۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

محمدی نخستین طلای رقابت های دوچرخه سواری معلولان آسیا را کسب کرد

مهدی محمدی، ملی پوش تیم دوچرخه سواری جانبازان و معلولان ایران درنخستین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در مالزی به نشان طلا دست یافت.
محمدی نخستین طلای رقابت های دوچرخه سواری معلولان آسیا را کسب کرد
کد خبر: ۲۰۲۸۳۴
به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان هر سه نماینده کشورمان امروز در رقابت های تعقیبی انفرادی کلاس C4 وC5 شرکت کردند و مهدی محمدی به نشان طلا دست یافت و بهرام سلیمانی و علیرضا قاسمی از راه یابی به جمع چهار نفر نهایی بازماندند و به ترتیب ششم و هفتم شدند.
در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا در بخش پیست، نمایندگان کشورمان روز دوشنبه در مسابقات تیمی اسپرینت و یک کیلومتر به رقابت خواهند پرداخت.
این مسابقات از 26 بهمن ماه در مالزی آغاز شده است و تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان ایران با ترکیب بهرام سلیمانی (فارس)، علیرضا قاسمی (تهران) و مهدی محمدی ( زنجان) با سرپرستی فرهاد عصفوری، در بخش پیست این رقابت ها شرکت کرده اند.
آخرین اخبار