۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
عضو شورای شهر تهران

سازمان مدیریت بحران گزارش‌های لازم درباره مقابله با حوادث را ارائه نکرده است

عضو شورای شهر تهران گفت: قرار بود هر 6 ماه یکبار سازمان مدیریت بحران گزارشی درباره میزان آمادگی مدیریت بحران ارائه دهد که این اقدام انجام نشده است.
سازمان مدیریت بحران گزارش‌های لازم درباره مقابله با حوادث را ارائه نکرده است
کد خبر: ۲۳۵۶۹۸
به گز ارش ایران اکونومیست، مجید فراهانی در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در بررسی اقدام شهرداری تهران به ارائه گزارش از میزان آمادگی زیرساخت‌های امدادی، اظهار داشت: پس از زمزمه‌های سال گذشته در تهران تذکر دادم که سازمان مدیریت بحران موظف است هر 6 ماه یکبار گزارش‌های لازم را در خصوص میزان آمادگی شهر در برابر بحران ارائه دهد.
 
وی افزود: علیرغم اینکه پاسخی به تذکر بنده داده نشد گزارش‌های 6 ماهه نیز ارائه نشد.
 
فراهانی افزود: با توجه به خلاء‌های موجود درخواست کردیم گزارشی از پایگاه بحران، مشکلات و چالش‌ها ارائه داده شود.
 
عضو شورای شهر تهران بیان داشت: روز گذشته وزیر آموزش و پرورش از ایمنی مدارس و مقاوم بودن آنها ابراز نگرانی کرد چرا که خیلی از سازه‌های مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز امدادی مقاوم‌سازی نشده‌اند و باید در اولویت قرار بگیرند.
 
وی افزود: خطر زلزله به ما نزدیک است و ما آماری از این وضعیت نداریم و امیدواریم در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.
آخرین اخبار