آخرین نتایج شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد تا این لحظه اعلام شد.
کد خبر: ۲۰۹۹۸
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، از میان 910صندوق اخذ رای مستقر در شهر مشهد، 850 صندوق شمارش شده که اسامی 25 نفر از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای شهرو روستا که تا کنون بیشترین آرا را به خود اختصاص دادهاند به شرح زیر است: بصیری پور سرویها جهانبخش غفوری خاکپور اخلاقی غیور قدیری موحدی لطفی جوادی فاطمی ارفع ذاکرالحسینی دیمه کار آصفی فیاضی صاحبی نخعی راد هراتی سهیلی عامری فرد شهریاری دهقان دبیریان معدنیان براساس اعلام مسئولان مربوطه، نتایج قطعی شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد تا ساعاتی دیگر از سوی فرمانداری مشهد اعلام خواهد شد.
اصلاحیه جدید آمار مربوط به کاندیدها را از اینجا پیگیری نمایید
اگر کسی با خرج زیاد وارد شورای شهر شده به نظر من باید به صداقتش برای خدمت شک کرد. از نظر من باید افرادی که در لیست فوق با خرج زیاد وارد شورای شهر شده اند زیر ذره بین قرار گیرند تا سو استفاده از موقعیتشون نکنن.
سلام
به نظر مي رسه برخي از دولتي هاي عزيز با وجود اينکه سالها بر مسند قدرت بوده اند . بواقع براي دوران بازنشستگي خود دنبال حياط خلوتي مثل شوراي شهر مي گردند . بيچاره مردم ما ... حالا خداکنه مشهد رو از چنگ زمين خواران در بياورند .وگرنه تاريخ در مورد انان بد قضاوت خواهد کرد .
با سلام فقط یک نفرشون این طوری نبود از آقای ........... گرفته ............. من موندم این ...........واسه مشهد چیکار کرده که هردوره هست یا.......... تو خراسان شمالی چه کار مثبتی کرد
من هم براي خودم و همشهريانم متاسفم با اين طرز انتخابشون
اين مي شه انتخابي كاملا غيرآگاهانه
كه به هر بي سوادي فقط به خاطر ديده شدن اسمش راي مي دهند
ازهمان نفر اول شروع كنيم
كه با آن نگاه موزيانه اش عكسش در تمام ائتلاف ها و همه ي در و ديوارها بود (گويا تخلف ازجانب خودشان در تبليغات بلامانع است)
و واي به شورايمان كه كاري كرد كه مردم پاي صندوق ها گيج بودند و بين 700 نفر كسي را نمي شناختند
حتي شوراي شهر قبليشان را
خيلي ها براساس حروف الفبا راي دادند
خيلي ها شانسي و تصادفي
از شوراي شهر قبل چه خيري ديديم كه دوباره همان ها را برگزيديم
شما که می فرمایید لایق نیستند حتما دلیلی دارید؟ پس لطف کنید با دلیل و مدرک سخن بگید و گرنه تخریب و شایعه پراکنی برای ایشان که برگزیده شدند خیانت به مردم و جامعه مسلمین خواهد بود.
ناشناس
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ای ول اصلاح طلبا که کلن رد صلاحیت شدن با وجود این افراد وای به حال مشهد و زحمت های آقای پژمان!
با سلام من هم مخالفم اگر قرار بود اعضای دور قبل بیایند وفرصتی به جوانانمان ندهیم درسته تجربه خوبه ولی انصافا در کنار بعضی از افراد با تجربه جوانمان را هم انتخاب میکردیم وبها میدادیم و از تواناایهایشان استفاده میکردیم و اعتماد میکردیم انصافا شورا شده سیاسی بازی و قدرت طلبی بعضی از افراد انتخاب شده چند دوره هستند اگه انصافی باشند خودشان کنار میروند از اول که این افراد تجربه کافی نداشتند کمی وجدانا اخلاص باشد باید نتایج قطعی شده هم تغییر کند .چرا مشکلات ومسائل زیادن تو شهر ولی دوره قبل چه کاری انجام دادند امیدواریم این دوره کاری بشود کرد برای همه ارزوی موفقیت دارم..
در مورد اون عزیزی که گفته آقای ......... لیاقت ورود به شورا شهر داشته باید عرض کنم من در تایید صلاحیت ایشون موندم کافیه یک سر به آتش نشانی بزنید می بینید ایشون فاتحه پرسنل آتش نشونی رو خونده با سیاست ها غلط و کج فهمی ها
وقتی جبهه پایداری توسط ..................و... غیر قانونی تصرف می شود و از اعتبار آن غیر شرعی بهره مند می شوند و وقتی مردم عامی مساجد را وروحانیون مساجد را اغفال میکنند و حقایق را وارونه جلوه می دهند وقتی با حیله وتزویر همه توانمندی های شهر را مسخره میگیرند وقتی با آبروی مومنین و مومنات بیرحمانه همچون صفت یهودیان اقدام به تخریب می کنند وقتی از مسایل شهری وشهرداری کمترین اطلاعی ندارند وقتی بی سوادترین افراد باحیله وارد شورا می شوند وقتی لیست افراد خود را در روز انتخابات به آبدارچی وخادم مسجد می دهند وبه او میگویند به افراد ناآگاه این لیستها را تحویل دهند آیا میتوانند برای شهر مثمر ثمر باشند آیا می توانند عدالت را در شهر پایه ریزی کنند وافرادی چون بصیری پور که تخلفات وسو استفاده آن برای همه روشن است و میلیاردها به شهرداری بدهکار است واز طرفی رانت بازترین فرد شورا در دوره های گذشته بوده است وتبلیغات 100میلیاردی او در سطح شهر برای همه مشخص است معلوم نیست چگونه رای میاورد خدا به داد شهرداری وشورای شهر این دوره برسد البته ادمهای عقده ای مثل سرویها استعفا میدهند وبعد در رسانه ها اعلام میکنند که در شورای چهارم شرکت نمیکنند معلوم نیست با چه نیتی دوباره حضور یافته و چگونه می خواهند سرملت را ببرند
با سلام خدمت همه دوستان .
نمی دونم شخصی که از سر غرض ورزی و حسادت با این خانم که بخاطر خدمت رسانی پا به عرصه رقابت گذاشته ،در فضایی که امکان دفاع از خود وجود ندارد تهمتهایی ناروا می زند ، به عاقبت کار خود و عواقبی که برای مدیریت این سایت در پی خواهد داشت فکر کرده است یا خیر ؟
فقط می دانم که هر استاد دانشگاهی نیز ممکن است در دوران تدریس خود شاگردی داشته باشد که در چنین مواقعی فرصت را برای کینه توزی غنیمت دانسته و در فضای
مجازی اقدام به نشر اکاذیب نماید.
ز شوراي شهر قبل چه خيري ديديم كه دوباره همان ها را برگزيديم اگه راست ميگويند بييند وامار بدهند وبه مردم كارهايي كه قول انجام داده اند وعملي نكرده اند توضيح دهند.
منتظر پاسخ هستم
به نظر مي رسه برخي از دولتي هاي عزيز با وجود اينکه سالها بر مسند قدرت بوده اند . بواقع براي دوران بازنشستگي خود دنبال حياط خلوتي مثل شوراي شهر مي گردند . بيچاره مردم ما ... حالا خداکنه مشهد رو از چنگ زمين خواران در بياورند .وگرنه تاريخ در مورد انان بد قضاوت خواهد کرد .
اين مي شه انتخابي كاملا غيرآگاهانه
كه به هر بي سوادي فقط به خاطر ديده شدن اسمش راي مي دهند
ازهمان نفر اول شروع كنيم
كه با آن نگاه موزيانه اش عكسش در تمام ائتلاف ها و همه ي در و ديوارها بود (گويا تخلف ازجانب خودشان در تبليغات بلامانع است)
و واي به شورايمان كه كاري كرد كه مردم پاي صندوق ها گيج بودند و بين 700 نفر كسي را نمي شناختند
حتي شوراي شهر قبليشان را
خيلي ها براساس حروف الفبا راي دادند
خيلي ها شانسي و تصادفي
از شوراي شهر قبل چه خيري ديديم كه دوباره همان ها را برگزيديم
يك نفر جواب بدهد
يك نفر
نمی دونم شخصی که از سر غرض ورزی و حسادت با این خانم که بخاطر خدمت رسانی پا به عرصه رقابت گذاشته ،در فضایی که امکان دفاع از خود وجود ندارد تهمتهایی ناروا می زند ، به عاقبت کار خود و عواقبی که برای مدیریت این سایت در پی خواهد داشت فکر کرده است یا خیر ؟
فقط می دانم که هر استاد دانشگاهی نیز ممکن است در دوران تدریس خود شاگردی داشته باشد که در چنین مواقعی فرصت را برای کینه توزی غنیمت دانسته و در فضای
مجازی اقدام به نشر اکاذیب نماید.
منتظر پاسخ هستم
http://iraneconomist.com/fa/news/21253/%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1
متشکرم از همنظران عزیز _
واسه عدم لیاقت افراد که مطلب زیاده
یکی بیاد دلیل بیاره واسه لیاقت اعضای محترم شورای قبلی !!!!
اگر همین الان از همان رای دهندگان نام اعضای شورای شهر فعلی و قبلی را بپرسید
درصد بالایی شاید نتوانند حتی نام ببرند
____________
پس این اعضای شورای شهر
این اعضای مردمی
این نمایندگان منتخب ما کوشند الان ؟؟؟
بزرگترین دسته گل و با انتخاب شهردار زدند به سرمان
آقای پژمان متشکریم .