۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

500 هزار تن قیر از هرمزگان صادر شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: 500 هزار تن قیر به ارزش 130 میلیون دلار در چهار ماه نخست امسال از این استان به خارج از کشور صادر شد.
500 هزار تن قیر از هرمزگان صادر شد
کد خبر: ۱۶۷۱۴۵
به گزارش ایران اکونومیست; خلیل قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این میزان قیر صادر شده در همسنجی با پارسال 11 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: قیر تولیدی از واحدهای پالایش نفت هرمزگان به کشورهای حاشیه خلیج فارس، هندوستان و کنیا صادر شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارکرد: در هرمزگان 19 واحد تولید قیر با ظرفیت سالانه پنج میلیون و 400 هزار تن فعال است که با این میزان ظرفیت تولید قیر، هرمزگان رتبه نخست را در کشور دارد.
قاسمی گفت: راه اندازی انجمن تخصصی قیر و رفع مشکل صادرات آن از مهم ترین راهکارهای رونق بیشتر تولید قیر در استان است.
آخرین اخبار