۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
نماینده مجلس:

بانک ها 100هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهکارند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون بانک های کشور 100 هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهکار هستند که این میزان بدهی سال آتی تسویه می شود.
بانک ها 100هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهکارند
کد خبر: ۱۹۹۹۵۹
به گزارش ایران اکونومیست، هادی قوامی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بجنورد اظهار کرد: سال آینده 100 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به پیمانکاران و تامین اجتماعی تسویه خواهد شد.
رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید تلاش کرد تا با رونق تولید، منابع مالی و ثروت ایجاد شود.
نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: امسال 2 هزار میلیارد تومان بابت سود اوراقی که پیش از سال 95 منتشر شده، پرداخت می شود و در سال آتی نیز هفت هزار میلیارد تومان برای سود این اوراق اختصاص خواهد یافت.
قوامی گفت: در سال آتی 200 هزار میلیارد تومان اسناد و اوراق مختلف منتشر می شود.
رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید برای تولید ثروت در استان تلاش شود گفت: باید فضا را برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری فراهم کنیم بویژه در این استان که وابستگی به اعتبارات دولتی بیشتر است تلاش بیشتر نیاز است.
آخرین اخبار