۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
شاهین طبع:

هر روزی که مفید نباشم از تیم ملی می روم

«مهران شاهین طبع» سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، گفت: مطمئن باشید هر روزی که احساس کنم برای تیم ملی بسکتبال مفید نخواهد بود، از این مسئولیت کنار می روم.
هر روزی که مفید نباشم از تیم ملی می روم
کد خبر: ۲۰۳۳۷۱
به گزارش ایران اکونومیست ؛ سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران روز یکشنبه در نخستین نشست خبری خود، گفت: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و به غیر از «نوید رضایی فر» تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: بازی های دشواری مقابل تیم های عراق و قزاقستان پیش رو داریم و هر دو تیم با تمام قدرت برای شگفتی سازی به مصاف ما خواهند آمد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص حضور «صمد نیک خواه بهرامی» در اردو تیم ملی، گفت: به دنبال این نیستم که به گذشته بازگردم اما باید قبول کنیم صمد بازیکن بسیار با کیفیتی است و حضور او باعث افزایش کیفیت تیم ملی هم می شود. امثال صمد بازیکنان نخبه ای هستند که می توانند بر کیفیت سایر بازیکنان تاثیر بگذارند.

وی افزود: خوشبختانه امروز بازیکنان خوبی در تیم ملی بسکتبال در اختیار دارم و مطمئن باشید هر کدام از آنها آماده تر باشند در ترکیب تیم ملی قرار می گیرند. به بازیکنانم گفتم هدف من ایجاد هماهنگی میان آنها است و قطعا هر کمکی بتوانم به تیم ملی خواهم کرد.

وی افزود: خوشبختانه در این مسابقات از سیستم جدید فدراسیون جهانی در برگزاری رقابت ها استفاده می شود و خوشحالم که می توانیم سیستم کهنه آسیا را فراموش کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، گفت: تا این لحظه قراردادی با تیم ملی امضا نکرده ام و مطمئن باشید اگر روزی احساس کنم که نمی توانم مفید باشم از تیم ملی کنار خواهم رفت.

وی افزود: ما پس از بازی با قزاقستان تنها یک روز فرصت آماده سازی برای دیدار با عراق در تهران را خواهیم داشت اما آنها زودتر به تهران خواهند آمد و خود را آماده این بازی می کنند که به اعتقاد من چنین مساله ای اصلا صحیح نیست.
آخرین اخبار