۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

در سال‌های آینده 3500 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت‌ها اضافه می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از اهداف سند درمان 1404 فاصله داریم، اما در سالهای آینده 3500 تخت بیمارستانی جدید در استان تهران، به ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه می شود.
در سال‌های آینده 3500 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت‌ها اضافه می‌شود
کد خبر: ۲۱۲۳۶۵
به گزارش ایران اکونومیست، محمد آقاجانی اظهار داشت: در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز در سال جاری، پروژه های درمانی مهمی شامل بیمارستان 100 تخت خوابی قرچک، بیمارستان 700 تخت خوابی شهدای تجریش و در سال 98 نیز بیمارستان 300 تختخوابی مسیح دانشوری به بهره برداری می‌رسند.
 
وی تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای احداث دو بیمارستان 1000 تختخوابی در تهران با استفاده از منابع مالی خارجی انجام و زمین مورد نیاز آن نیز با کمک استانداری و شهرداری تهران، مشخص شده است.
 
همچنین با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، دو بیمارستان با ظرفیت 200 تخت، ساخته خواهد شد.
آخرین اخبار