۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

سومین نمایشگاه تراکنش آغاز بکار کرد

مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تراکنش با حضور مهمانان داخلی و خارجی امروز دوم آبان ماه در بوستان گفت‌ و‌ گو در محل در مجتمع نمایشگاه شهر برگزار شد.
سومین نمایشگاه تراکنش آغاز بکار کرد
کد خبر: ۱۸۰۷۰۷
به گزارش خبرنگار ایران اکونومیست؛ در ابتدای این مراسم محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا و دبیرکل نمایشگاه ترکنش و کوروش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان  به ایراد سخنانی پرداختند.

کاتب عضو هیئت‌رئیسه مجلس و کریمی نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، خالقی مدیرعامل سداد، مرآت‌نیا مدیرعامل بانک آینده، مقدم مدیرعامل بانک تجارت، لگزایی قائم‌مقام بانک ملت، ندیمی بوشهری معاون وزیر اقتصاد، جوادی مدیرعامل موسسه ملل و قادری مدیرعامل شاپرک از مهمانان و سخنرانان مراسم افتتاحیه هستند.

نمایشگاه تراکنش ایران  (ITE 2017) به همراه جشنواره بزرگ فین‌تک ایران از دوم تا چهارم آبان ماه در مجتمع نمایشگاه شهر (بوستان گفت‌و‌گو) برگزار می‌شود.