۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

نوزاده ربوده‌ شده از بیمارستان فاطمیه همدان پیدا شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پیدا شدن نوزاده ربوده‌شده از بیمارستان فاطمیه همدان خبر داد.
نوزاده ربوده‌ شده از بیمارستان فاطمیه همدان پیدا شد
کد خبر: ۲۲۴۹۰۵
به گزارش  ایران اکونومیست؛جعفر شاهرخی از پیدا شدن نوزادی که دو روز پیش از بیمارستان فاطمیه همدان ربوده شده بود، خبر داد و اظهار کرد: در پی گزارش ربوده شدن نوزاد از بیمارستان فاطمیه توسط فردی ناشناس، با پیگیری مستمر و تلاش بی‌وقفه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان به ویژه حراست این مجموعه، فرماندهی و پرسنل وظیفه‌شناس پلیس آگاهی و سایر مسوولان ذیربط سارق دستگیر شد و نوزاد به خانواده تحویل داده شد.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در حال حاضر خوشبختانه حال عمومی نوزاد خوب است، گفت: از تمام مسوولان و دست‌اندرکاران به ویژه پلیس آگاهی که در امر پیگیری و برگرداندن نوزاد به آغوش خانواده تلاش کردند، بی نهایت سپاسگزارم.
آخرین اخبار