درس نیمیخوند که من خودم مدرک دارم ثابتتون میکونم بابا من و نتا همش تو کوچه داشتیم با بچا محل گل کوچیک بازی میکردیم ننه ام هم همش میگفت بم با این نکبتی نگردا میگفت این بچه ی خبی نیس و بیشین سر درساد من گوش ندادم ،نتا جون عمه کوکبت بیا زیر پیامم کامنت بذار بوگو این حرفا من راسس و تو رو به روح حج مشهدی ممد قسمد میدم دست بچا منم تو وزارت خونه ی تلفن خونه ی جای بند کون سلامم برسون
۱
عشق به رهبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
لعنت خدا برنتانیاهو نخست وزیراسرائیل...... لعنت براسرائیل...و همپیمانانش
۳
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
بابااین نه نه مرده بنیامین ، ازتیپش میخوره بچه اورشلیم باشه ، چون عبری حرف میزد .
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
بس کنید دیگه برید از عرب ها یاد بگیرید که بجای گفتن فلانی مال فلان شهرو فلانی هم مال فلان شهره میگن فلانی عربه یعنی شما نمیتونید از هم وطنان جنوب کشور خودتون یاد بگیرید و این قدر نگید بابلی ساروی فلانی فلانی
بابا یه کمی هم وحدت داشته باشید
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
این حرفا همون جنگ روانی هستش که دشمن بپا میکنه، تا برای خودش از درون دشمن خودش سرباز بگیره، نتانیاهو هیچ وقت ایرانی نبوده، دشمن همه ایرانیها و تمام مسلمانان جهان هست
۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
همتون خفه شین
۵
ronika
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
اگر هم این صحبت شما که بدون سند هست صحت داشته باشه اولا برای ما ایرانی ها و به خصوص مازنی ها افتخار نیست. دوما احتمالا منظورش بابلbabelبوده نه babol. بابل باستان در بین النهرین بوده که یهودیان مدتی اونجا اسیر بودن و کوروش به فرمان شاهنشاه ایرا بهمن مامور میشه بره و اونها رونجات بده.و البته یهودیان هم ارادت خاصی به کوروش به خاطر خدماتش دارن و نتانیاهو در سازمان ملل اون رو نخستین صهیونیست تاریخ خطاب کرد. سوما ای مو ضوع اصلا صحت نداره شما هم مصاحبه ای به عنوان سند قرار ندادید فقط با این ترفند بازدبد سایتتونرو بالا بردید. چهارما تنها مقام بالای ایرانی اسراییل رئیس جمهور اسبق اسراییل موشه کاتساو یا همون موسی قصاب هست که اهل یزد بود.
حالا این موضوع جز ننگ چیز دیگه هم داره که همه میخوان به نام شهر خودشون کنن؟!!! یک جانی کثیف.
ما این همه مشاهیر پرافتخا رداریم ما افتخار کم نداریم که نیتز به وارد کردنش باشیم اونم از کجا؟! اسرائیل
۱
ناشناس
|
France
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۴
سلام ،چند سال قبل قرار بود من ویکی از دوستان مستندی از نتانیا هو بسازیم ،بعداز کلی تحقیقات جامع اماده ساخت فیل شدیم ،که از جایی گفته شد برامون شاید مشکل ایجاد بشه ،تمام تاریخچه ویکی پدیا همه جعلیه ،ایشو بابلی هستن دوستاشو برا مصاحبه پیدا کردیم وعکسهاشو
۰
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
واقعا هم قیافش و نحوه حرف زدنش مثل خطه سرسبز عزیزان مازندران هست. فقط ویتی ویتی ویتی کنه توی حرف زدانش.:)
۱
Cyros
|
United States of America
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
آره باو
یه مدتم همسایه ما بودن
پول ۲ برج کرایه خونه رو نتونستن بدن صابخونه بساطشونو ریخت تو کوچه
۲
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
نتانیاهو: در خاورمیانه جایی برای ضعیفان نیست، آنها سلاخی میشوند!
قابل توجه آقایانی که می‌گفتند، عصر موشک گذشته است و دنیا، دنیای گفتگو است!!
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
کلا آدمای معروف اهل مازندرانن هستن.چه رضا شاه و محمدرضا شاه چه نتانیاهو
۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر هر سه تاشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۶
مال هر گوری باشه دشمن ماست وخیلی هم احمقانه حرف می زنه مرگ بر او و نابود شود که ما رو اینطور در بدبختی قرار داده با او ترامپ دیوانه که کل جهان رو به هم ریخته
۴
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
بابلی ها دو آیتم دارن پرتلاش و با آی کیو بالا
۱
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
سلام ..اقا دروغ چرا میگین ...یکم تحقیق کنین ...جناب نتانیاهو بچه ی چنار شیخ ...باباشم گچ کار بوده ..لطفا تحقیق کنید ..
۳
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
میگن اهل ازربایجان غربی بوده والان هم مادرش اونجا زندگی میکنه ومادرش با اونا نرفته وایران وترک نکرده
۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
بچه هتکه پشت بابله چون ازش عکس دارم
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
همه چیز گفتید بجز منبع خبر.
از کله پوک همچون طبل صدا بسیار میپیچد.....
۲
ناصراحمدی
|
Germany
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۴
اهل بابل هستش فیلم مصاحبه اش در آرشیو مستندسازی شبکه صدای آمریکا صدای آزاد ایران موجود هست برین ببینیم و بحث الکی نکنین
۰
جابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
بابلی زلزله متل نکن بل ......
۰
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۶
باید قبول کنید که او اصالتش بابلی است . من از قدیمی ها تحقیق کردم همشون میگن بابلیه . چرا راه دور بریم ،به چهره اش نگاه کنید دقیق شبیه شمالی هاست. ترکیب صورت و بینی قشنگ مشخصه.
۱
جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
سلام به همه . این صفحه خیلی جالبه از اوایل سال 90 در مورد اصالت نتانیاهو بحث شده و بی نتیجه . چرا اونایی که اصرار دارن ایشون ایرانیه تو این چند سال سند رو نکردن . مسءله مهم دیگه اینکه من به عنوان یک ایرانی هیچ دشمنی و خصومتی با ایشون ندارم . دولت اسراییل دشمن دولت ماست . نه مردم ما . اونایی هم که میگن ما شهید دادیم و چنین و چنان باید به عرضشون رسوند 8 سال جنگ ما با مردم عراق و دولت عراق داشتیم حالا دلیلش صحیح یا غلط . متاسفانه همونایی که تلفنگ رو دوششون بود و جوونای ما رو با تیر و خمپاره می زدن الان شدن دوست و برادر ما . گاهی نگاه بدون تعصبات احمقانه هم بد نیست . در مجموع سیاست کثیف روسیه در سالهای آخر و قبلتر انگلیس ملت رو اینقدر بیچاره و بی پول کرده . اینکه مردم هشتشون به نهشون گرو به خاطر نتانیاهو نیست . به خاطر پوتینه
۴
ساناز
|
Netherlands
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
دوستای عزیز نتانیاهو رو ول کنید من کشف جدید دارم اونم اینکه ترامپ بچه مشهده
خخخ
واقعا جای تاسفه که با این چرت و پرتا وقتتونو تلف می کنید
تو دوره ای که جهانیان دارن شرایط زندگی تو سیارات دیگه رو عملی می‌کنن ما نشستیم شجره نامه یه آدم بیخود رو در میاریم
۲
مصطفی گودرزی
|
Germany
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
حیف فلات ایران این سرزمین بزرگ و عزیز و دوست داشتنی که همچین ملتی رو داره
۱
ادریس
|
United States of America
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
بله او مازندرانی اهل بابل است ومازنی زبان است
۲
ادریس مازنی
|
United States of America
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶
من خیلی از اقوام یهودی مامطیر میشناسم بنیامین نتانیاهو هم در مدرسه امنا خوند به زبان عبری سرچ کنید بیگرافی بنیامین و خیلی سیاست مدار های مازنی بالا بیداد۰مازرون هیوو دو ونه داذ چو دو تی لینگ چمر بلارم
۲
کارن مازنی با غیرت و زبان اصیل
|
United States of America
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
بله اهم مازندران مامطیر است و خیلی های دیگه اهل اونجا هستند بابل خیلی یهودی داره
۲
ادریس
|
United States of America
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
بله درست اهل بابل مامطیر قدیم است و همینطور شمرون ما تو خانواده نصبتی یهودی دارم
۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
از یک سایت رسمی خبری مثل ایران اکونومیست واقعا عجیبه که یک متن 5 خطی بی حساب و کتاب و تا حدی "سرکاری" منتشر کرده!!!
۱
سرید
|
United States of America
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
دورود من یک مامطیری هستم من بیشتر بابل مه میترا یا مامطیر نام میزنم و افتخار میکنم غیر از سو سول های دیگر زبانم اصیل مازنی بوده و تمام رسم رسوم خودم را به جا میاورم و لباس بومی خود را دوست دارم و در این قعزیه به شما بگویم بله بنیامین نتانیاهو و شمرون اهل مامطیر هستن همان بابل و در یک مزاکره گفته بود اگر به ایران حمله کنم به مامطیر (بابل)کاری ندارم قابل ذکر است بگویم کاش بابل فرهنگ خودش را زنده کند .باید بگویم که خانواده زن عموی من یهودی هستن و خیلی هم ایمانشون قویه
۲
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
پس چطوریه که فارسی بلد نیست؟؟!!!!
شایعه نسازین
۳
فرهاد صمدی نارمکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
خیلی از سران کله گنده ی اسرائیلی اصالتاً ایرانی هستندچه قبلاً ها(یعنی دوره های قبل)چه درحال حاضر ولی این چیزی یو عوض نمی کنه نه برای اسرائیل نه برای جمهوری اسلامی اگه از تمام اسرائیلی ها بالا تاپائین آزمایش ژنتیک هم بگیرند و ژن همشون به جای ژن یهود ژن آریایی هم باشه تاقیام قیامت باهم ازهر دوطرف یعنی ایرانی واسرائیلی آب وآتیشند بد جوری هم آب وآتیشند کاری به حرفهای نظام وانقلاب ندارم مگه اون تئوریسیین معروفشون به استاد مطهری نگفته بود شهر شیراز شما هم جزوء قلمرو اسرائیله اونا که سِنِشون بیشتره حتماً یادشونه تقریباً زمان شاه بود.
۲
مرضیه بناری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
سلام و درود بر ایرانیان ؛ مستند نتانیاهو ؛ جوانیش را در آمریکا و اسرائیل گذراند به فرض اینکه متولد ایران باشد ؛ مثل منافقین ؛ ؛ ریگی و اختلاسگران و امثالهم همه دشمن بشریتند این پیام نتانیاهو برای گول زدن افراد ساده میباشد نتانیاهو قاتل بالفطره هست به بزرگ و کوچک رحم نداره دوستی خودمون را خاکی نکنیم آدما در هر نقطه از کره زمین بدنیا آمده باشند زمین خداست اگر انسان هستند دمشون گرم ؛ علی یارشون
۲
ماندگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
دوستان عزیزی که بابلی ها میشناسید، آیا نتانیاهو مایه افتخار هست با آقای نوشیروانی؟
۰
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹
بابا فک کنم بچه خرم اباده
۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
هر کجایی که هست انشالله خدا به درک واصلش کنه، وطن فروش که ایران رو ول کرده و رفته چسبیده به اسرائیلی های آدم کش
۱
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳
من یک پژوهشگر حوزه ادیان هستم. علاوه بر تحقیقات کتابخاته ای، تحقیقات میدانی انجام میدم. در خیلی از شهرهای کشور ما یهودیان سکونت دارند. بسیاری از اونها دین خودشون رو تغییر دادند و تحت عنوان یهودیان مخفی مشغول به خدمت به جامعه یهودیان، علی الخصوص اسراییل هستند.
شهر بابل نیز بجهت مرکز داد و ستد و تجارت در شمال کشور بوده و بجهت زمینهای مرغوب کشاورزی در زمینه تولید شکر، کتان و پنبه و... بوده از دیرباز مورد توجه یهودیان بوده و یکی از کلونی های یهودیان در شمال کشور محسوب می شود.
در شهر بابل در محله گلشن که یهودی محله یا جهودمله هم بهش میگن، محل زندگی یهودیان بابل بوده و می باشد.
چند نکته به عرض برسانم:
۱. همه عزیزانی که میگن ما شنیدیم، یا بزرگان ما گفتند، یا اینکه عکسش رو دیدیم، یا اینکه در فلان مدرسه پرونده دارد، یا اینکه فامیلیش خشنود بوده یا تنهایی یا هر چیز دیگه، خواهشا سند ارائه کنند. این بسیار مهمه. بنده بعنوان یک پژوهشگر یهودی هیچ سندی نیافتم. اگه سندی دارید رو کنید، ممنون میسم.

۲. این موضوع که نتانیاهو اهل بابل بوده رو تو اکثر شهرهای ایران که یهودی نشین دارن مطرح کردن ، بروجردی ها میگن تو شهر ما بوده، کردستانی ها و کامیادانیها میگن تو شهر ما بوده و همینطور یزد و اصفهان.
۳. طبق تحقیقات بنده و سایر اساتید، تنها مسیول رده اول اسراییل که ایرانی بوده فردی به نام موشه کاتسا می باشد که تا اوایل قرن میلادی جاری نخست وزیر اسراییل بوده ک نام اصلی اش موسی قصاب زاده یزدی می باشد و اصالتا یزدی است. نه شار ون و نه نتانیاهو و نه فرد دیگری ایرانی نبوده، این داستانی که مردم شهرهای یهودی نشین میگن ناشی از همین بوده.
۴. صحت و سقم اینکه نتانیاهو اهل بابل یا بروجرد یا هرجایی دیگه بوده، بسیار مهمه، چون این فرد جلاد درحال حاضر نخست وزیر اسراییل و دشمن شماره ۱ ملت ما است. اگر ایرانی باشد، پس بستگانی دارد و نفراتی در ایران وابسته به او می باشند، این نکته مهم است که بستگانش دارن چیکار میکنن، چه خدماتی را دارن به رژیم منحوس و جعلی میدن. طبق آموزه های یهود، همه در حال خدمت به این دین و خواستگاهش یعنی اسراییل هستند
۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۹
والا واسه ایران ننگ بزرگیه که همچی ادمی توهمچی کشور پاکی بزرگ شده باشه اگر هم بوده باشه که نیست نگید ایرانیه که تو دنیا لعنت نفرستن به هر چی ایرانیه
۱
سودی
Iran (Islamic Republic of)
مگه فک کردی الان با این شرایط ننگ نمیفرستن. متاسفانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
با با ول کنید این حرفهارو چسباندن یه صهونیسم نژاد پرست کودک کش چه افتخاری داره که هر کسی اون وصل میکنه به شهر خودش
۱
بی بی سی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
همه اینا بی اساس وکذب هست. ایشان در روستای مهریان ارسنجان فارس از پدری بنام احمدخان ومادری بنام زیور متولد شدند که هنوز خانه قدیمی که درآن متولد شده باهمان سبک وسیاق باقی مانده واکنون اقوامش هم دراین روستا زندگی می کنند.
۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
کس خاهر نتانیاهو حالا هرکجایی که هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
چرا انقد دورغ میگید من یه پیرمرد ۹۸ ساله هستم من خودم با ناتانیاهو هم کلاس بودم تو شهر آشخانه از شهرهای خراسان شمالی
۵
ناشناس
Germany
دوساله بودی یا42ساله یعنی انقدرردمیشدی تنبل ...نتان که جای بچه یاحتی نوه آن میشه
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
اگه یه باردیگه راجب بابلی چرت پرت بار کنی ده تا اتوبوس میشیم میام توخونتون خونتونومیریزیم .نتانیاهوراهشو انتخاب کرده بنده هم گلا محله میشینم باراخرتون باشه به ماتوهین میکننین به ماچه نتنیاهو کیه.بله بابلی خونه پسرخاله اش بلدم تمام فامیلاش میشناسیم. عید توماهواره به بالی تبریک میگه چی میگین چهارتو سوسول.وای به حالتون به خاطر بنیامین به بابلی توهین میکنید.جوجه ماشینیا .ماشب روز توشالیزارزحمت میکشیم بدن ماورزیده وهرکدام ما نون حلال وورزش ماکشتی بوکس . بسیارهم باهوشیم .آدرس میگم شماجواب بده ما برای شماتوضیح میدیم. یاحق
۳
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
بپر دم خونت بازی کن بچه سوسول تازه به دوران رسیده
ناشناس
Germany
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم بچه محل دقیقا همینه ک تذکردادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
نتانیاهو هم افتخار داره حتی اگر مخابرات شمال را آوورده باشه بابل که اینطوری نیست یه موقعی بهایی مالک و زمیندار بودن ازدواج با بهایی غرق شدن در ثروت بود ولی بعد هر کی ازدواج کرد با مصادره زمین ها به خودکشی رسید یهودیان بابل هم سریع فراری شدن بعدش نتانیاهو لهجه بابای بلد نیست فارسی بلده معلوم نیست کجا یاد گرفته
۱
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
راستش کپی سجل بنیامین دست ماس چرا
چون این نامرد قبل انقلاب دو حلب روغن و برنج و کلی وسایل از مغازه پدربزرگ ما گرفت و باهاش فرار کرد اسراییل
علی تپل بچه محل اون زمان شاهده ک نتانیاهو بچه محله یافت آباد بود
ی مدت هم نون خشکی میکرد تو شاد آباد
عمل سیگاری هم داشت خفن
حالا
هی بگید اینور اونور
ما مدرک رسمی داریم از نامردیش
۳
ارام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
ببین هرکی هست باشه ولی دمش گرم اسریئل کجا ایران کجا ماهنوز داریم فکر داریم کل کل می کنیم بابا ما بدبختم می دونین
۱
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
می بینم که ماشاالله بروبچه های بسیجی و حزب اللهی سایت و تمام نظرات رو قبضه کردن. السلام علیک یا امام خامنه ای
۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
اصل تقواست نه چیز دیگه ای
۱
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
نتانیاهو دوران دبیرستان خودش رو در دبیرستان پهلوی بروجرد گذرانده.
۸
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
ها همه فرزندان علوی این خطه سرسبز ایران هستیم وقتی با ماشین از بلوارهای شهرهای مازندران بندگز کردگوی بهشر نکا ساری قایمشهر بابل امل بابل سر فریندونکنار جویبار تا رودسر رد می شوی در قاب عکس چهره نورانی شهدا مازندرانی را می بینی هر کدامشان همچون علی اکبر ع و حضرت عباس ع امام حسین ع برای دین اسلام ومهین عزیزما ایران به شهادت رسیدن قوم یهود در هر شهر ایران باشنند ایرانی نیستنند بلکه اینها خارجی و مهاجر هستتند و برای کسب تجارت به سراسر جهان مهاجرت می کنند و قومی هستنند خدا و پیامبرشان حضرت موسی ع انها را نفرین کرداند وهمیشه دربدر هستنند ما در سر زمین علویان سرزمین پهلوانان در سرزمین شهیدیان قهرمان شهید حاج بصیر شهید بلباسی شهید طوسی شهید رنجبر شهیدان کشوری و شیرودی و نوری ودیگر شهیدان هستیم این شهر ان شهر معنی ندارد ما مسلمان هستیم هرکسی که این شهر و ان شهر می کنند اهل نفاق است . به یاد سردار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی روحش شاد . والسلام
۰
.‌‌‌‌‌‌‌‌‌
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
خداوکیلی یک مشت دیوانه اید.‌‌‌‌‌..براهمینه کشور ما پیشرفتی نداره.‌.
۴
Sin
|
Romania
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
الکی نگو تو ببول کی پاتخته شد
۰
Sin
|
Romania
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
الکی نگو تو ببول کی پاتخته شد
۰
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
با سلام،ببخشید کسی میتونه بگه لوکاکو مهاجم تیم منچستر یونایتد اصالتا" بچه کجاست بدجوری فکرمو درگیر کرده خواب و خوراک ندارم با تشکر
۰
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
نتانیاهو متتولد کیانپارس اهوازه به فلافلم خیلی علاقه داشت تا کلاس سوم ابتدایی تو اهواز درس خوند بعد رفت بابل تا پنجم درس خوند بعد رفت ساری تا سوم راهنمایی و بعد رفت تهران دیپلم گرفت بعدشم رفت حوزه علمیه قم ازونطرف برا تبلیغ دین رفت اسراییل و دیگ موندگار شد
۱
ویدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸
حالا خیلی خوشحالید که نتانیاهو بابلی مبارکتون باشه .خیانتکارا
۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
واقعا این حجم از خالی بند تو بابل توبره
آخه نتانیاهو معلومه کجا بدنیا اومده کجا بزرگ شده واقعا خجالت نمی کشید اینطوری واضح دروغ میگید. اینکه بگی برو تحقیق کن دلیل نمیشه که خودت درست میگی . خوب اونی رفته تحقیق کرده هم باز داری به دروغ بهش میگی برو تحقیق کن. بابا جان آخه این چه حماقتیه که بعضیا دارن. حالا نتانیاهو خیلی مهمه واقعا؟
۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
Telaviv
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
زنده باد اسراییل یاور همیشگی ایران .. بعد از جمهوری اسهالی رابطه خراب شد. زنده باد جاوید شاه به امید اینکه رابطه دو کشور مثل قبل باشد. اگه اسراییل نبود ایران تو جنگ عراق دست به خایه مونده بود. که موشک های ضد تانگ و ضد هواپیما داد به ایران. زنده باد نتانیاهو
۱
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
تو صهیونیزم کثیف خیلی زر می زنی
تازه زمان شاه ملعون شاه بهش کمک می کرد نفت با قیمت پایین و بعدش گفتی با انقلاب رابطه اش به هم خورد چطور به دشمن خودش موشک داد
خیلی متناقض حرف می زنی
همین الان اسراییل خاک برسرت داره موشک از آمریکا میاره
محض دانست می گم تنها کشوری توی امر موشک به ایران کمک کرد سوریه بود که شهید طهرانی و عده ای در سوریه چند ماه آموزش دیدند و بعد با هوش ایرانی که داشتند توانستند این علم را پیشرفت بدهند و به جایی برسند که اسراییل و یهود ترسو اینقدر از ایران می ترسه
اگر هم دم از جنگ با ایران می کنه برای اینه که کشورهای دیگه بیان جلو انسان و پول بردارند وسط بجنگند به نام او تمام بشه
وگرنه یهودیها مثل موش کثیف و مثل موش ترسو هستند
رسول زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
همه ی این اخبار کذب محضه،بنیامین نتانیاهو اصالت همدانی داره .مادرش از توابع روستای باباخنجر کبودراهنگه پوزش هم در محله ی قدیمی گلک کبودرآهنگ سکونت داشت.بعد از انقلاب اسلامی به اسراییل رفتن حتی پدرش به پدر بزرگ من یک مقداری بدهی داشت که بالا کشید و رفت اسراییل،عموش فعلا اینجا زندگی میکنه و ضایعاتی داره محله کولی اباد
۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
من به عنوان یک آذری معتقدم که درخت از درونش بوسیله کرم خورده میشه بیشتر از خودی خوردیم تا نخودی
۰
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
آقا نتانیاهوبابلیه ازکون ما مشهدیا تهرانیا اصفهانی ها و.....‌میخورده. و سلام آنقدر واسه اون خودتونو نکشید
۰
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
این دروغا کار ساروی هاست میخوان وجه بابلی هارو خراب کنن :-D
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
والا چه میدانم سیاست خواهرومادر نداره ..راسته
۰
احمدی دوقزلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
اگر هم نتانیاهو ایرانی بود که با کشور خودش دشمنی نمی کرد که من که باور نمیکنم اصلا چون یکبار تلوزیون گفت بنیامین نتانیاهو اصالتا اهل سودانه جنده ها
۱
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
رئیس جمهور قبلی اسرائیل هم ایرانی بچه یزد بوده الانم فرمانده کل نیروهای نظامی اسرائیله یکی دیگشون فرمانده نیروی هوایی
۰
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
بنيامين نتانياهو سوداني‌الاصل بوده و نام اصلي وي عبدالرحمن شائول است.
به گزارش ايسنا به نقل از سايت اينترنتي فلسطين اليوم، شبكه دو تلويزيون رژيم صهيونيستي در خبري اعلام كرد كه بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اين رژيم در سال 1949 در شهر حالوف واقع در شمال سودان به دنيا آمده است.
اسم واقعي نتانياهو، « عبدالرحمن شائول» است و شناسنامه سوداني دارد. بر اساس اين گزارش، نزديكان نتانياهو پوستي تيره همانند آفريقايي‌ها دارند و خانواده وي از خانواده‌هاي متمول و ثروتمند سودان بودند كه اراضي زيادي در سودان دارند.
این مطلب از اینترنت کپی کردم
۰
Baboli
|
Mauritius
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
#لطفا شایعه نسازید.
اقای نتانیاهو اصلا اهل ایران نیست چه برسه به اینکه بخواد بابلی باشه . بهتره اینکه بگیم فقط بهترینا تو شهر ما هستن بگیم خوب وبد همه جا هست سعی میکنیم بهتر بشیم،بجای اینکه هی شهرستانها واستانامونو تو سر هم بزنیم وبگیم اقای نتانیاهو اهل بابله والا اگه اون بدونه به ریش هر چی نتنها بابلی بلکه ایرانی میخنده.
۰
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۲
نتانیاهو خوک کودک کشی هست که غده سرطانی رژیم صهیونیستی راریاست میکند هرلحظه زودتر قلع شود جهان زودترسلامت یابد
۰
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
نتانیاهو پسر منه سما محل تولدش رو نظر میدید! چه دنیایی شده
۰
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶
کس ننت دیوث این کسشرا چیه میگی!
۱
یهودی اهل ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
منم میخوام یه مطلب اضافه کنم بنیامین عاشق همسر یهودی شه دوجنسه باز نیست هم جنس بازم نیست شرمندتونم
۰
یهودی اهل ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
خواستم یه مطلب اضافه کنم نتانیاهو عاشق زن یهودیشه دوجنسه باز نیست هم جنس بازم نیست شرمنده همتونم هر جای دنیا هم متولد شده یهودیه متعلق به اسراییل
۰
پدر ومادرم یهودی اهل ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
خیلی شرمنده آید چون نتانیاهو زن داره عاشق زن یهودیشه دوجنسه باز وهم جنس بازم نیست قیافه های کیری تونو با اون یهودی مقایسه نکنید لطفا
۰
یهودی ام با افتخار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
ابنه ای کم بود دارا کم گو بخورید نتانیاهو این اراجیف نمیخونه کون خودتونو پاره نکنید
۰
یهودی ام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
نظر منو چرا منتشر نمیکنی کمبود دار
۰
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
چی مطلب دروغ و چرت و پرت میذارید اولا سند و منبع نداره دوم اسم اون کسی باهاشون حرف زده کی بودن .نتانیاهو اصالت تو تل اویو بدنیا اومده و بزرگ شده اورشلیم هستش یه کمی مطالعه کنید تازه اینجور ها کار ها کار انگلیسی ها هستش که بین شهرها و استانها تفرقه و اختلاف و درگیری ایجاد کنن
۰
یهودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
معلومه خیلی کون تون می خاره براش ملت اینقد کثیف؟؟؟،،،،،،،،
۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۴
خاک برسرهمتون برین گوه نتانیاهو رو بخورین بیشعورا
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
نمی دونم مردم در کشورهای دیگه هم انقدر بیکار و متوهم هستن که بشینن بحث کنن کی کجا به دنیا اومده؟؟ اصلا چه اهمیتی داره مهم اینه که الان اسراییل زندگی می کنه و نخست وزیر اون کشور
۰
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
یاشاسین آذربایجان
۱
سلا بلیچم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۵
شنیدم گفته اگه حمله کنم بابل رو نمیزنم. از ارومیه حرفی نزد ..بچه های خوبی هستیم ها
۰
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
اسرائیل دومین مرکز ایران هست زنده باد مغز ایرانی
۱
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر تو
بهمن
|
Russian Federation
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
پس چرافارسی بلد نیست
۰
زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
سلام ای دوستان مگه مهمه که کی کجایی اگه همشهری ظالم بودن اینقدر مهمه پس تعداد ظالمین خیلی زیاده بگین اوناهم همشهری ما هستند خجالت بکشید اصلا آدم باید شرمش بشه که بگه هم شهری همچین آدمی هست حالا هرکجایی خوب های شهرهاتون بی ارزش نکنید
۰
حسن اله آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
کس خاهر نتانیاهو حالا هرکجایی که هست
۰
باش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
زنده باد نتانیاهو
۱
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر تو که حتما یهودی صهیونیزم یا بهایی نجسی
سهند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۱
سلام من یک مدرک دارم که دوران راهنمایی را در تبریز گذرانده ..همسایه اش الان زنده است
۰
بهارنارنج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
عالی
۱
ستار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
جای تاسف داره بابلی ها اصرار دارند بنیامین بابلی باشه.
اون یه حیوان آدم کش است
دستش به خون دانشمندان ما و کودکان فلسطین آلوده است.
۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
من اهل بابلم علاوه بربنیامین شهردار اسرائیل رو هم گفتن بابلی هستش شهر دار خبر ندارم ولی بنیامین اهل بابل نیست بنامین الان اون قسمت از فلسطین رو اشغال کرده اهل همون جا است که داره سرزمینش رو پس میگیره خود فلسطینی ها هم گفتن قبلا یهودی ها در اینجا سکونت داشتن حالا جدا از اینها ......تلویزیون ایران یک بار نشان داده که بالا ۱۰ نفر از افراد مهم و اصل در زمینه هسته ای اسرائیل ایرانی هستن حالا اینم بابلی باشه یا شهر دیگر مهم نیست مهم اینه الان دشمن ایران هستن کسی که با ایران دشمنی کنه باید نابود بشه
۰
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
والله اگه مهمات بهم بدن .و منو به جای حساس اسراییل ببرن خودم منفجر میکنم که حد عقل 500 تا اسراییلی خونشون ریخته بشه چون صهیونیسم نباید زنده بمونه
۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۸
ان شاءالله آخرین نخست وزیر اسراییله.جهنم گوارای وجودش
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
بعضی ها می گن اجداد اون در یزد بوده
۰
حامب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
سلام عزیزان بنیامین نتانیابو بچه حصارک کرج هستش که تو مدرسه شهید بهشتی درس خونده من مدارک معتبری دارم که این قضیه ثابت میشه
۰
عین الله باقرزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
نتانیاهو بچه محل ماست ینی واس ماس
کلی باهم خاطره داریم کلی عکس یادگاری داریم الانم بعضی وقتا زنگ که نه سرم شلوغه پیام میدیم به هم
اسم اصلیش ممرزا س چون نمیتونست بگه یا هو اسمشو گذاشتیم نتونه بگه یاهو بعد چرخید به نتانیاهو
باباش شیخ بود ازون شیخای کاردرست همش بهش گیر میداد میگف هی نماز بخون فلان کن بیسار کن اونم دیگه رد داد رفت دینشو عوض کرد آره داداش بچه محل ماس
۱
ابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
خوش سخن خیلی چرت و پرت داری میگی . از اون موتوری که جنس میگیری بگواز اون موادش که دوز پایین تری داره بهت بده . احمقایی امثال تو مملکت ما را مریض کردن . خدا شفات بده روان پریش گوسفند
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
اره نتانیاهو صددرصد بابلیه چون عکس دوران جوانی و نوجوانی رو یکی از همسایه،مون داره تو مدرسه بدر بابل درس خونده وحتی خودش هم تو اسراییل اقرار به این مو ضوع کرده است و محلی مازندرانی رو خیلی خوب صحبت میکنه
۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
مال شهرزنجان هستش ،بابای دوستم تومدرسه امام خمینی عکس داره باهاش ،راست میگم
۰
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
در مورد اینکه نتانیاهو بابلیه من باید خودم افراد مطمئن ببینم و بپرسم اگه نه هر چیزی رو سربسته قبول نمیکنم مثلاً قدیمیهایی که باهاش همکلاس بودن یا غیره چون توی کرمان هم یهودی داشتیم که به اسرائیل مهاجرت کردند حالا الان چه پست و سمتی دارن الله اعلم
۰
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
وطن پرستی نتان یاهو از اونجا خیلی معلومه که دربست در خدمت اسراییل هست وجلو پیشرفت هسته ای ایران را می گیرد.دلم کبا شد برای این وزن پرستی ببخشید وطن فروشی
۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
با این حرفا فقط فرهنگ نداشته خودتو برخ میکشی جانم
بابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
همه ساروی ها از دم کونی ان
۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸
سلام به همگی دوستان. گرچه این صحبت ها بی فایده هست و اصلا افتخاری نیست این قضیه و بالعکس خیلی بده. ولی من بابلی هستم و این قضیه کاملا صحت داره و من حتی خونش رو هم دیدم که یکی از آشناها همسایشون بوده. ویکی پدیا دستکاری شده و من از این قضیه صد در صد مطمئن هستم.
انشاالله در آتش جهنم بسوزه.
با تشکر
۰
***
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
نیامین نتانیاهو در سال ۱۹۴۹ میلادی در شهر تل اویو متولد شد. مادر او زیلا و پدر او بن زیون نتانیاهو است. او در اورشلیم بزرگ شده‌است، و خانواده او بین سال‌های ۱۹۵۶ تا ۱۹۵۸، و دوباره بین ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۷، مدتی در ایالت متحده آمریکا زندگی کردند
۰
ج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
الکی نگیدکی میگه ایناتو بابل بودن اینا یهودی الاصل هستند
۰
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
این آقا یهودی هستند که متولد شهرستان نهاوند هستند.و همین الان اون کوچه که زندگی میکردن در نهاوند به نام کوچه یهودیان معروف است.و حتی من پدر بزرگم به شخصه از پدر ایشون تو بازار خرید کردن و خیلی های دیگه از بزرگان نهاوند حتی خونشون رو هم دقیقا بلدن.الان قبرستان همین یهودی ها تو نهاوندن.خدا شاهده تو نهاوند کل بزرگان خانواده ایشون رو میشناسن و حتیاز همسایشون هست که ازشون تعریف میکنن
۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
سلام آره بابلی خودم بچه بابلم حتی خونه پدرشونو بلدم خیلی طرفدارشم هر چی میگید بخودتون بگید
۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
یه قرص ضد توهم باید به بعضیاد خوروند
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۵
کاملا وصدرصد درسته ایشون تو مدرسه بدر بابل در س خونده و عکسشو چندین سال قبل از دست یکی از فامیل هادیدم وخیلی هم به بابلی ها ارق و تعصب داره محل زندگی شون تو کوچه یهودی نشین بابل کوچه دارشفا بوده
۰
بابل دوست
Iran (Islamic Republic of)
کو عکسشپ
بهنام اسپرجانی
|
Germany
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
سلام بله اهل بابل هست شما که کتاب نمی خونید لطفا الکی نظرندید بله ایشون اهل بابل هست وحتی شواهد ومدارکی هم وجود داره
۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
پس میگم این همه نجسی رو از کجا اورد خصلت بابلی بودنشه
۴
بابل
Iran (Islamic Republic of)
آیا کسی در بابل خواهر یا مادر یا همسرت را مورد عنایت قرار داده که ناراحتی از دست ما.سوال شد واسم
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹
درسته اکثر کسایی که در بابل زندگی میکنن اصلیتشون یهودیه نام ایرانیش هم خشنود بوده .برادران لاریجانی هم یهودی الاصل هستن اینه معروفند به یهودیان آنوسی خزری
۰
ریکا امیرکلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
مر بدی نکش اما بابلی ر بکش
۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
استخون نجس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
استخون نجس
لر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
بدبختای بیچاره شمااینقداحمق هستین ک ب مسلمان شدن خودافتخارمیکنیدشماکه زرمیزنی مااولین شهری بودیم ک زودشیعه شدیم شمابی غیرت وناتوان بودین ک زوددربرابراعراب تسلیم شدین دورودبرزرتشت
۳
ایرانی باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
بد بخت تر از همه تو بی پدر مادری که داری زر اضافه میزنی بابلی باغیرت با صلابت اصلا چرا بابلی همه مازندران دیار علویان شجاع و نترس عاشق اهلبیت یاران مخلص امام عصر گور پدر تو و امثال تو اون نتانیاهو حرامزاده ما به هیچ ادیانی توهین نمی‌کنیم همه فرستاده خدا بودن ولی پیامبر ما آخرین رسول و فرستاده خداست و ما به مسلمان بودن خودمون هم افتخار میکنیم دین همه پیامبران اسلام بوده و توحید ذات اقدس الهی خاک بر سر بعضی ها که هنوز تو عصر جاهلیت موندن شما ها نه غیرت دارین نه ناموس تموس شما رو اگر جلوی خودتون ببرن عین خیالتون نیست بعد میان دم از زرتشت و و...فلان ...فلان میزنید خاک عالم بر سر هرچی بی غیرت مثل شماست ایرانی غیرت داره اصالت داره اگر گفت یاعلی تا آخرش هم یا علیه نه مثل شما کثافت های دنیا طلب و عافیت طلب رذل کثافت برای ما ایرانی ها هیچ‌قوم و طایفه‌ای فرق نمیکنه هرجا مظلومی کمک بخواد این ایرانی باغیرت هست که به داد مظلوم میرسه همه جای ایران خودشونو ثابت کردن چه لر چه ترک چه مازنی چه بختیاری و چه جنوبی و مرکزی کرد با غیرت همه زیر یک پرچم متحد خام این یاوه گویی های یهودی صفت و بهایی صفت خدا نشناس و نامرد کثیف نمیشن
ایرانی باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
بد بخت تر از همه تو بی پدر مادری که داری زر اضافه میزنی بابلی باغیرت با صلابت اصلا چرا بابلی همه مازندران دیار علویان شجاع و نترس عاشق اهلبیت یاران مخلص امام عصر گور پدر تو و امثال تو اون نتانیاهو حرامزاده ما به هیچ ادیانی توهین نمی‌کنیم همه فرستاده خدا بودن ولی پیامبر ما آخرین رسول و فرستاده خداست و ما به مسلمان بودن خودمون هم افتخار میکنیم دین همه پیامبران اسلام بوده و توحید ذات اقدس الهی خاک بر سر بعضی ها که هنوز تو عصر جاهلیت موندن شما ها نه غیرت دارین نه ناموس تموس شما رو اگر جلوی خودتون ببرن عین خیالتون نیست بعد میان دم از زرتشت و و...فلان ...فلان میزنید خاک عالم بر سر هرچی بی غیرت مثل شماست ایرانی غیرت داره اصالت داره اگر گفت یاعلی تا آخرش هم یا علیه نه مثل شما کثافت های دنیا طلب و عافیت طلب رذل کثافت برای ما ایرانی ها هیچ‌قوم و طایفه‌ای فرق نمیکنه هرجا مظلومی کمک بخواد این ایرانی باغیرت هست که به داد مظلوم میرسه همه جای ایران خودشونو ثابت کردن چه لر چه ترک چه مازنی چه بختیاری و چه جنوبی و مرکزی کرد با غیرت همه زیر یک پرچم متحد خام این یاوه گویی های یهودی صفت و بهایی صفت خدا نشناس و نامرد کثیف نمیشن
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹
خدا لعنت کنه هرکسی به بابل و بابلی ها تهمت میزنی که نتانیاهو بابلی بوده
اگر در مدرسه بدر درس خونده کل عکس سالهای قدیم تمام کلاسهای دوره ابتدایی از اول تا ششم برای سالهای متمادی که به سن اون آسغال نتانیاهو میخوره در یکی از عکاسی های قدیمی چهار سو موجوده که این حرامزاده داخلشون نیست
دوم بابل به علت اینکه مرکز مبارزه با فرقه رذل بهایی بوده توسط آیت ا.. سعید العلما و دیگر علما و باعث نجات اسلام و شیعه از نفوذ این فرقه شده
موردهجمه این فرقه نحس و‌نجس و تهمت قرار میگیره
بابل دارالمومنین و معروف به هزار مسجد در دیار علویان هست هیچ ورچسبی به بابل نمیشه زد
این حرفها بخاطر سوزش زیاده
۰
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۷
همسر: سارا نتانیاهو (ازدواج ۱۹۹۱)، فلور کیتس (ازدواج ۱۹۸۱–۱۹۸۴)، میریام وایزمن (ازدواج ۱۹۷۲–۱۹۷۸)
فرزند: یائیر نتانیاهو، نوا نتانیاهو-راث، آونر نتانیاهو
مادر: بن‌زیون نتانیاهو، زیلا نتانیاهو
حزب: لیکود
خواهر و برادر: یوناتان نتانیاهو، ایدو نتانیاهو
آشغال تو آمریکا تحصیل کرد و بعد تشریف خرشو‌آورد اسرائیل
۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴
بنده مازندارنیم توجاده بعضی وقتها مسافر سوارمیکنم یه بنده خدایی رو سوار کردم کارمنده بازنشته بوده ایشون گفتن نتانیاهو هم کلاس من بوده وما روی یه نیمکت مینشستیم حالا چقدر راست گفته خدا میدونه
۱
مهدی
|
Turkey
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
عمه نتانیاهو امروز توسط حماس دستگیر شده و اونطور که از ویدئو مشخص بود زن شوخ طبعی است که با رزمندگان حماس خودمانی است و خود او منتقد دولت اسرائیل است
۰
دشمن
|
Germany
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
مغزهای پوسیده ، افکار به ارث رسیده ، یه عده گاو دارین در مورد نتانیاهو نظر میدین؟ هر بزرگی یاید برای مملکت خودش خوب باشه ، احمقای بیشعور چنان در موردش صحبت میکنین انگار فلاسفه هستین ،
۰
دشمن
|
Germany
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
مغزهای پوسیده ، افکار به ارث رسیده ، یه عده گاو دارین در مورد نتانیاهو نظر میدین؟ هر بزرگی یاید برای مملکت خودش خوب باشه ، احمقای بیشعور چنان در موردش صحبت میکنین انگار فلاسفه هستین ،
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
هرکس این جرثومه رو یه جا منتسب میکنه
هرجا باشه به جهنم
۰
ناشناس
|
Turkey
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
هر اتفاقی در دنیا می افته عده ای از بابلی ها ادعا میکنن که در بابل اتفاق افتاده . علت رو نمیدونم . چه خوب باشه چه بد فرقی نداره البته خیلی از دوستان من بابلی هستن و خیلی با شخصیت و خاکی هستن .. ولی هستن ادم هایی که هیچی براشون مهم نیست فقط میخان با شایعه سازی بزرگنمایی کنن .. من در مورد نتانیاهو اطلاعاتی ندارم ولی یه چندتایی ایرانی هستن که یزدی و بابلی هستن
۳
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
ماهم طرفهای خودمون یک بابل داریم . یک نتانیاهوی هم توی اون درس میخونه . به نظرتون طرف ماهم اومده بوده . تازه پسر عموم هم طرف جنوبه میگه چه جالب یکی هم ما داریم اینجا .
۱
Kolsom.khoshnod
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
شه جانه برارزای دا..یوسف پسر کجه دری،عمه ته دا بوه..
۰
علی بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
فقط موندم اگر اهل بابل باشه و اسرائیل هم از بین بره و اهالی اسرائیل قرار باشد به زادگاهشان برگردند این مردک چطور میخواد بیاد بابل خخخخخخخخ
۰
مخالف نتانیاهو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
نتانیاهو خر است یک گاو زبان نفهم
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
بنده سال 85 تا 89 دانشجوی دانشگاه بابل بودم یه استاد داشتیم ایشون این مطلب رو درباره شارون لعنته الله علیه گفته بود من البته اون روز باورم نمیشد . اما درباره نتانیاهو کثیف حرامزاده چیزی نشنیدم .
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
تنها چیزی که توی این بحثها شاید بدرد بخوره اینه بریم فامیل رفقای احتمالی رو گیر بیاریم گروگان بگیریم به ازای برگردوندن فلسطین به صاحباش....هرچی هم پست فطرت باشه یه رگ کوچیک ایرونی داشته باشه خونواده ورفقا رو قربونی نمیکنه،..البته یهودی الاصل هر چی بگی برمیاد
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
ریدم تو قبر بابا ننه این حرومزاده کثیف ملعون
خدا نابودش کنه این کفتار سگ خون آشامو . اسم بابلو بیخود خراب نکنید و به این نجسی نسبت ندید خواهشن .
۰
عماد
|
Germany
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
من اینکه ( نتانیاهو بابل درس می‌خوانده) را از خیلیها شنیدم همه هم دوره تحصیلات او را گفته اند و اینکه ایران شهرهای زیادی دارد و فقط به بابل اشاره شده است به احتمال زیاد واقعیت دارد.
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
مگر بتانیهو. بچه. قم. نبود. چرا میگین بابلی. قمی. بابا. خودش گفته. من به. قم. کار ندارم. تازه. ...........
۱
@ال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۷
ننگ بررسی که چرندمیزاره گه نتانیاهودرایران بوده واقعا همتون بیکاروالاف هستین یاروتواسراییل ۱۹۴۹ تل اویو متولد شده بعداموده بابل ی دفعه بگین طرف امامزاده بوده خاک بر سر جهل مردم
۰
@ال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۶
یعنی این همه پیام ونظری ک شماجماعت گذاشتین راجع ب ی مطلب کاملا کذب نشان ازجهل وواقعا بیشعوری وبیکاری شما هاست چیزی که برات اصلا مشخص ومبهم هس مطلب ننویس صفحه روپرکردیدازاراجیف وشعرگویی بعضی واقعا همین هس ک جهان سوم هستیم ملت های دیگر تحقیق وعلم اندوزی دارن ماسرمون توگوشی دنبال مطلب مزخرف و همش چرا وپرت پوست سراین وان حرف زدن وی مطلبی ک میبینیم سریع باورمیکنیم واقعا باهمین کارا آبروی ایرانی رودردنیابردید. ازماست که برماست
۰
حسن لر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
از دیدگاه من خود یهودیان هم از نتانیاهو بدشان می آید.
۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
دوستان اهل بابل و ساری بین خودتان اختلاف نیندازید زیرا شایع است که خانواده نتانیاهو اهل الیگودرز لرستان است که قبل وهمچنین بعد از انقلاب خیلی از این هموطنان یهودی به اسرائیل مهاجرت کردند .پس اگر روزی به اسرائیل رفتید احساس قریبی به شما د
ست ندهد زیرا اکثریت ساکنان آنجا ایرانی الاصل هستند .
۱
علی قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
نه خیر همگی تان اشتباه می کنید..نتان یاهو بچه ی قوچان یکی ازشهرهای خراسان رضوی بود..چون باپدربزرگ من سره بساط می نشستن..من یادمه.‌‌‌‌‌...ترکی شکسته هم مثل قوچان صحبت میکرد..جدش شش پشته قبل سردارنادرشاه بود..بعد با لشکربه بابل برای حفاظت ازجنگل وماهی های سفیدفرستاده شد...بعدزمان رضا شاه به عنوان نماینده ی یهود های ایران به اسرائیل اعزام شدن ورضا شاه بهشان گفت اگربرگردید کشته خواهیدشدچون رضا خان حامی تزهیتلربود..بله اینطوریه
۱
علی قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸
نتانیاهو بچه ی بابل نبودبلکه بچه ی کلات نادر ازتوابع خراسان بود..جدش بانادربه هندحمله کرد بعدموقع برگشتن نادربه جدش که سنگتراش بودگفت توبایدکاخ خورشیدرو بسازی واین طوری شد که ساخت ..بعدا به بابل آمدبرای ماموریت کشتن دزدان دریایی
۱
علی قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸
نتانیاهو بچه ی بابل نبودبلکه بچه ی کلات نادر ازتوابع خراسان بود..جدش بانادربه هندحمله کرد بعدموقع برگشتن نادربه جدش که سنگتراش بودگفت توبایدکاخ خورشیدرو بسازی واین طوری شد که ساخت ..بعدا به بابل آمدبرای ماموریت کشتن دزدان دریایی
۲
یک معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
باعث شرم ما ایرانی هاست اگر این ملعون در ایران متولد شده باشد
۰
ندارالملک ‌
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
با پوزش از هم وطنان یهودی
نتانیاهو متولد ایران نیست ولی در قبل انقلاب دراصفهان فامیل داشتن و در زمان نوجوانی نتانیاهو به همراه خوانواده چندین بار به اصفهان آمده است خدا از سر
تقصیر ات ما بگذرد البته اگر این کاری که می کردیم گناه باشد چون اولین باری که باچند نفر از دوستان نتانیاهو را در حمام عمومی ملاقات کردیم شیطان گولمان زد وایشان را حسابی مشت مال دادیم خودش هم خیلی خوشش آمد بود وهر وقت که برای دیدن فامیل به اصفهان می آمد سری هم به حمام عمومی میزد واین دوستی ما و نتانیاهو ۳سال بیشتر طول نکشید که انقلاب شد و همه فامیل نتانیاهو هم به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کردن وما دیگر از نتانیاهو خبر نداشتیم تا زمانی که نخست وزیر اسرائیل شد اورا شناختیم
شاید هم این شانسی که آورده و عالی‌ترین مقام اسرائیل شده بخاطر اتاقک خلوتی حمام عمومی باشد که ایشان را برای مشت مال دادن به آنجا می بردیم
۱
سیداحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
کاش قبل قضیه فلسطین یک سلام به اباعبداله میدادشایدتوفیق توبه پیدامیکردالان که بعیدمیبینم،چون بارشوخیلی سنگین کردکاری ازکودک کشی بدترهست
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
من بابلی و . کاملآ درسته. ویکی پدیا چرت و پرتی نوشته . اون موقع شهر تل آویو وجود نداشته که این الاغ اونجا بدنیا اومده باشه. دیپلمش رو هم در دبیرستان شاپور بابل امام فعلی گرفته .مدارک و عکسش هم هست. بسیاری از همکلاسی‌هایش زنده آمد و شهادت می‌دهند. برای همین به ما بابلیا میگن صهیونیست. ضمنا ایشون تو منطقه یهودی محله بابل زندگی می‌کرده. ویکیپدیا چرت نوشته.
۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
عمش تو نهاوند زندگی میکنه
به کوچه شونم میگن کوچه تنگه
همه نهاوندیا هم میدونن
۱
آخرین اخبار